Citat:
Ursprungligen postat av
Enlighted2022
Bra - håll det för dig själv då. Det som oftast gäller är att har många en rätt klar uppfattning och du har en annan så fundera kring vad du har för specialkunskaper som ger dig rätt.
Jag har inga specialkunskaper men jag har följt stugan i bra många år och det krävs en hel del för att kicka och dölja en sån som Sargon så hårt som stugan gör.
Jag tycker inte illa om stugan på något vis. Köper andelar av dom titt som tätt, på alla poolspel förutom travet men det här kring Sargon har inte direkt stärkt deras varumärke eller tillit. Tycker att dom hade kunnat gått ut med ett pressmeddelande och hintat om vad som skett istället för att lägga locket på och låtsas som att det regnar. Den metoden fungerar inte.
PMK den jävla fittan sitter och bannar folk åt höger och vänster och raderar inlägg om Sargon. Har han blivit tillsagd av Bengan? Timman eller Bobby? Hade velat hört det mötet på måndagar som tgc har att "ni som är moderatorer på twitch under stream, banna de som frågar om Sargon". Asså vilken jävla dagisnivå. Löjligt rent ut sagt. Väx upp istället och visa lite stake.
Om trogna medlemmar på twitch börjar fråga om Sargon, ska dom bli bannade också? Vad händer då mån tro? Då rasar hela skiten samman som ett jävla korthus. Tror att dessa lojala medlemmar på twitch vet varför Sargon fick gå och därför frågar dom aldrig något på twitch utan istället spelar skenheliga.
Att du sedan blev medlem detta år och postat alla dina inlägg i den här tråden och slickar stugan i röven i varje inlägg säger ett och annat.