2021-06-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakaboxing
Detta är ju det sjukaste jag läst. En gammal lärare... Kanske den bästa jag haft. Tror alla tycker han var en skitbra lärare. Tydligen slutade han för ett tag sedan och utbildade sig till elektriker men nu vet vi varför.
Kan du berätta mer om honom? Hur vet ni att han ska bli elektriker? Vad var hans ursäkt? Visste ingen om vad han gjort?
Citera
2021-06-07, 15:10
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Detta är ju det sjukaste jag läst. En gammal lärare... Kanske den bästa jag haft. Tror alla tycker han var en skitbra lärare. Tydligen slutade han för ett tag sedan och utbildade sig till elektriker men nu vet vi varför.

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Någon som vet ifall han är Centerpartist?

Han åkte fast därför att han hade kontakt med Centerpartiet! Det står i inledningen på fup:et. Dock oklart vem pedofilen i Oxie är. Och varför blir han förhörd i Kristianstad?

Berätta mer om hur han var som lärare! Han var uppenbarligen i garderoben.
Senast redigerad av Finisterre 2021-06-07 kl. 15:12.
Citera
2021-06-07, 15:18
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Han åkte fast därför att han hade kontakt med Centerpartiet! Det står i inledningen på fup:et. Dock oklart vem pedofilen i Oxie är. Och varför blir han förhörd i Kristianstad?

Berätta mer om hur han var som lärare! Han var uppenbarligen i garderoben.

Kan detta va hans kompis?
(FB) 19-årig pedofil tittade på spädbarnsporr – döms Kristianstad
Citera
2021-06-07, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaaaa
Kan du berätta mer om honom? Hur vet ni att han ska bli elektriker? Vad var hans ursäkt? Visste ingen om vad han gjort?

Han var gymnasielärare i bla samhällskunskap. Var väldigt intresserad och passionerad. Blev utnämnd till årets lärare flera år i rad. Lite nördig, typ historia och gamla saker. Detta var helt oväntat. Fanns många jag hade misstänkt innan honom..

Han var vår mentor och var rätt tajt med klassen. Ett tag efter studenten hörde jag att han slutat och skulle utbilda sig till bilelektriker. Liten stad och det var många kompisars småsyskon som hade honom då. Tänkte att han tröttat på jobbet och ville uppfylla någon pojkdröm. Kommer ihåg det som att frun hade ett hyfsat jobb som nog kunde försörja familjen.
Citera
2021-06-07, 15:25
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Kan detta va hans kompis?
(FB) 19-årig pedofil tittade på spädbarnsporr – döms Kristianstad

Ingen aning. Christer Yrjas pojkvän bodde i Tomelilla.
Citera
2021-06-07, 15:33
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Behandlade han både flickor och pojkar likadant? Ingen skillnad?

Orsaken till att jag undrar är att jag haft en gay lärare som behandlade tjejerna som luft eller värre, och bara gullade med killarna och gav dem alldeles för höga betyg.
Citera
2021-06-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Behandlade han både flickor och pojkar likadant? Ingen skillnad?

Orsaken till att jag undrar är att jag haft en gay lärare som behandlade tjejerna som luft eller värre, och bara gullade med killarna och gav dem alldeles för höga betyg.

Inte vad jag märkte. Han var överlag väldigt bra och omtyckt både av A-barn och mindre ambitiösa.
Citera
2021-06-07, 16:47
Medlem
karlskrona1234s avatar
han lär ju sitta isolerad, annars blir han sönderslagen dag 1
Citera
2021-06-07, 17:55
Medlem
Från MrKoll:
Citat:
Popularitet
Johan är mycket eftersökt. Under den här månaden, fram till igår, har vi visat information om honom 228 gånger.

Bra att han blir kändis nu =) han bryr sig ändå inte, allt är ju samhällets fel! Så brukar pedofiler resonera. Buhu.
Citera
2021-06-07, 18:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraaaaa
Från MrKoll:

Bra att han blir kändis nu =) han bryr sig ändå inte, allt är ju samhällets fel! Så brukar pedofiler resonera. Buhu.
Han får snart en fristad hos Fredrick Federley. "Alla måste ju få en andra chans".
Citera
2021-06-07, 18:16
Medlem
Ingen som listat ut vem LittleBlondies är? Länkade ett förslag längre bak i tråden
Citera
2021-06-07, 18:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Numbawan
Jag antar att det här är personen i fråga?

https://imgur.com/a/iNFC5sV

Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Ser ut som att han är bög
Ser ut att platsa perfekt som vän till peddot Federley. Som klippt och skuren ur en annons för Centerpartiet 🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in