2023-01-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blom-Makrill
Jo för om Giganten har gjort bort sig så hade han förstås skrivit det rakt ut på twitter kan ju lika gärna vara han som huggit Bengan i ryggen. Men har du några bevis förutom din tro får du gärna dela med dig

Nä inga bevis mer än vad jag hört rykten om. Från folk i hans närhet. Sen om det stämmer? Det vet jag inte.

Samtidigt har man gjort bort sig ordentligt? Vad hade du gjort, skrivit ut något på twitter eller bara gått under jorden?
Jag hade gått under jorden.
Citera
2023-01-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitals93
Nä inga bevis mer än vad jag hört rykten om. Från folk i hans närhet. Sen om det stämmer? Det vet jag inte.

Samtidigt har man gjort bort sig ordentligt? Vad hade du gjort, skrivit ut något på twitter eller bara gått under jorden?

De är väl rätt vanligt att företag, idrottsklubbar, politker osv använder sig av den tysta taktiken för även om de har rätt så tjänar de inte på att starta en offentlig smutskastning mot enskilda personer. Men jag antar att anledningen kommer fram i ljuset förr eller senare.
Citera
2023-01-04, 22:57
Medlem
Var inne på streamen 10-15minuter tidigare ikväll men lämnade pga av pmk. Vilken sjukt tråkig människa med storhetskomplex. Kommer inte se en minut till med denna värdelösa person
Citera
2023-01-04, 22:59
Medlem
Någon nämnde Syre tidigare. Ogillade honom men jämfört med pmk var han en stjärna i streamen.
Citera
2023-01-04, 23:13
Medlem
Är bannad från streamen nu så med lite rätt kan man få lägga av sig lite. Kapa Bobby5k skalle har man inte rent av en bulldog då?
Citera
2023-01-04, 23:31
Medlem
Impalers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitals93

Vad har du hört för rykten?
Citera
2023-01-04, 23:37
Medlem
Citat:
Jo för om Giganten har gjort bort sig så hade han förstås skrivit det rakt ut på twitter kan ju lika gärna vara han som huggit Bengan i ryggen. Men har du några bevis förutom din tro får du gärna dela med dig

Allvarligt mannen? vad är det för fel på dig? Varför har du näsan så långt upp i Bengans röv att du är alldeles brun på näsan.

Varje kommentar som någon kritiserar Bengan så är du där och skyddar honom, uppenbarligen så är vi flera som uppfattat honom som girig och oskön men du verkar vara för korkad för att kunna se det.
Citera
2023-01-04, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Allvarligt mannen? vad är det för fel på dig? Varför har du näsan så långt upp i Bengans röv att du är alldeles brun på näsan.

Varje kommentar som någon kritiserar Bengan så är du där och skyddar honom, uppenbarligen så är vi flera som uppfattat honom som girig och oskön men du verkar vara för korkad för att kunna se det.

haha, har du torskat hela socbidraget på 10/10 texas igen eller varför är du så tiltad på någon du inte känner?
Citera
2023-01-05, 00:00
Medlem
Citat:
haha, har du torskat hela socbidraget på 10/10 texas igen eller varför är du så tiltad på någon du inte känner?

Varför får du det är låta som 10/10 Texas är lite när du bokstavligen aldrig har spelat högre än det själv?

Och nej jag ifrågasätter varför du är ivrig med att skydda en annan vuxen man som du inte känner överhuvudtaget? Ser du upp till honom så mycket att du känner att du måste slicka hans röv när han inte ens vet vem du är?
Citera
2023-01-05, 00:05
Medlem
Citat:
Varför får du det är låta som 10/10 Texas är lite när du bokstavligen aldrig har spelat högre än det själv?

Och nej jag ifrågasätter varför du är ivrig med att skydda en annan vuxen man som du inte känner överhuvudtaget? Ser du upp till honom så mycket att du känner att du måste slicka hans röv när han inte ens vet vem du är?

Jag e hellre en människa som står upp för någon jag inte känner än pissar på någon jag inte känner. Om du mår piss i livet är det bättre du skaffar en boxningspåse å slår på för att få ut dina aggressioner. du beter dig bara som en väldigt liten människa som skriker på internet just nu
Citera
2023-01-05, 00:11
Medlem
Citat:

Mysko slutsatser om du utger dig för att vara skärpt. Du har inte funderat att Giganten ställt till det? Tystnaden kanske mest beror på hänsyn till honom? Men det kanske inte är lika kul att spinna kring?
Citera
2023-01-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redvexer
Bägge system, hade det varit så enkelt men handlar om säkert 10 system mellan alla system läggare. Personligen köper jag in mig på 5-6 system när det läggs upp kl 12 på fredagarna och tar 175an på stream och även 400/800 händer.

Hur mycket nettoplus/minus ligger du totalt för 2022?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in