2021-07-28, 15:12
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej.
Är vi inte överens om definitionen in-cel, så får du nog tala om mer specifikt vad du anser att det "också" betyder.
Fast det har jag redan gjort i den här tråden.
Det som är mest utmärkande är att någon som är ensam är bitter och skyller allt på alla utom på sig själv.
Senast redigerad av Chrisma 2021-07-28 kl. 15:18.
Citera
2021-07-28, 16:31
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrisma
Så du tror att alla kvinnor är fixerade vid mördare?
Om inte, varför tog du ens upp det?
Nu gör du sådär igen!

Vart påstår jag detta?

Jag har ett tips, låt bli att tala om för mig vad jag tror.
Läs vad jag skriver i stället för att tolka det som nån speciell snöflinga.

Det finns kvinnor som dras till psykopater. Annars hade den sjukdomen dött ut för länge sen.
Det finns kvinnor som belönar psykopater med sex och föder deras barn.
Det är så psykopater fortsätter att existera.

Det finns ingen känd bot för psykopater.
I vissa länder gör man sig av ren barmhärtighet av med dem och förlöser dem från ett livslångt lidande, där deras enda mål är att ställa till med maximal skada, bara för att t.ex. få se någon dö.

Är du för eller emot dödsstraff?
Citera
2021-07-28, 16:33
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Fast det har jag redan gjort i den här tråden.
Det som är mest utmärkande är att någon som är ensam är bitter och skyller allt på alla utom på sig själv.
Nej, det har du inte.
Du har påstått att det betyder något mer än involuntary celibacy, men inte vad.

Börja där.

Bitter och "skyller ifrån sig" är inte en definition av incels. Det är några av de attribut de kan ha, men det gäller inte alla. En incel behöver inte ens vara ensam.
Se Downsungar, rullstolsbundna och andra med handikapp.
Senast redigerad av Pansarvecket 2021-07-28 kl. 16:35.
Citera
2021-07-28, 17:02
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Nu gör du sådär igen!

Vart påstår jag detta?

Jag har ett tips, låt bli att tala om för mig vad jag tror.
Läs vad jag skriver i stället för att tolka det som nån speciell snöflinga.

Det finns kvinnor som dras till psykopater. Annars hade den sjukdomen dött ut för länge sen.
Det finns kvinnor som belönar psykopater med sex och föder deras barn.
Det är så psykopater fortsätter att existera.

Det finns ingen känd bot för psykopater.
I vissa länder gör man sig av ren barmhärtighet av med dem och förlöser dem från ett livslångt lidande, där deras enda mål är att ställa till med maximal skada, bara för att t.ex. få se någon dö.

Är du för eller emot dödsstraff?
Nu påstod jag inte att du trodde så.
Jag frågade om du trodde så, och det är en helt annan sak.

Fast om det är så att du inte tror att kvinnor i allmänhet faller för psykopater, så undrar jag varför vi diskuterar det här.
Senast redigerad av Chrisma 2021-07-28 kl. 17:06.
Citera
2021-07-28, 17:15
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Nej, det har du inte.
Du har påstått att det betyder något mer än involuntary celibacy, men inte vad.

Börja där.
Jag har visst sagt det tidigare.
Det kan du se om du går tillbaka några sidor i tråden.

Citat:
Bitter och "skyller ifrån sig" är inte en definition av incels. Det är några av de attribut de kan ha, men det gäller inte alla. En incel behöver inte ens vara ensam.
Se Downsungar, rullstolsbundna och andra med handikapp.
Okej, det verkar som att det går definiera begreppet olika.
Jag hade i alla fall bara uppfattat en definition.
Citera
2021-07-28, 17:22
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nu påstod jag inte att du trodde så.
Jag frågade om du trodde så, och det är en helt annan sak.

Fast om det är så att du inte tror att kvinnor i allmänhet faller för psykopater, så undrar jag varför vi diskuterar det här.
Men varför måste du hela tiden smyga in "vessleord" i påståenden för att få rätt?
Det är ett faktum att det står en kö in till Anders Behring Breiviks cell av kvinnor som vill träffa honom och ha sex.
Så är det hos väldigt många psykopater. Alla våra värsta gäng vet också att det finns "hur mycket brudar som helst", som dras till dem och det är av flera anledningar.

Jag är helt ointresserad av "vad du tror" i frågan, för det finns oändligt med fakta om detta.

Om jag frågar "why are women attracted to psycopaths, för jag 7,86 MILJONER svar.
https://www.google.com/search?q=why+are+women+attracted+to+psycopaths&oq= why+are+women+attracted+to+psycopaths&aqs=chrome.. 69i57.22478j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Fattar du?
Det är inget jag kokade ihop på en lunchrast och nu för fram som en sanning. Detta är fakta och nej, du behöver inte bli fyra år gammal igen och gråta ut om "inte alla tjejer", för det försvaret håller inte utan är bara en känslomässig reaktion för att slippa ta ansvar för något ingen bett dig ta ansvar för.

Systerskapet är bara ett hittepå. Längst in är vi alla individer som ska ta ansvar för våra egna handlingar.

Eftersom det verkar som att du är på väg i en nedåtgående spiral och inom kort gåt i full barndom med ditt argumenterande, läs tre valfria länkar ur denna lista:
https://www.google.com/search?q=varf%C3%B6r+attraheras+kvinnor+av+psykopa ter&sxsrf=ALeKk01Zwri4QSxLZR81OjdjDCKUFGuzSQ%3A162 7485446712&ei=BnUBYfGBK-XzqwHT7oyYDQ&oq=varf%C3%B6r+attraheras+kvinnor+av+ psykopater&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6BAgjECc6CgguEMcB EKMCEEM6AggAOg4ILhCxAxCDARDHARCjAjoFCAAQsQM6CAguEL EDEIMBOg4IL hCxAxCDARDHARCvAToFCC4QsQM6BAgAEEM6CAgAELEDEIMBOgQ IABAKOgYIABAWEB46CAghEBYQHRAeOgUIIRCgAToECAAQDUoEC EEYAFCrvQxY2f0MYKf_DGgBcAF4AYABggSIAYkYkgEGNDAuNS0 xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpesABAQ&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwjxnLbfh4byAhXl-SoKHVM3A9MQ4dUDCA8&uact=5
Citera
2021-07-28, 17:28
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jag har visst sagt det tidigare.
Det kan du se om du går tillbaka några sidor i tråden.

Okej, det verkar som att det går definiera begreppet olika.
Jag hade i alla fall bara uppfattat en definition.
Nej, du kan hitta på och förvanska begreppet hur mycket och långt du vill. Det gör bara att allt färre kan föra en vettig diskussion om något alls med dig.

Kan vi vara överens om att en spade är en spade och inget annat?
En incel är en som lever i ett ofrivilligt celibat.

ALLT annat kan variera.

Vill du hellre diskutera bittra, ensamma kvinnohatare så har du redan förträngt majoriteten av alla incels.

Hälften av dem är kvinnor. Visste du det?
De flesta älskar det kön de är intresserade av men av någon anledning får eller kan de bara inte ligga.

En del för att de är vanskapta, andra för att de är t.ex. heronister. Ganska många för att de inte kan de sociala koderna, läs asperger/autism osv.
Citera
2021-07-28, 18:00
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Men varför måste du hela tiden smyga in "vessleord" i påståenden för att få rätt?
Det är ett faktum att det står en kö in till Anders Behring Breiviks cell av kvinnor som vill träffa honom och ha sex.
Så är det hos väldigt många psykopater. Alla våra värsta gäng vet också att det finns "hur mycket brudar som helst", som dras till dem och det är av flera anledningar.

Jag är helt ointresserad av "vad du tror" i frågan, för det finns oändligt med fakta om detta.

Om jag frågar "why are women attracted to psycopaths, för jag 7,86 MILJONER svar.
https://www.google.com/search?q=why+are+women+attracted+to+psycopaths&oq= why+are+women+attracted+to+psycopaths&aqs=chrome.. 69i57.22478j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Fattar du?
Det är inget jag kokade ihop på en lunchrast och nu för fram som en sanning. Detta är fakta och nej, du behöver inte bli fyra år gammal igen och gråta ut om "inte alla tjejer", för det försvaret håller inte utan är bara en känslomässig reaktion för att slippa ta ansvar för något ingen bett dig ta ansvar för.

Systerskapet är bara ett hittepå. Längst in är vi alla individer som ska ta ansvar för våra egna handlingar.

Eftersom det verkar som att du är på väg i en nedåtgående spiral och inom kort gåt i full barndom med ditt argumenterande, läs tre valfria länkar ur denna lista:
https://www.google.com/search?q=varf%C3%B6r+attraheras+kvinnor+av+psykopa ter&sxsrf=ALeKk01Zwri4QSxLZR81OjdjDCKUFGuzSQ%3A162 7485446712&ei=BnUBYfGBK-XzqwHT7oyYDQ&oq=varf%C3%B6r+attraheras+kvinnor+av+ psykopater&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6BAgjECc6CgguEMcB EKMCEEM6AggAOg4ILhCxAxCDARDHARCjAjoFCAAQsQM6CAguEL EDEIMBOg4IL hCxAxCDARDHARCvAToFCC4QsQM6BAgAEEM6CAgAELEDEIMBOgQ IABAKOgYIABAWEB46CAghEBYQHRAeOgUIIRCgAToECAAQDUoEC EEYAFCrvQxY2f0MYKf_DGgBcAF4AYABggSIAYkYkgEGNDAuNS0 xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpesABAQ&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwjxnLbfh4byAhXl-SoKHVM3A9MQ4dUDCA8&uact=5
Men du vill alltså påstå att mer än bara en liten minoritet av alla kvinnor vill ha psykopater?
Du kan ju slå ifrån dig vad jag säger hur mycket du vill.
Men du gör ett misstag om du ser det här beteendet som normalt för kvinnor!
Senast redigerad av Chrisma 2021-07-28 kl. 18:04.
Citera
2021-07-28, 18:05
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Nej, du kan hitta på och förvanska begreppet hur mycket och långt du vill. Det gör bara att allt färre kan föra en vettig diskussion om något alls med dig.

Kan vi vara överens om att en spade är en spade och inget annat?
En incel är en som lever i ett ofrivilligt celibat.

ALLT annat kan variera.

Vill du hellre diskutera bittra, ensamma kvinnohatare så har du redan förträngt majoriteten av alla incels.

Hälften av dem är kvinnor. Visste du det?
De flesta älskar det kön de är intresserade av men av någon anledning får eller kan de bara inte ligga.

En del för att de är vanskapta, andra för att de är t.ex. heronister. Ganska många för att de inte kan de sociala koderna, läs asperger/autism osv.
Den som inte är bitter och hatisk behöver ju inte kalla sig för "incel" då.
Citera
2021-07-28, 18:18
Medlem
Läser ej på universitet men läser in gymnasiet på folkhögskola så svarar ändå. Jag avskyr allt genusflum. Har en lärare som har ”den” som pronomen. Vi skulle sitta och fylla i ett papper som utgick från queerteorin om vad vi själva tillhörde som menar att en människa kan dela in sig själv i fyra olika könstillhörigheter beroende på kategori. Biologiskt kön, socialt kön, juridiskt kön och sexuellt kön. Skolan är besatt av kön och feminism och de enda ideologierna vi har pratat om på samhällskunskapen är feminism och kommunism. Avskyvärt och jag kan inte längta nog till dagen jag är fri från det där.
Citera
2021-07-28, 18:45
Medlem
Chrismas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nathaliejzh
Läser ej på universitet men läser in gymnasiet på folkhögskola så svarar ändå. Jag avskyr allt genusflum. Har en lärare som har ”den” som pronomen. Vi skulle sitta och fylla i ett papper som utgick från queerteorin om vad vi själva tillhörde som menar att en människa kan dela in sig själv i fyra olika könstillhörigheter beroende på kategori. Biologiskt kön, socialt kön, juridiskt kön och sexuellt kön. Skolan är besatt av kön och feminism och de enda ideologierna vi har pratat om på samhällskunskapen är feminism och kommunism. Avskyvärt och jag kan inte längta nog till dagen jag är fri från det där.
Tänker du gå på något universitetet sedan?
Det är nog inte mindre av den varan där.
Citera
2021-07-28, 21:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Men du vill alltså påstå att mer än bara en liten minoritet av alla kvinnor vill ha psykopater?
Du kan ju slå ifrån dig vad jag säger hur mycket du vill.
Men du gör ett misstag om du ser det här beteendet som normalt för kvinnor!
Men nu gör du sådär igen!
Använder uttryck som "alla kvinnor".
Är du trög på något sätt?
Alfahanar och psykopater är det första som väljer bland kvinnor och eftersom du absolut inte verkar fatta detta är du antingen söndercurlad eller hör till en helt annan grupp.

Och du verkar helt resistent för den fakta jag plockar fram åt dig.
Läs på lite. Vill du inte lära dig något, är du bara korkad.
Har du mer och bättre fakta, ger jag dig det och tar till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in