2021-06-02, 12:46
Medlem
swedsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.

Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?

Jag skiter väl i din jävla status eller ekonomi. Det enda viktiga är att du är snygg, tar hand om dig själv och tränar och har ett sexpack. Du kan vara hur fattig som helst bara du ser ut som en modell. Det är det enda jag bryr mig om. Du ska vara mån om att tillfredsställa mig sexuellt genom att alltid se snygg och sexig ut.

Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt och framkalla kräkningar.

Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?

En bild på dig själv vore en bra början innan du själv gnäller,troligen är du en emo vänstervriden miljöpartist...
Citera
2021-06-02, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedster
En bild på dig själv vore en bra början innan du själv gnäller,troligen är du en emo vänstervriden miljöpartist...
VARFÖR SKA JAG LÄGGA UPP EN BILD PÅ MIG SJÄLV?

Fan vad tröga ni är. Den här tråden handlar inte om mig, den handlar om svenska män i allmänhet. Var är alla snygga män? Var har de tagit vägen?

Jag har letat på nätet, på krogen, på gymmen, inne på ica, ute i skogen, överallt. Inte en enda snygg kille har jag hittat. Det var över 5 år sedan som jag såg en kille som ens var i närheten av en 6 poängare.

Jag bryr mig inte om att imponera på någon. Vi har ett mansöverskott här i Sverige, har du missat det?

En 10 poängare ska vara jävligt glad om han får ihop det med mig oavsett om jag är en 1 poängare eller 10 poängare.

Tycker du att kvinnor är oattraktiva så skapa en egen tråd om det. Det här tråden handlar om oattraktiva svenska män.
Senast redigerad av ciprus 2021-06-02 kl. 12:56.
Citera
2021-06-02, 13:00
Bannlyst
Citat:
Jag har letat på nätet, på krogen, på gymmen, inne på ica, ute i skogen, överallt. Inte en enda snygg kille har jag hittat. Det var över 5 år sedan som jag såg en kille som ens var i närheten av en 6 poängare.

5 år har gått o du har inte fattat än att det är för att vi undviker dig.
Citera
2021-06-02, 13:10
Avslutad
Citat:
Tycker du att kvinnor är oattraktiva så skapa en egen tråd om det. Det här tråden handlar om oattraktiva svenska män.

Men välj invandrarkillar då om svenska män är oattraktiva? Eller vill de inte ha dig?
Citera
2021-06-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Men välj invandrarkillar då om svenska män är oattraktiva? Eller vill de inte ha dig?
De är också rätt oattraktiva även om de är snyggare än etniskt svenska män. Har märkt att de är snygga och ofta ser ut som fotomodeller när de precis flyttat till Sverige, använder parfym, duschar och gymmar varje dag och såna saker.

Sedan efter ett tag så börjar de ta efter etniskt svenska män och låter sig själva förfalla. Det har med den svenska kulturen att göra. De märker att svenska män vansköter sig själva och börjar göra likadant.
Citera
2021-06-02, 13:17
Bannlyst
Citat:
Så bara för att jag har en avtändande personlighet så är alla svenska män skitfula och har slutat bry sig om att se snygga och fräscha ut?

Ja de tänker väl att de bara får en surkärring som ser bra ut på bild med vinklar, filter och celluliter som smyger fram som "lön" för mödan.

De går ner sig bägge två.
Ungefär som ett gammalt par som tröttnat på varandra och tagit varandra för givet och så kommer bilringarna och gäddhänget och mjukisbyxorna fram.

Det finns helt enkelt inte så mycket framtidstro.

Jag tränar för min egen skull däremot, men tänker inte belöna någon bortskämd Svenska med mig själv.
Tjekiska, Ryska och Ukrainska tjejer är trevligt däremot, mycket slankare än kvinnor här hemma. Helt annan mentalitet och uppskattning. Stor potential där.
Citera
2021-06-02, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Ja de tänker väl att de bara får en surkärring som ser bra ut på bild med vinklar, filter och celluliter som smyger fram som "lön" för mödan.

De går ner sig bägge två.
Ungefär som ett gammalt par som tröttnat på varandra och tagit varandra för givet och så kommer bilringarna och gäddhänget och mjukisbyxorna fram.

Det finns helt enkelt inte så mycket framtidstro.

Jag tränar för min egen skull däremot, men tänker inte belöna någon bortskämd Svenska med mig själv.
Tjekiska, Ryska och Ukrainska tjejer är trevligt däremot, mycket slankare än kvinnor här hemma. Helt annan mentalitet och uppskattning. Stor potential där.
Tragiskt.

Jag begriper inte varför ni inte rycker upp er. Ni måste börja imponera på kvinnor om ni inte vill bli helt utbytta mot invandrarmän.

Skyll er själva säger jag bara.
Citera
2021-06-02, 13:22
Medlem
Ganjalfzs avatar
Flytta till Brasilien! De ska enligt ett par undersökningar ha de snyggaste männen. Dessutom slipper vi dig här i Sverige, win-win.
Citera
2021-06-02, 13:33
Bannlyst
Börja slicka fitta blir nog bäst för allt och alla.

På det sättet finns det ingen som förlorar. Sätt fart redan idag..
Citera
2021-06-02, 13:38
Avslutad
Citat:
De är också rätt oattraktiva även om de är snyggare än etniskt svenska män. Har märkt att de är snygga och ofta ser ut som fotomodeller när de precis flyttat till Sverige, använder parfym, duschar och gymmar varje dag och såna saker.

Sedan efter ett tag så börjar de ta efter etniskt svenska män och låter sig själva förfalla. Det har med den svenska kulturen att göra. De märker att svenska män vansköter sig själva och börjar göra likadant.

Ok, ja drar man alla över en kam så blir det svårt. Vad gäller självförbättring så hjälper det ju ändå inte för dig, eftersom du tycker alla svenska män har fula ansikten. Då spelar det ingen roll hur mycket de tränar på gym, hur väl de sköter sin hygien eller hur dyr parfym de än använder, de kommer fortfarande vara oattraktiva i dina ögon.

Din enda lösning är att lämna Sverige för ett annat land där männen lever upp till dina skönhetskrav.
Citera
2021-06-02, 13:50
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Hellre snygg som fan och en kass personlighet än tvärtom.

Det var inte det som var frågan. Jag frågade var man hittar snygga killar någonstans.

Jag ser bara massa fula medelmåttor överallt.

och därför kommer du inte träffa nån vettig heller ... eller uppleva kärlek.

du låter som en bitter narcissist med dålig relation till pappa
Citera
2021-06-02, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ok, ja drar man alla över en kam så blir det svårt. Vad gäller självförbättring så hjälper det ju ändå inte för dig, eftersom du tycker alla svenska män har fula ansikten. Då spelar det ingen roll hur mycket de tränar på gym, hur väl de sköter sin hygien eller hur dyr parfym de än använder, de kommer fortfarande vara oattraktiva i dina ögon.

Din enda lösning är att lämna Sverige för ett annat land där männen lever upp till dina skönhetskrav.
Fast de kan ju börja använda fillers och plastikoperera sig själva. Många kvinnor gör det så varför gör inte män också det?

Varför ska kvinnor behöva nöja sig med fula jävlar hela tiden för?

Antingen så börjar män också att plastikoperera sig själva och använda fillers för att bli snyggare eller så förbjuder vi plastikkirurgi för kvinnor.

Vad tycker du låter bäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in