2006-05-31, 01:23
Medlem
Berberines avatar
Hej och hallå.

jag tycker inte om hallucinogener. that's it. Nu var det sagt.
jag har ett kontrollbehov som inte är av denna planet.
Hallucinogener och kontrollbehov går förbannat dåligt ihop. med hallucinogener menar jag LSD, LSA, Mescalin, Psilocybin, DMT t.ex.
Inte för att jag testat alla dessa, i ärligthetens namn har jag bara tagit LSA. Men det var nog, det gick åt helvete och förstörde 2 år. Eller kanske inte LSAt i sig, men mitt kontrollbehov utlöste en smärre total panikattack...
Cannabis är också en drog som får mig att nojja allt förmycket för att kunna vara avnjutbart. Sån är jag..
ok.. till saken då.

jag är, trots att jag inte klarar avdet, ute efter stark sinnesförändrande substanser. Eller starkt kanske är fel ord. Men mer "hallucinatoriska" än alkohol, ghb o flödder..

En favoritleksak jag vet om är n2o alias Lustgas. Den ger mig det bästa ruset jag någonsin upplevt.
Ingen nojja, total frånkopling, skumma tankar, skruvad verklighet. Sprakande ögon och öron.
En total Kundalini rush.. menjag vill ha mer, mer mer mer!!

DXM då, elller ketamin?? Hur lika är dessa Lustgas???
Och skulle jag klara dem??
Tänk på att cannabis är utanför min liga. Inte för att det förändrar verkligheten, utan för att det förändrar min kontroll.
Eller vet ni något annat löiknande lustgas?????

Tjack har jag inga som helst problem med, och inte extacy heller. dock fungerar aldrig extacy på mig av någon idiotisk anledning...

Jag tycker förövrigt om Opiater, och kratom. Dessa uppskattar jag otroligt mycket. De är allt jag vill ha. Men Opiater fungerar inte vidare bra på mig. Har visserligen bara testat Etylmorfin, Oxycontin, Tramadol, och Kodein. Men ingen av dessa tar vidare mycket tycker jag...

Nu vet jag ju att Salvia är sätter sig på Opiat-receptorerna i hjärnan. Och är mer besläktad med de Dissosiativa drogerna, än t.ex. LSD.
Skulle jag klara av Salvia? Eller är detta inget för mig heller???
2006-05-31, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berberine
Skulle jag klara av Salvia? Eller är detta inget för mig heller???

Kan bara tala om att ifall du får ett rus på Salvia så är det allt annat än njutbart om du har kontrollbehov.

Annars vet jag inte så mycket, tror att du hör hemma bland de lätta opiat/opioderna.
2006-05-31, 04:00
Medlem
Bullsquids avatar
Vad du behöver är DXM
det har allt bra som lustgas har + lite till
akta så du inte blir beroende bara

annars råder jag dej att beställa idag!
du kanske hittar din nya favoritdrog
2006-05-31, 10:22
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Jo, dxm skulle kunna funka, ibland känns det som när lustgasen slår på/ dankar av i ganska små doser.

Ligg ner i chilla med mp3 så bör d gå bra.

Salvia: Nej tack om du har kontrollbehov, som någon sa. Det enda preparatet jag sneat på. Rökte 5x och tiden stannade länge. (kände seriöst som 100 år har en förklaring på hur jag kände men drar den inte här).

Så Dxm skulle nog funka, dissoactivt precis som lustgas har jag för mig.

Edit: Fast börja smått.
2021-02-12, 11:49
Medlem
bara svaga människor är inte i kontroll när de använder droger. eller lögn.
2021-02-12, 13:04
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Psykedeliska substanser /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in