2021-06-12, 22:47
Medlem
Vi arbetar hårt dagarna ut tills vi går i pension eller blir ”ekonomiskt oberoende” vi betalar med vår tid. Med tid innebär det att vi säljer vårt åldrande. Vi kommer bli gamla.

Det här med attraktion till unga tjejer kan jag nu förstå när jag själv kommer upp i ålder. Vi arbetar tills vi blir gråa och med kvinnor i jämn ålder genererar noll fertilitet. Inte bara sexet blir bättre med yngre utan vi (män) kan ju även bli pappor i sen ålder.

Läste härom dan om en miljonärsfru i 20 års åldern som redan har 11 barn med sin 56 år gamla miljonärsmake.

Hade vi fått bestämma hade vi stannat tiden medan vi arbetat in pengarna så att vi kunde få behålla åldern.

Jag förstår tanken att vara gammal och rik, att hollywoodfruar är beredda på att utföra sexuella akter med de äldre rika männen.

Jag tycker det har blivit rätt sjukt att det ska vara så här. Hade det inte handlat om pengar så hade man haft en stabil kärnfamilj utan konflikter och lögner, skam...

Vad tycker ni? Kan vi köpa vår ålder?
Citera
2021-06-12, 22:52
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Kärnfamilj, det är något dagens kvinnor inte ens vet vad det är.. de män som gör henne gravid är en tillfällig man i hennes liv.

Kapitalet är viktigt, det är därför smarta män gör allt vad de kan för att undvika ägna 77% av sin tid i livet till att ge till staten. För om du undviker detta blir du rik mycket snabbare och får betydligt högre sexuellt marknadsvärde ute i världen. Optimalt ska detta ske innan du är 40. Då en rik, snygg man har sitt högsta smv kring 36 år.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2021-06-12 kl. 22:54.
Citera
2021-06-12, 22:57
Medlem
skilletgrays avatar
Det finns inga pengar eller examen som män blir kåta av. Kvinnor får finna sig vid signifikant lägre värde på köttmarknaden efter 25.

Kvinnor är som mest intressant för de flesta mellan 16-24, efter det går det utför ganska snabbt. Kvinnor över 30 få nöja sig med att leta i fyndlådan dessvärre. Det är som det är.

Detta är varför jag säger åt kvinnor att stadga sig innan 24, helst tidigare.
Citera
2021-06-12, 23:09
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skilletgray
Det finns inga pengar eller examen som män blir kåta av. Kvinnor får finna sig vid signifikant lägre värde på köttmarknaden efter 25.

Kvinnor är som mest intressant för de flesta mellan 16-24, efter det går det utför ganska snabbt. Kvinnor över 30 få nöja sig med att leta i fyndlådan dessvärre. Det är som det är.

Detta är varför jag säger åt kvinnor att stadga sig innan 24, helst tidigare.
Fel... (enligt mig iaf) 16-24 så trevar dom sig fram med "snorvalparna" och efter 25, när dom förstått att gräset är grönare ju starkare det blir, så trånar dom och byter upp sig till mognare män. Så fortsätter det till ca 35 och sedan går det sakta men säkert nedåt...
Citera
2021-06-12, 23:20
Medlem
skilletgrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Fel... (enligt mig iaf) 16-24 så trevar dom sig fram med "snorvalparna" och efter 25, när dom förstått att gräset är grönare ju starkare det blir, så trånar dom och byter upp sig till mognare män. Så fortsätter det till ca 35 och sedan går det sakta men säkert nedåt...

Man kan väl rationalisera hur mycket man vill.
Citera
2021-06-12, 23:32
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitiQ
Vi arbetar hårt dagarna ut tills vi går i pension eller blir ”ekonomiskt oberoende” vi betalar med vår tid. Med tid innebär det att vi säljer vårt åldrande. Vi kommer bli gamla.

Det här med attraktion till unga tjejer kan jag nu förstå när jag själv kommer upp i ålder. Vi arbetar tills vi blir gråa och med kvinnor i jämn ålder genererar noll fertilitet. Inte bara sexet blir bättre med yngre utan vi (män) kan ju även bli pappor i sen ålder.

Läste härom dan om en miljonärsfru i 20 års åldern som redan har 11 barn med sin 56 år gamla miljonärsmake.

Hade vi fått bestämma hade vi stannat tiden medan vi arbetat in pengarna så att vi kunde få behålla åldern.

Jag förstår tanken att vara gammal och rik, att hollywoodfruar är beredda på att utföra sexuella akter med de äldre rika männen.

Jag tycker det har blivit rätt sjukt att det ska vara så här. Hade det inte handlat om pengar så hade man haft en stabil kärnfamilj utan konflikter och lögner, skam...

Om du tror att kärnfamiljen genom tiderna har karaktäristerats av ett tillstånd "utan konflikter, lögner och skam" så har du en extremt romantiserad bild av mänskliga relationer.

I övrigt har jag lite svårt att förstå vad det är för poäng du försöker göra.
Citera
2021-09-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitiQ

Många gamlingar tycks tro att de kan köpa unga kvinnor. Tyvärr funkar det ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in