2025-08-12, 09:35
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenatoh
Bunpar här..

Har precis fått nys om att denna person rör sig i mina kretsar. Stött på honom ett par gånger.

Någon som kan länka domen och FUP?

Fick du fatt några dokument om Johan?
Citera
2025-08-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaaaa
Laddar upp den imorgon. Kom precis hem från jobbet och är helt slutkörd. Till skillnad från pedofil-Johan har jag ett regelrätt jobb så jag behöver inte starta upp skumma trädgårdsbolag med pedofilälskare.

Bumpa tråden imorgon så jag inte glömmer, mvh

Howdy!

Har du fortfarande kvar uppladdningsbara dokument som handlar om detta ”fall”?

Vore hygglo om du hade möjlighet att dela dom…
Citera
2025-09-16, 07:33
Medlem
Odd3lishs avatar
Tjena!
Väcker denna tråd och hoppas att någon gammal räv vill ladda upp FUP.

Johan jobbar idag på ett krematorium som ligger jämte en förskola, väldigt passande. Kyrkan som anställt honom vet om hans förflutna men väljer att tysta ner personal som ifrågasätter.

Han har jobbat där i cirka 1 år nu.

Samlar på mig material för att dels pressa arbetsgivaren samt kolla om det är något för media 🙂 tycker det är fruktansvärt att detta monster som tänder på döda barn får jobba på ett krematorium jämte en förskola, otroligt vidrig ”slump”.
Citera
2025-09-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Tjena!
Väcker denna tråd och hoppas att någon gammal räv vill ladda upp FUP.

Johan jobbar idag på ett krematorium som ligger jämte en förskola, väldigt passande. Kyrkan som anställt honom vet om hans förflutna men väljer att tysta ner personal som ifrågasätter.

Han har jobbat där i cirka 1 år nu.

Samlar på mig material för att dels pressa arbetsgivaren samt kolla om det är något för media 🙂 tycker det är fruktansvärt att detta monster som tänder på döda barn får jobba på ett krematorium jämte en förskola, otroligt vidrig ”slump”.

Allt det där är bara skitsnack!

Johan jobbar med bilelektronik, inte nåt jäkla krematorium.

Dessutom, det är aldrig kyrkan som driver sådan verksamhet, snarare Regionen, tidigare Landstingen.
Citera
2025-09-18, 08:33
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Allt det där är bara skitsnack!

Johan jobbar med bilelektronik, inte nåt jäkla krematorium.

Dessutom, det är aldrig kyrkan som driver sådan verksamhet, snarare Regionen, tidigare Landstingen.

Haha nej det är du som snackar skit, vet inte varför du försöker skydda horungen. Och oavsett var han hade jobbat förtjänar han inte att ha ett jobb eller vandra på våra gator, en sjuk individ. Vandra vidare och skydda andra pedofiler, äckel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in