Citat:
Ursprungligen postat av
Confuze
Oj! Undrar hur Franco tänkte när han även började informera polisen. Det kan ju inte vara uppskattat av ovan nämnd person eller hans umgängeskrets, om det man ser i tidningar och läser på nätet stämmer.
Näe, men så många som golat och gjort saker mot Foxtrot så finns det nog en lång dödslista. Då krävs det pengar och personer att utföra dåden. Som jag förstått det så är foxtrot svårt försvagade och näst intill splittrade.
Det var ju inte så att Franco förstörde hela foxtrot, utan han var ju redan under luppen hos polisen. Men såklart, han är nog varken omtyckt eller kommer kunna leva fritt i samhället efter detta.
Många stora spelare från Encro-tiden börjar komma ut nu. Skulle gissa på att många är rejält less på Foxtrot och Rawa. Att döda folks föräldrar var något som Rawa började med medan dom satt inne. Skulle inte förvåna mig om dom har snackat ihop sig på kåken och kommer ut och gör slut på skiten.
Dalen och Vårby var ju dom ledande, när hela VBN åkte in så blev dom försvagade och Foxtrot satte upp sig mot Dalen. Idag är typ hela foxtrots ledarskikt döda, fängslade eller har flytt som kackerlackor. Jordgubben och Dalen allierade sig och vann kriget. Tills vi får ytterligare en splittring.
Bara kolla på han golaren Pala Omar. Vad jag vet så lever han än. Foxtrot hade bara småungar som utförare.