2023-03-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribbon99
Spännande att underhållande Giganten startat en egen spel sida? Hur hittar jag den?

Och vet någon vad orsaken va att giganten försvann från Gambling Cabin sidan?

Mvh Ribbon

Tyvärr inte men någon gång lär väl sanningen komma ut
Citera
2023-03-20, 09:55
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalock
Tror Bengan å dybban kammade hem 3 mille ikväll. Bra jobbat ändå! Hur många mille lyckades giganten ta hem? Eller är det bara käften hans som är stor?????

Om jag inte minns fel så lägger han väldigt offensiva system och då kan det ta flera år innan man sätter tretton rätt.

Citat:
Spännande att underhållande Giganten startat en egen spel sida? Hur hittar jag den?

http://studioallin.se/

Citat:
Och vet någon vad orsaken va att giganten försvann från Gambling Cabin sidan?

Mvh Ribbon

Finns olika teorier om du scrollar bak i tråden.
Citera
2023-03-20, 23:38
Medlem
Impalers avatar
Är Gigantens studio all in-banner en pik gentemot Stugan måntro?
”Studion med fokus på sporten
https://twitter.com/studioallin/stat..._ocT3UzahAGYWw
Citera
2023-03-21, 09:31
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impaler
Är Gigantens studio all in-banner en pik gentemot Stugan måntro?
”Studion med fokus på sporten
https://twitter.com/studioallin/stat..._ocT3UzahAGYWw

Haha, säkert en pik mot stugan.

Det jag funderar litegrann över är, undra om stugan och Sargon har skrivit något förlikningsavtal kring det som hände, med största sannolikhet ja och sedan att Sargon fått en summa pengar för att knipa käft. Ifall dom inte skrivit något, vem skulle ta mest skada av ifall det kom ut vad som hände? Svår fråga att besvara eftersom vi bara har våra teorier.
Citera
2023-03-21, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Haha, säkert en pik mot stugan.

Det jag funderar litegrann över är, undra om stugan och Sargon har skrivit något förlikningsavtal kring det som hände, med största sannolikhet ja och sedan att Sargon fått en summa pengar för att knipa käft. Ifall dom inte skrivit något, vem skulle ta mest skada av ifall det kom ut vad som hände? Svår fråga att besvara eftersom vi bara har våra teorier.

Av det lilla jag hört på omvägar så skulle Sargon ta störst skada om sanningen kom fram.
Ganska säker på att det inte behövdes upprättas något avtal och betalats ut några pengar i just detta fall
Citera
2023-03-21, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Av det lilla jag hört på omvägar så skulle Sargon ta störst skada om sanningen kom fram.
Ganska säker på att det inte behövdes upprättas något avtal och betalats ut några pengar i just detta fall

Har försökt tidigare att skriva vad jag hört från folk som känner bägge men det vill ingen lyssna på.

Och ja stämmer ens ett par procent av vad jag hört så är det "giganten" som gör bäst i att hålla tyst
Senast redigerad av Zainozorro112 2023-03-21 kl. 11:51.
Citera
2023-03-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zainozorro112
Har försökt tidigare att skriva vad jag hört från folk som känner bägge men det vill ingen lyssna på.

Och ja stämmer ens ett par procent av vad jag hört så är det "giganten" som gör bäst i att hålla tyst

Ja samma som jag hört, detta tror jag verkligen inte sargon vill att de kommer ut.
Med Enkel slutledningsförmåga kan man ju förstå att det är sant! Annars hade sargon twittrat MASSOR.
När han skrev på twitter om att sanningen skulle komma fram så skrev han nog i affekt och förstod inte det hela.
Citera
2023-03-21, 12:31
Medlem
Masingas avatar
Det är väl ingen som tror Sagge har skött sig exemplariskt. Verkar vara en knepig människa som sitter högt på sin piedestal och tror att han är grym på betting och själv gett sig namnet "Giganten".
Citera
2023-03-21, 13:10
Medlem
Impalers avatar
Citat:

Frågan är vad det är han gjort? Att det är oförlåtligt verkar ju rätt tydligt med tanke på att han är helt utraderad från Stugan. Man nämner honom inte i något sammanhang överhuvudtaget, inte ens när man pratar om gamla händelser från den goda tiden eller Newcastle så kommer han på tal. Bengan sa dock i en stream att de inte uttalar sig om det för tillfället och om det kommer något uttalande så kommer vi att märka det, så helt uteslutet att de kommer säga något är det är det ju inte. Jag tror man lämnar det öppet för att kunna replikera om Giganten nämner något om det som hänt i sin nya kanal.
Citera
2023-03-21, 13:31
Medlem
Citat:
Frågan är vad det är han gjort? Att det är oförlåtligt verkar ju rätt tydligt med tanke på att han är helt utraderad från Stugan. Man nämner honom inte i något sammanhang överhuvudtaget, inte ens när man pratar om gamla händelser från den goda tiden eller Newcastle så kommer han på tal. Bengan sa dock i en stream att de inte uttalar sig om det för tillfället och om det kommer något uttalande så kommer vi att märka det, så helt uteslutet att de kommer säga något är det är det ju inte. Jag tror man lämnar det öppet för att kunna replikera om Giganten nämner något om det som hänt i sin nya kanal.

Så tror jag med. Dom låter han skjuta sig i foten först och har ryggen fri om han gör bort sig. Skulle inte förvåna mig alls om det är någon jurist som rekommenderat det. det finns ju uppenbarligen pengar i det företaget så aldrig att man börjar skjuta hejvilt över sociala medier utan rekomendationer från någon kunnig. Kika i typ alla såna här cases som finns. ett vettigt företag gör aldrig något för än man verkligen måste.
Citera
2023-03-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ja samma som jag hört, detta tror jag verkligen inte sargon vill att de kommer ut.
Med Enkel slutledningsförmåga kan man ju förstå att det är sant! Annars hade sargon twittrat MASSOR.
När han skrev på twitter om att sanningen skulle komma fram så skrev han nog i affekt och förstod inte det hela.

Varfär han skrev på twitter över huvud taget vet nog ingen men av det man "känner" giganten så verkar han ju vara en person med enormt ego/stolthet. Han skrev nog som du säger i affekt och har i efterhand förstått att han är den stora förloraren om det hela dras till sin spets. Och ja, det är från för många håll jag hört snarlika historier (alla från spelbranschen, mestadels pokerspelare) för att det inte ska finnas någon sanning i det alls
Citera
2023-03-21, 13:35
Medlem
Citat:

Jag har ju hört vad som var droppen som fick bägaren att rinna över samt massa historiskt som låg till grund.
Jag hoppas det kommer någon form att uttalade från stugan så alla spekulationer kan sluta. För kan inte se hur Sargon kommer börja berätta iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in