2021-06-13, 15:55
Medlem
Cevapcici denna delikatess! Men hur tillagas den p bsta stt? r ajvar eller kajman den bsta ssen? Vad ska man dricka till? Kom med era bsta tips nu nr grillssongen har dragit igng, Balkanfolk p Flashback.
Citera
2021-06-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markel
Cevapcici denna delikatess! Men hur tillagas den p bsta stt? r ajvar eller kajman den bsta ssen? Vad ska man dricka till? Kom med era bsta tips nu nr grillssongen har dragit igng, Balkanfolk p Flashback.
Karlovacko att dricka till r gott. Du menar Kajmak? Inte kajman. En slkting brukar gra cevapcici frn grunden med kolsyrat vatten.

Jag brukar blanda. Ha bde ajvar och Kajmak samtidigt. Om jag bara fr vlja 1, s ajvar.
Citera
2021-06-13, 17:17
Medlem
Alltid Kajmak till mina Cevapi. Ett par vitlksklyftor brukar jag pressa i. Svingott och enkelt att gra.
Citera
2021-06-13, 20:27
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markel
Med hellmans majonns h gud vad gott
Citera
2021-06-13, 20:29
Medlem
Masingas avatar
Kp Brajlovic, bsta kvalit. Jag ter i tunnbrd med en sallad p rdlk, tomat och persilja. Ingen jvla ajvar eller kajmak, man ska lta kttsmaken vara dominerande
Citera
2021-06-13, 20:36
Medlem
Dimpens avatar
Grilla och t med senap. Att dricka till - l
Citera
2021-06-13, 21:35
Medlem
Tack fr era tips!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera