• 1
  • 2
2021-06-10, 20:40
Medlem
Kan man ragga upp dessa otroligt vackra tjejer som firar sin student nu i Stockholm? Finns ju inga nattklubbar eller så då dom fortfarande inte är öppna. Vart kommer man i kontakt med dom idag?
Citera
2021-06-10, 20:47
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Kan man ragga upp dessa otroligt vackra tjejer som firar sin student nu i Stockholm? Finns ju inga nattklubbar eller så då dom fortfarande inte är öppna. Vart kommer man i kontakt med dom idag?

Vet inte om det fortfarande är som det var "på min tid" (typ någon gång vid Korekriget...) men då gick man alltid vidare till privata arrangemang, snarare än lokal (delvis av kostnadsskäl, delvis för att snubbarna inte skulle bli insläppta.).

Nästla in dig! Vifta med en helpanna starksprit (alltid bra sätt att göra sig poppis!); "öööh tjejer, vart är ni på väg!? Snygg klänning förresten" (och här nickar du mot fulaste outfiten.).

Good hunting!
Citera
2021-06-10, 20:47
Bannlyst
Menar du dom svenska studenttjejerna? Då är det väl bara att ragga, många är lättfotade och fina.
Citera
2021-06-10, 20:49
Medlem
Zaedrewss avatar
De kommer vara fulla = plus. De kommer vilja fira, så enklast kommer man åt dom på lite finare ställen i stan. Sedan för att få hem dom till sängs är det ju lite olika. Du kan låtsas vara ett tech överhuvud som lovar dom fint jobb.
Citera
2021-06-10, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rutchbana
Menar du dom svenska studenttjejerna? Då är det väl bara att ragga, många är lättfotade och fina.
Såklart jag menar dom svenska tjejerna och inte dom i Bangladesh. Jag undrar mest vart man hittar dom någonstans i dessa tider?
Citera
2021-06-10, 21:04
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Såklart jag menar dom svenska tjejerna och inte dom i Bangladesh. Jag undrar mest vart man hittar dom någonstans i dessa tider?

Vill du ha en adress? Eller Vafan vill du av oss? Gå ner till en park bara…
Citera
2021-06-11, 13:19
Medlem
Har en bekant som hade samma ide. Tanken var nog ungefär som TS "åh söta unga tjejer i studentmössa måste ragga". Vad hände sedan? 1 barn och den mest jobbiga skilsmässa du kan tänka dig. Se upp för sånt.
Citera
2021-06-13, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Har en bekant som hade samma ide. Tanken var nog ungefär som TS "åh söta unga tjejer i studentmössa måste ragga". Vad hände sedan? 1 barn och den mest jobbiga skilsmässa du kan tänka dig. Se upp för sånt.

Såg också många fina studenttjejer nu.
Men jag tänkte snarare "åh vad fina, hoppas nån av dom raggar på mig".
Citera
2021-06-13, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Såg också många fina studenttjejer nu.
Men jag tänkte snarare "åh vad fina, hoppas nån av dom raggar på mig".

Det skall väldigt mycket till för att snygga 18-19 åriga flickor skall ragga, då de ofta blir raggade på så är "Då får jag väl ragga själv"-driften låg. Är mer berusade i klimakteriet som raggar själva, så du får ge dem 25år till isf.
Citera
2021-06-13, 16:20
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hade han aldrig hört talas om kondomer???
Citera
2021-06-14, 00:20
Medlem
Förutom att det beror på hur gammal du är, så beror det på, hur mycket tid och energi du orkar lägga.

Du kan glädja dig med att dom flesta i den åldern är väldigt omogna, pga avsaknad av livserfarenheter, utifall det inte blir något. Annars kan du väl prova kolla gym, som väldigt många unga tjejer verkar gå på, eller som många slem gör, skaffa olika sociala konton och smickra dom som in i helvete för allt dom gör, och ljug om att du är eller har stora planer om ditt liv.
Citera
2021-06-14, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Hade han aldrig hört talas om kondomer???

Tror det användes först eller annan preventiv, de var nog ihop ca 10 år och ungen kom väl efter 6-7 av dem kanske.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in