• 2
  • 3
2021-06-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Vad menar du? Har du redan hittat en kåt liten svensk slyna?

Jag ska ut i studentlivet med en 21-årig manlig följeslagare. Då får vi se vad 31-åringen kan generera... Metrosexuella och skogshuggare låter inte som särskilt hård konkurrens.
Citera
2021-06-14, 15:45
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jag ska ut i studentlivet med en 21-årig manlig följeslagare. Då får vi se vad 31-åringen kan generera... Metrosexuella och skogshuggare låter inte som särskilt hård konkurrens.

Det bästa tror jag skulle vara nattklubbsfester på universitetscampus, men detta lär inte bli en möjlighet förrän nästa sommar på grund av låtsasviruset.
Citera
2021-06-14, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vilken typ du är är av mindre betydelse, det viktiga är att du har något att erbjuda, gäller för övrigt kvinnor generellt.

Om du är tillräckligt gammal så har du sett mig på affischer i stan.

Men man kan inte leva på gamla meriter.. Jag har heller inget game med tjejer, men det kan även vara till min fördel.
Citera
2021-06-14, 16:31
Medlem
Citat:
Det bästa tror jag skulle vara nattklubbsfester på universitetscampus, men detta lär inte bli en möjlighet förrän nästa sommar på grund av låtsasviruset.

Jag släpps inte in utan studentmedlemskap i vilket fall. Jag bara frågar någon random på krogen eller dylikt om inget spontant uppstår.

Första donnan jag träffade i lund var i en filosofisal. Jag sade att jag skulle bli skådespelare, vilket var en fet lögn. Men jag måste ju säga något.
Citera
2021-06-14, 16:35
Medlem
PENGAR!! Köp saker lammkött ej har råd med!

Snygg hunkig kropp, charma och jobba med något häftgt! Snygga bilar och kläder! Men ha ej en attityd som om du vet hur snygg du är, utan var lite spännande.
Citera
2021-06-14, 16:36
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Jag släpps inte in utan studentmedlemskap i vilket fall. Jag bara frågar någon random på krogen eller dylikt om inget spontant uppstår.

Första donnan jag träffade i lund var i en filosofisal. Jag sade att jag skulle bli skådespelare, vilket var en fet lögn. Men jag måste ju säga något.

Vad frågar du? "Hej ska vi hem till mig och knulla? "

Jaha, och vad skulle hon bli då?
Citera
2021-06-14, 16:38
Medlem
Masingas avatar
De som har cash
Citera
2021-06-14, 16:49
Medlem
Citat:
Vad frågar du? "Hej ska vi hem till mig och knulla? "

Jaha, och vad skulle hon bli då?

Jag frågar om vederbörandes nummer. Kort och gott! Jag vet hur tjejer ser ut som gillar mig.

Den donnan jag ljög för jobbar på Samsung, Sony, eller Ericsson!

Jag skojade med polaren att hon kan ta helikoptern till vår dejt. Googlade hennes nummer då hon inte svarade första gången. Trodde hon gav ut ett låtsatsnummer. Då fick jag upp hennes kändispappa.

Jag sade till henne när vi först träffades att ingen riktig man smsar (vilket hon garvade åt)...Man ringer alltid.

Jag fick känslan senare när hon inte ringde upp mig att hon mindes det.... Skickade slutligen ett sms och då svarade hon direkt

Kvinnor minns allt du säger till dem. Kan varna dig redan nu.
Citera
2021-06-14, 16:52
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Jag frågar om vederbörandes nummer. Kort och gott! Jag vet hur tjejer ser ut som gillar mig.

Jag skojade med polaren att hon kan ta helikoptern till vår dejt. Googlade hennes nummer då hon inte svarade första gången. Trodde hon gav ut ett låtsatsnummer. Då fick jag upp hennes kändispappa.

Jag sade till henne när vi först träffades att ingen riktig man smsar (vilket hon garvade åt)...Man ringer alltid.

Jag fick känslan senare när hon inte ringde upp mig att hon mindes det.... Skickade slutligen ett sms och då svarade hon direkt

Knullade du skiten ur pappas lilla flicka, då?
Citera
2021-06-14, 16:58
Medlem
shaktas avatar
Citat:

Och det använder dem sedan mot dig 10 år senare.

Personligen upplever jag det svårt att träffa tjejer i Sverige (Stockholm) iallafall. Personligen är jag i någon slags limbo, och har alltid varit. Har alltid sett 10~ år yngre ut än vad jag är vilket alltid resulterat i att jag föredrar tjejer som är 10 år yngre. Problemet är att de vill ha "äldre" killar. Och de i min ålder eller äldre ser ut som grogghaggor och det vill jag inte ha.

Utomlands är det lättare, tjejer är generellt mer avslappnade där.
Citera
2021-06-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Och det använder dem sedan mot dig 10 år senare.

Personligen upplever jag det svårt att träffa tjejer i Sverige (Stockholm) iallafall. Personligen är jag i någon slags limbo, och har alltid varit. Har alltid sett 10~ år yngre ut än vad jag är vilket alltid resulterat i att jag föredrar tjejer som är 10 år yngre. Problemet är att de vill ha "äldre" killar. Och de i min ålder eller äldre ser ut som grogghaggor och det vill jag inte ha.

Utomlands är det lättare, tjejer är generellt mer avslappnade där.

Exakt samma dilemma för mig. Online sållar de utifrån ålder direkt om man inte har status.

IRL däremot finns det väl något annat de ser. Men jag kanske dumpas så småningom. Det är värt ett försök
Citera
2021-06-14, 17:54
Medlem
Åldersalgoritmen online registrerar mig som 31 år med en bild där jag är 18. Runt samma ålder för nya bilder, ibland två år över.

Det är möjligt att de inte tror att jag är yngre. Men jag har pojkaktiga drag inmixade i utseendet så det blir kanske vilket som.

Men AI-teknologin är fortfarande primitiv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in