2021-06-01, 01:48
Medlem
DunderKanins avatar
Vad fruktar ni mest och tycker är extremt obehagligt?

Utöver självklara saker som att nån familjemedlem blir skadad.

Jag börjar;

Jag är rädd för att bli psykiskt sjuk, typ schizofreni - har sett lite online på hur psykiskt sjuka människor postar på sociala medier och måste säga att de av någon anledning ger mig gåshud. Att spamma trots att nästan ingen bryr sig eller läser skiten är riktigt obehagligt, det är alltid riktigt konstiga saker också.
Kanske jävligt märkligt att finna obehag i men så är det.

Sen är jag också rädd för att bli övergiven. Typ att jag blir antingen fysiskt eller psykiskt sjuk och blir hemma från arbete en längre tid och sedan inte kommer på benen igen, övergiven av samhället och behöver gå på bidrag och inte göra ett skit av mitt liv och bli en loser.

Sist men inte minst. Ormar. Jag är livrädd för ormar.
Citera
2021-06-01, 01:55
Medlem
a-mortals avatar
Omvänd bevisföring. Dvs, alla som har förmåga att anmäla mig för något jag inte gjort.
Jäkla lagsystem helvete alltså.
Citera
2021-06-01, 01:56
Bannlyst
Hajar av någon anledning..

Har aldrig sett en, förmodligen har ingen varit i närheten när jag har badat någonstans utomlands.

Men tanken på att ha något stort simmandes under mig, som är på väg att greppa tag i mitt ben och dra ner mig i djupet gör mig livrädd.
Det obehagligaste med det, är nog vetskapen att den ser mig, men jag har inte en aning om att den är där.

Det är så illa att jag till o med ibland har problem att bada i svenska vatten, just för att det inte går o se ett skit där nere.

Det roliga är att jag älskar att bada också.. Något av det bästa jag vet! Men inte under natten, och gärna inte ensam, måste ha med mig någon som kan ta smällen.
Senast redigerad av therefore 2021-06-01 kl. 02:03.
Citera
2021-06-01, 01:58
Avslutad
Förutom diverse kryp och insekter så är det absoluta värsta och obehagligaste jag vet att åka tåg.

Jag vet inte varför, jag har aldrig varit med om en upplevelse som skapat detta - men jag åker absolut inte tåg om det inte gäller livet typ..och även då är det en jobbig tanke. Har jag resesällskap underlättar det lite, men jag är inte trygg på detta fordon och får smått panik av tanken på att göra det.

Sedan är jag inte överdrivet förtjust i trånga utrymmen heller, typ små hissar är inte kul och jag hade aldrig gått ner i någon grotta heller. Klaustrofobisk och otäckt - usch och fy!
Citera
2021-06-01, 01:59
Medlem
DyngSmElls avatar
Rasblandning.
Citera
2021-06-01, 02:13
Medlem
Gasblandning
Citera
2021-06-01, 02:21
Bannlyst
feminism
Citera
2021-06-01, 02:35
Medlem
Självbelåtna sossar
Citera
2021-06-01, 02:52
Medlem
Trånga utrymmen. Bli begravd levande. Dö.
Sveriges ansvarslösa invandringspolitik. Covid19 vaccin-fanatiker. Människor som är otrevliga.
Citera
2021-06-01, 03:08
Bannlyst
Det obehagligaste är människor som vill dåliga saker med andra människor. Typ att dom vill att det ska finnas pedofiler och dom vill att folk ska bli våldtagna.
Citera
2021-06-01, 03:24
Medlem
I vardagen så är det obehagligaste jag vet att skrapa trisslotter. Hur fan har de lyckast skapa något så obehagligt? Det är "dra med naglarna på svarta tavlan" på steroider. Det hjälper fan inte att använda t ex ett mynt att skrapa med.
Varför kan det inte vara små luckor att öppna som i en julkalender istället?
Citera
2021-06-01, 03:52
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Människor som tycker att de är förmer är obehagliga.

Särskilt när deras uppfattning grundar sig på att de har pengar och kokain.
Eller grundar sig på någon religion eller ideologi där man hatar vissa människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in