Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-02-22, 19:07
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Klart både hon och han läser här

Hon för trög för att förstå sanningen
Han för smart för att slipa på sig själv för att inte bli upptäckt
För sitt sanna jag
En äkta narcissistisk personlighet

Hon ÄLSKAR sig själv så självklart att Bibz och hon lusläser FB. Det roligaste är
Att de inte kan svara för då röjer de sig. Pernilla måste ha bekräftelse varje sekund.

Minns en sekvens då B är i nåt av deras show offs till hus och P får en ynka positiv vibe av B varpå hon spelar ut ett helt galleri av dans och me likeble moves för att vara en i hennes tjejgäng. SÅ JÄVLA PINSAM!!!!! Hur står Bibz ut? Tanten är
Snart 60
Citera
2023-02-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Honom? Hon kläcker ju ur sig exakt samma saker.
Säger inte att hon beter sig mkt bättre.

Konstant påpekande och veta bäst. Besserwisser.
Senast redigerad av granskottet80 2023-02-22 kl. 23:07.
Citera
2023-02-23, 17:40
Medlem
Kolla på avsnittet med båtturen
Sååå mkt narcissistiskt beteende av CB!!!
Citera
2023-02-23, 17:51
Medlem
Chrille
Jag är för bra att vänta på
Hahahaaa
De håller nog inte hans ex med om
Än mindre hans tidigare arbetsgivare
Citera
2023-02-23, 22:26
Medlem
Så nu har lilla tanten Pernilla börjat gå hos psykolog för att reda ut relationen till psykopat-Christian. Stackars psykolog att ha henne som patient.

Från Aftonbladet:
”Hon berättar att anledningen är hennes relation med Christian Bauer, 56, och att hon vill kunna hantera deras olikheter bättre.
– Jag vill inte fucka upp det här förhållandet på grund av mig, säger hon.”
Citera
2023-02-23, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Så nu har lilla tanten Pernilla börjat gå hos psykolog för att reda ut relationen till psykopat-Christian. Stackars psykolog att ha henne som patient.

Från Aftonbladet:
”Hon berättar att anledningen är hennes relation med Christian Bauer, 56, och att hon vill kunna hantera deras olikheter bättre.
– Jag vill inte fucka upp det här förhållandet på grund av mig, säger hon.”

P verkar ha svårt att vara ensam. Tror det också är därav hon ”står ut” med tv-teamet år ut och år in. Trodde först hon skulle ta upp det med psykologen. För det är väl anledningen att det konstant måste finnas människor runt henne?

Ja vilka kontraster. En extrem perfektionist/pedant. Personlighetstyp som inte slappnar av direkt. Total kontroll.
Förstår att hon inte ger sig hän känslomässigt. All uppvaktning- är den äkta? Tror P också ställer sig den frågan.
När det är rätt flyter det bara på. Här känns det krystat.

Vilken känd person skulle P matcha med? Jag tänker ngn med pondus. Lite högre humornivå. Världsvan. Någon hon mer skulle se upp till. Slappna av med.

Hon verkar lycklig i tvåsamhetens liv men det är ngt som saknas i blicken. Men så länge det funkar så… 🤷🏼‍♀️
Citera
2023-02-24, 03:04
Medlem
Allt går i 190 knyck för detta par. Bröllopet kommer naturligtvis vara pompöst med extra allt, det filmas så klart också. Därefter kommer bilder säljas till skvallerblaskorna och intervjuer ges, där de talar om hur lyckliga de är…

Men sedan då? Vad ska de toppa detta med, adoption av ett kärleksbarn från Indien? En ny hundvalp?

Till och med för Wahlgrens blir det vardag. Bauer har ett vanligt jobb och måste kliva upp på morgonen och vill förmodligen inte ha Pernillas tjäj-kompisar hemma halva natten, skålandes med prosecco… Hon å andra sidan kommer inte kunna lägga sig kl 10, det är inte hennes rytm. De kommer börja leva parallella liv ganska snart, eller så hakar han på henne och får sparken för att han försover sig tre gånger i veckan 😁

Tror också slarv-Pernilla kommer gå pedanten på nerverna. De har inte varit ihop mer än 2 år, och under den tiden har han nog spelat med då det är värt mycket att säkra kassakistan. När de väl är gifta sitter hon hårdare fast, för det kommer ta emot med skilsmässa efter alla offentliga kärleksförklaringar. Det vet Bauer.

Tror inte detta blir livslångt inte, trots hans obehagliga tårar oavbrutet för att han ”blir så rörd” av allt. Dålig kombo av personligheter helt klart.
Citera
2023-02-24, 11:55
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Min spontana reaktion efter att ha hört P i senaste avsnittet är att hon gör en klassiker.
”Det är inte honom det är fel på, det måste vara jag som…”
Jaja, vi får se hur det går, den som ser får lever 😁
Citera
2023-02-24, 13:15
Medlem
Tänkte någon för övrigt på Sofias reaktion i senaste programmet?

Bauer öppnar famnen överdrivet mycket när hon inväntar dem på bryggan, hon kramar halvhjärtat tillbaka. Därefter smeker han hennes kind och säger hur fin hon är - där ser man (tycker jag) hur hon kämpar för att inte rygga.

Jag skulle inte få för mig att smeka en annan kvinna än den jag är ihop med i ansiktet, obehagligt närgånget.

Sofia tycker jag verkar ha huvudet på plats. Hon fattar nog att Bauer jobbar stenhårt på att bli älskad av Pernillas kändiskompisar. Däremot är hon (som vänner brukar vara) säkert lojal och vill ha fel.

Tar det slut en dag kommer det nog fram en hel del åsikter från en hel del människor omkring Pernilla, men i dagsläget ler de och hoppas på det bästa förmodligen...
Citera
2023-02-24, 16:20
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Jag tycker det är riktigt obehagligt att höra honom. Och att PW nu tror att det är henne det är fel på, och måste gå till psykolog för att bli typ bra flickvän.
Hoppas psykologen får träffa honom också i ett gemensamt samtal.

Ser alla kommentarer på hennes IG. De som tycker han är charmig och att han bara bryr sig.

Nej. Att tilltala en person, en kvinna, så som han gör är att trycka ner, förminska, härska mm. Totalt nolltolerans borde PW ha mot sådant beteende.

Han är inte en charmig halv tysk som bara vill väl.

När ska det spricka. När träder diverse ex fram. När träder ex anställningar fram.

Stackars hans döttrar som får se skiten på sociala medier.
Citera
2023-02-24, 18:10
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent

Bauer öppnar famnen överdrivet mycket när hon inväntar dem på bryggan, hon kramar halvhjärtat tillbaka. Därefter smeker han hennes kind och säger hur fin hon är - där ser man (tycker jag) hur hon kämpar för att inte rygga.

Jag skulle inte få för mig att smeka en annan kvinna än den jag är ihop med i ansiktet, obehagligt närgånget.

Sofia tycker jag verkar ha huvudet på plats. Hon fattar nog att Bauer jobbar stenhårt på att bli älskad av Pernillas kändiskompisar. Däremot är hon (som vänner brukar vara) säkert lojal och vill ha fel.

Tar det slut en dag kommer det nog fram en hel del åsikter från en hel del människor omkring Pernilla, men i dagsläget ler de och hoppas på det bästa förmodligen...

Ja, jag tänkte på det. Det kändes som om han gick över en gräns, en sån där osynlig gräns som människor i allmänhet har en väldigt bra fingertoppskänsla för.
Citera
2023-02-24, 19:12
Medlem
Menarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent

Reagerade också på det. Fick nästan ta till skämskudden. Sofia har helt klart genomskådat denne man. Men hur säger man till sin bästa vän att din efterlängtade pojkvän är ett svin bakom fasaden?

Jag reagerade även på när dom skålade och CB överdrivet kör en fjäskskål och pratar om hur trevligt allting var och Sofia himlar med ögonen och tar en klunk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in