2021-06-13, 12:45
Medlem
Deoxyss avatar
Jag är et fan av starksås och gillar att testa gränserna. De starkaste jag har fått tag på är mad do 395 gold edition som ligger på över 1M Scoville och The Last Dab XXX som jag inte har någon siffra på. Vilken sås är den starkaste ni har fått tag på i Sverige? Vet ni nån starkare än de jag har listat?
Citera
2021-06-13, 13:12
Avstängd
Onanikrems avatar
Smakat The Source en gång, knivsudd utblandad i maten och den blev stark. https://www.extremefood.se/198-the-s...ract-29gr.html
Citera
2021-06-13, 14:23
Medlem
Deoxyss avatar
Jag tänkte mer på sås än rena chiliextrakt som måste blandas med något men tack för tipset
Citera
2021-06-13, 15:28
Medlem
Amazon-mannens avatar
Min lokala kebabsvarv har "stark sås" och den är stark!
Citera
2021-06-13, 16:59
Medlem
Beror på hur man definierar sås antar jag. Jag gillar att ha ett fat sambal oelek att dippa Kina-mat i t. ex. men är väl egentligen ingen sås.
Citera
2021-06-13, 18:00
Medlem
Farbaute666s avatar
Ica Maxi har ibland riktigt starka såser bland entusiasthyllorna. Troligen ingen i den klassen du är intresserad av, men ändå ganska starka.

Annars tycker jag att srirachan från Skåne, som säljs på olika ställen är riktigt fin i smaken.

Ett tips till dig som gillar starkt är att göra en juste guacamole från grunden, men att du använder habanero ist för någon annan pepparsort. Blir mycket roligare.
Citera
2021-11-13, 13:04
Medlem
Deoxyss avatar
Jag hade förväntat mig mer av den här tråden. Var är alla starkmatskingar som sägs hålla till på Flashback?
Citera
2021-11-13, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deoxys
Jag hade förväntat mig mer av den här tråden. Var är alla starkmatskingar som sägs hålla till på Flashback?

Var sägs det?

Hells Unleashed finns (har funnits iallafall) på Kryddlandet.
Strax över 5 miljoner scoville.
Citera
2021-11-13, 18:26
Medlem
Deoxyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Var sägs det?

Hells Unleashed finns (har funnits iallafall) på Kryddlandet.
Strax över 5 miljoner scoville.

Ska kolla upp den
Citera
2021-11-13, 18:43
Medlem
Köpe en sås på lidl förut, bring The pain tror jag den heter.

Mitt rövhål går sönder när jag äter den. Räcker bara med några droppar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in