2026-04-16, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Pernilla är verkligen inte dum men jag tycker hon knappt kan göra något utan att andra lägger sig i... Hon har naturligtvis bidragit till situationen men blir lite beklämd över det gränslösa.

Drt är så galet mycket tyckande hela tiden!!

Hon behöver en assistent som blockerar andras energier.

Exakt! Jag hade blivit galen om mina barn kritiserade allt jag gör, min inredning och min klädstil. B har fått P att ändra klädstil och göra skönhetsingrepp, det har hon lyckats med. Check!
När P visar badrummet för B och vill ha hjälp med att välja kakel så klagar hon på precis allt. Kan hon inte bara glädjas över att hennes mamma är nöjd och glad med sitt nya badrum och respektera hennes smak och vilja? Alla vill kanske inte bo i en "hotellsvit". Jag fattar varför BB (Bauer-Bianca) älskar varandra, ett jävla klagande hela tiden!
Citera
2026-04-16, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Varför envisas man hela tiden med att ställa Oliver Ingrosso framför kameran? Karln har NOLL ustrålning/ showmanship i sig och signalerar bara obehag. Lyckas effektivt döda varje scen han är med i med sin miserabla uppsyn.

Oliver vill väll själv vara med, annars skulle dom klippa bort dom delarna han är filmad.

Men håller med, kameran älskar inte honom och han framstår som rätt tafatt och intetsägande
Citera
2026-04-16, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Oliver vill väll själv vara med, annars skulle dom klippa bort dom delarna han är filmad.

Men håller med, kameran älskar inte honom och han framstår som rätt tafatt och intetsägande

Ja jag fattar att han inte tvingas och att han själv väljer detta. Men för vad, undrar jag. Är det värt det? För hela hans utstrålning signalerar just det; ovilja, kyla och obehag.
Men han har väl ett så stort kontrollbehov att han inte fixar att Benjamin och Bianca sköter arbetet framför kameran för Mino (där de hör hemma och briljerar) utan han ska ta rodret där också.
Citera
2026-04-16, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Ja jag fattar att han inte tvingas och att han själv väljer detta. Men för vad, undrar jag. Är det värt det? För hela hans utstrålning signalerar just det; ovilja, kyla och obehag.
Men han har väl ett så stort kontrollbehov att han inte fixar att Benjamin och Bianca sköter arbetet framför kameran för Mino (där de hör hemma och briljerar) utan han ska ta rodret där också.

Det jag har tänkt på är att Oliver sagt i intervjuer att när han var barn, hatade när dom var ute och folk kom fram, ville ha autografer eller prata. Nu exporterar han sina egna barn.
Citera
2026-04-16, 11:20
Medlem
Citat:
Det jag har tänkt på är att Oliver sagt i intervjuer att när han var barn, hatade när dom var ute och folk kom fram, ville ha autografer eller prata. Nu exporterar han sina egna barn.
Ja vad gör man inte för att marknadsföra sin rörelse och restauranger mm ?. Verkar inte finnas någon gräns då. Han har väl upptäckt att gratis är gott helt enkelt. Gratis reklam ger klirr i kassan....Skit i om ungarna måste bidra liksom....😜🤪
Citera
2026-04-16, 11:58
Medlem
Citat:

Tror det handlar om att kontrasten blir så tydlig i förhållande till hans tramsande och flamsande familjemedlemmar. Han är seriös och proffsig och spelar inte teater.
Citera
2026-04-16, 12:41
Medlem
Citat:

Nä de har nämnt i poddar, både Pernilla och Bianca att Oliver inte vill vara med, han gillar inte att vara framför kameran...anledningen till att han verkar vara med lite då och då nu är väl för att de vill göra PR för hans restauranger och inget mer...
Citera
2026-04-16, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Också sorgligt statement. Då vet vi.

Ja oerhört sorgligt men sant.
Citera
2026-04-16, 13:09
Medlem
Citat:

Exporterar får man väl hoppas att han inte gör.
Barnen kan väl få stanna i Sverige i alla fall?
Citera
2026-04-16, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelvatten123
Nu ska hon inte leda allsången längre. Bra jobbat C!

Vart har du fått detta ifrån ?
Citera
2026-04-16, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Senaste avsnittet... 😂

Alltså, Pernilla är så j-a rolig. CB har fria tyglar att ifrågasätta och kritisera men när PW skojar och försöker lätta upp stämningen så stöter hon på patrull.

Pernilla är verkligen inte dum men jag tycker hon knappt kan göra något utan att andra lägger sig i... Hon har naturligtvis bidragit till situationen men blir lite beklämd över det gränslösa.

Drt är så galet mycket tyckande hela tiden!!

Hon behöver en assistent som blockerar andras energier.

Oj har du hunnit se redan? :-)
Spoila inte mer tack....
Citera
2026-04-16, 20:46
Medlem
MrsATs avatar
Hem och packade om och packade upp sina inköp. Visade sin glädje över att hennes trädgård börjat blomstra. Antar att hennes man var på jobbet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in