2021-10-09, 02:54
Medlem
Hur länge räcker transan i den här tävlingen? Förstår att som Bagge sa är det Sveriges nya James Blunt men odrägligt tillgjord och Caspar framstår som sänd från gudarna i jämförelse.. hoppas verkligen att Elias? eller vad den nu heter åker ut inom de närmsta två veckorna?
Citera
2021-10-09, 04:51
Avstängd
ziggarillens avatar
Jag tycker faktiskt att den lilla med huckle är bäst. Tror hon tar hem det här. Erik, den pajasen är hemsk. Gissar att han kommer sy upp en klänning med regnbågens färger inom kort och nån virkad grytlapp på skallen. Hans leende ger kväljningar och ännu värre när han pratar.

Som tur är går det att spela in och sen är det bara att snabbspola så man slipper höra juryn och dom andra 2 gaphalsarna. Fattar inte ens vad tjockisen Anus gör där då det räcker med Per som skriker konstant. Några röstsamtal från mig blir det inte till TV4 och sen undrar man varför resultatet ska vara så hemligt. Tror dom redan har bestämt vem som ska vinna titeln och röstningen är bara bluff för att TV4 ska håva in pengar. Hade dom redovisat siffror skulle de blivit lite av intresse.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-10-09 kl. 04:58.
Citera
2021-10-09, 06:21
Medlem
Upplägget, deltagarnas sånginsatser. Allt är så dålig att jag inte orkar se på programmet mer utan har bara på det i bakgrunden. Deltagarnas sånginsatser är så dåliga att det inte borde koras någon vinnare i år.
Citera
2021-10-09, 09:50
Medlem
WhereIsRussias avatar
vad i helvete har dom gjort med formatet? är det Blankens som rökt på fullständigt med att inte alla ska få sjunga på lika villkor? så jävla retarderat och man ser att Pär tröttnat, han är inte lika best buddy med folket längre

öppnar ju för slackers som Daut att göra sitt sämsta men ändå gå vidare för han är gullegris

också det sämsta startfältet på flera år, hälften har ju ingen speciell röst:
Lana ser ut som Winehouse och borde sjunga det soundet men tappar bort sig i kassa låtval
Guddoktorn som hajpar sönder sin mediokra röst
stör mig som fan på Annika då hon pratar som den tystaste musen, seriöst hon kommer bli Anna Book om hon inte passar sig
Gillade Sunny innan kvalveckan, sen blev hon skitsnabbt en dryg diva trots att hon inte har en röst som rättfärdigar det. Tjejen som fick skäll för att se dryg ut var fan så mycket bättre
Daut är klassens clown, fattar inte hajpen

Visst fan måste Erik Elias vara transman? förra veckan visa dom bilder på alla som barn, utom han och har misstänkt från audition att han är född kvinna som Tristan för några år sen var

Gillar Jaqline, hon ser ut som Jurnee Smollett Bell och den enda med sex appeal
vill se Amena och Birkir i final, de största överraskningarna i år. resten kan gå hem
Senast redigerad av WhereIsRussia 2021-10-09 kl. 09:57.
Citera
2021-10-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Detta är inte ok!!

Hej på dig din sten... 😂
Har varit inne på vad du har skrivit mer på denna sida! Asså inte okej Asså. Snälla för din skull skriv inte mer... För tänk om personerna kommer in och läser detta!!! Asså hur tänker dom då??
Citera
2021-10-09, 22:20
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Är Erik könsopererad eller bara trans?

Citat:
Ursprungligen postat av WhereIsRussia
Visst fan måste Erik Elias vara transman? förra veckan visa dom bilder på alla som barn, utom han och har misstänkt från audition att han är född kvinna som Tristan för några år sen var

Är folkbokförd med samma namn i Sveriges Befolkning 2000, så om han inte redan bytt kön när han var 8 så är han man.
Citera
2021-10-10, 10:37
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Japp säkerligen en Hona som opererat sig (100% MP också) vi kommer snart få se snyft historier om denna Erik Elias!
"Hen" är helt okay sångmässigt, dock inte min stil. 😄👍😉
Citera
2021-10-10, 11:23
Medlem
jag var ine och kolade betingen för årets idol hade tänkt att beta på Birkir men så ser jag att amena som jag tror åker om 1 eller 2 veckor vad avgör hur odsen ser ut blir riktigt rädd när jag ser hur bra ods amena har
Citera
2021-10-10, 11:56
Medlem
Missade slutet i fredags så såg reprisen nu och alltså Fredrik, vilket A-hole. Arrogantare människa får man leta efter, jobbigt att få kritik när man är anser sig fulländad..
Citera
2021-10-10, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerlilja1566
Missade slutet i fredags så såg reprisen nu och alltså Fredrik, vilket A-hole. Arrogantare människa får man leta efter, jobbigt att få kritik när man är anser sig fulländad..

Han är bara cool
Citera
2021-10-10, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Han är bara cool

Aah verkligen
Citera
2021-10-11, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Kopojken skulle åkt, han är färdig artist för pubarna.
Håller med. En Norrlandsfjant som drar ner IDOL i skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in