2022-02-08, 22:53
Medlem
Utpelade av Burnley i andra halvlek. Promenadtempo hela andra på mängder av spelare där man helt sonika sänker bolltempot konstant. De kan sparka hela detta jävla pissgänget åt helvete, även om Keano kanske inte hade vart en bättre tränare men han hade iaf kunnat gett dem ett par hundra avhyvlingar vilket dessa divor ta mig fan behöver.
Citera
2022-02-08, 22:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Sean Dyche har united i sin ficka. Underbart
Citera
2022-02-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är en väldigt, väldigt stor skillnad på att vara en vinnare och/eller ledare som spelare och som tränare, och hur bra man än var som spelare har noll betydelse för hur bra man ev blir som tränare.

Dock så hade jag mer än gärna sett att Man United gick o anställde Roy Keane eller Eric Cantona som deras nästa manager

Man United behöver att lägga ”The United way” och Fergie-eran bakom sig om de önskar att vara en relevant klubb i framtiden.
Ibland så behöver man ingen erfarenhet alls utan man bara vet att denna person är rätt man för jobbet och precis så är det med Roy Keane.
Bedrövlig fotboll idag, denna Ralf Rangnick har inte ändrat ett skit sen han kom in.
Nej nu får ledningen ringa dit Roy så han styr upp!
Citera
2022-02-09, 01:35
Medlem
United kommer att behöva investera rätt kraftigt i sommar. Spelare som det sägs kommer att försvinna är: Pogba, Cavani, kanske Ronaldo, kanske Varane och Lingard.

Om man tittar på det som återstår så ser det inte så imponerande ut. Vem ska göra målen? Rashford? Den rollen hade han ensam under Oles andra år men då fick han måltorka och man var tvungna att köpa Cavani. United måste nog köpa en striker.

Av de som är kvar i klubben så är det många som underpresterar grovt. Bruno har varit hyfsad på senaste tiden men var helt värdelös innan dess. Maguire är en spelare som ensam kan förlora många matcher under en säsong. Lindelöf är inte bra tillsammans med Maguire, bättre med Varane. Shaw var bra förra året men är nu medioker. Fred är ingen mittfältare för en toppklubb hur bra form han än är i. Rashford har en alldeles för låg lägstanivå. Sancho har varit bra i ett par matcher nu men värdelös större delen av säsongen.

Det kommer att bli värre innan det blir bättre i United, och de har att se fram emot sju magra år.
Citera
2022-02-09, 05:53
Medlem
Klarar Rooney se till Derby stannar kvar i 1an,premiersjip eller va fan serien heter.
Så tror jag nog han får united jobbet i sommar,
Rooney har faktiskt visat otroligt tränarkunskaper.
Det blir jäkligt stort om han ser till klara kontraktet med tanke de minus poäng de fick starta säsongen på..
Citera
2022-02-09, 07:35
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Fan vad skönt att Zouma lämnade vår klubb, jag kommer ihåg hur jag älskade hans passion och trodde att detta kunde bli han som ersätter Terry men det blev bara ett psykfall av det hela. Att Moyes ens har honom kvar i truppen visar hur svag och ryggradslös han är.

Inga bortförklaringar för sån här idioti, han ska aldrig välkomnas in i klubben igen all kärlek man gett han under åren och detta är vad man får tillbaka?
Citera
2022-02-09, 07:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Kan du länka nåt som säger arsenal drog sig ur?jag har googlat som en dåre och hittar inget som säger det.
För vad du säger intresserar mig lika mycket som alla dina bortförklaringar du haft till mig.
Nej, jag lägger av principiella skäl inte ut några länkar öht här på FB. Gjorde det tidigare, men när man blev frågad om länkar för varenda jäkla inlägg man skriver, så sa jag bara finito. Att du inte vet/kan hur man använder sig av Google på korrekt vis är inte mitt problem.

Jag kommer absolut inte med några bortförklaringar e.l, jag presenterar enbart fakta. Och fakta är att Arsenal drog sig ur förhandlingarna med Lyon eftersom att de krävde mer cash för Guimares än vad vi var villiga att betala. Men föralldel, fortsätt tro att Guimares nobbade Arsenal tillfördel för Newcastle du. Couldn’t care less
Citera
2022-02-09, 07:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Ibland så behöver man ingen erfarenhet alls utan man bara vet att denna person är rätt man för jobbet och precis så är det med Roy Keane.
Bedrövlig fotboll idag, denna Ralf Rangnick har inte ändrat ett skit sen han kom in.
Nej nu får ledningen ringa dit Roy så han styr upp!
Allt jag har att säga är, att lyckligtvis så har personerna som styr fotbollsklubbar eller som driver en business en ”lite” annorlunda rekryteringsmodell än vad du menar är förnuftigt. Lol
Citera
2022-02-09, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, jag lägger av principiella skäl inte ut några länkar öht här på FB. Gjorde det tidigare, men när man blev frågad om länkar för varenda jäkla inlägg man skriver, så sa jag bara finito. Att du inte vet/kan hur man använder sig av Google på korrekt vis är inte mitt problem.

Jag kommer absolut inte med några bortförklaringar e.l, jag presenterar enbart fakta. Och fakta är att Arsenal drog sig ur förhandlingarna med Lyon eftersom att de krävde mer cash för Guimares än vad vi var villiga att betala. Men föralldel, fortsätt tro att Guimares nobbade Arsenal tillfördel för Newcastle du. Couldn’t care less
Hur kommer de sig att Lyon acceptera Arsenals bud samt Newcastle så Bruno/agent fick åka förhandla ett kontrakt?

Och det har Lyons president sagt,och det googla jag fram när jag sökte efter om arsenal drog sig ut affär om Bruno..självklart sökte jag med engelska ord.
Citera
2022-02-09, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
När Arsenal slog en signal så kastade Vlahovic på luren och ghostade mittenklubben. Bruno väljer hellre Newcastle än mittenklubben. Saka vill lämna. Spelarna väljer Fucking Aston Villa framför dom också.

Ser allt annat än ljust ut för din framtid förlåt menade The arse framtid.
Faktiskt var Vlahovic mer mindre klart för Arsenal,sen skada sig Chiesa och Vlahovic hade en öppning till sin dröm klubb.
Men som sagt hade ej den där skadad kommit hade Arsenal gjort årets värvning.
Fågeln sket fel som sagt..
Citera
2022-02-09, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Fan vad skönt att Zouma lämnade vår klubb, jag kommer ihåg hur jag älskade hans passion och trodde att detta kunde bli han som ersätter Terry men det blev bara ett psykfall av det hela. Att Moyes ens har honom kvar i truppen visar hur svag och ryggradslös han är.

Inga bortförklaringar för sån här idioti, han ska aldrig välkomnas in i klubben igen all kärlek man gett han under åren och detta är vad man får tillbaka?
Nu gick ju polisen ut med säga det blir en utredning av det hela,då kanske klubben vågar göra nåt mer mot honom.
Citera
2022-02-09, 09:02
Medlem
Arsenal have mocked Tottenham with a now-deleted message on their online shop.

When visiting the website, shoppers were prompted with a cheeky message that read: "Your basket is as empty as Tottenham's trophy cabinet."

Hahaha så jävla roligt skämt hahaha,älskar såna här buserier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in