2021-06-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DURN80
Tvivlar starkt att du är seriös. Det är omöjligt att vara så jävla pantad annars. Kan inte annat än spekulera att du är en sådan där 50 års kvinnohatande "incel" som inte jobbat en endaste dag på ett riktigt jobb. För oavsett yrke så agerar men aldrig som den där polismannen gjort mot en chef på sitt jobb. Jävla tomte.

Det sårar mig djupt att du att du spenderar så pass mycket tid av din dag på att skriva ett så långt stycke där du förfasar dig över mig. Jag själv skulle ju aldrig få för mig att spekulera över om du är en stjärtstucken emotionell androgyn cuck som är så pass testosteronlös att du inte kan kontrollera dina känslor här.

Citat:
Ursprungligen postat av DURN80
Förövrigt är chefer inom blåljusverksamhet aldrig ute och knallar, det är en högst administrativ befattning 2021. Och om du finner det lämpligt att t.ex. Poliser tar varandra i skrevet och tafsar pattar och klappar röv på arbetsplatsen, då är du helt enkelt den största jävla mongoloiden i långa landet falukorv.

"Största jävla mongoloiden i långa landet falukorv"

Så himla sårad buhu.

Nu är dock verkligheten så att kvinnor är olämpliga som chefer på de flesta ställen, men i synnerhet inom poliskåren. Finns ju en anledning till varför man inte har sådana högst uppsatta inom militären, för då det verkligen smäller och det verkligen gäller, så behöver man verklig kompetens och feministtrams får stå åt sidan.

Och skulle Sverige befunnit sig i krig och en bra soldat råkade daska en brud på röven så hade man ju aldrig funderat på att låta honom lämna frontlinjen och åka hem. Men i ett industriland där politiskt korrekthet och kränkthet är nya statsreligionerna så kan man fokusera på sånt här trams inom polisen. Men det funkar dock inte i längden då inkompetensen i ledningen kommer göra att kriminella kommer kunna ta över och till slut kommer feminismen ha gjort läget så pass allvarligt att man ändå kommer behöva skita i sådana här tramsgrejer.

Humor med jubelidioter som stör sig på nån smiskande polis och tycker det är det allra värsta upprörande ämnet medan vi haft 3-4 skjutningar på knappt en vecka och förorter blivit helt kaos.
Citera
2021-06-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArielGoldbergstein
Vilken jävla torr och humorlös kvinna.

En dask på stjärten? Verkligen?

Om någonting är det ju bara en småkul grej. Fan, män har ju ägnat sig åt sådana praktiska skämt i alla tider och inte fan hade jag brytt mig om en kvinnlig kollega hade gjort det någon morgon. En man hade bara skrattat och gått vidare med dagen medan hon blåser upp det till värsta grejen.

Det är knappast så man borde sätta in resurser och slösa skattepengar på att få honom avskedad och borttagen från jobbet för all framtid.
Om någonting så visar det ju bara att sura kärringar till kvinnor inte hör hemma på klassiskt manliga arbetsplatser. De tar bort allt kul och spontanitet och tycker sådana här skitgrejer är viktigare att fokusera på än att faktiskt vara duktig på sitt jobb.

Bort med kvinnor från sådana här arbeten så löser det sig.
Bort med slemrövar oavsett kön så löser det sig vet man inte hur man uppför sig mot sina medmänniskor skall man sitta I en källare och sortera skruvar DÅ slipper vi alla problem.
Citera
2021-06-02, 17:13
Avstängd
Knivur-273s avatar
När jag var barn, hände det att jag drog flickor lite lätt i flätan och skrattade, jag fick inga brev hem till mamma och pappa för den saken.

Kanske de bästa flickorna svarade med en örfil och så fick de vara ifred för den typen av närmanden :=)
Ofta var de ganska fördragsamma och förstod att det var ett närmande. Ingen skada skedd.

En del män har kanske inte utvecklat sin kurtis mycket över 11-års-ålderns nivå, trots att de är vuxna.

Å andra sidan händer det att kvinnor i 50+ åldern klämmer män som de känner sig attraherade av, i rumpan på krogen när de är berusade, eller så reser de till Gambia för att få "kärlek".
Senast redigerad av Knivur-273 2021-06-02 kl. 17:22.
Citera
2021-06-02, 18:15
Medlem
fnirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndrarEnbart
En manlig polis i Värnamo daskade en kvinnlig chef hårt på rumpan får behålla jobbet.

Åtalas för ofredande i samband med ett morgonmöte. Polismannen nekar till brott.

Det var på ett morgonmöte i februari i år som den kvinnliga chefen var på väg ut ur rummet för att prata med en annan kollega lite snabbt. Då hör hon en av de manliga poliserna säga något som hon uppfattade som raljerande över kvinnliga polischefer. Hon gick då fram till honom för att fråga vad han sagt. Enligt henne ska han då ha sagt; ”Äh, bry dig inte om det”, och sedan daskat henne hårt på rumpan.

Den kvinnliga polischefen sagt att hon blev fruktansvärt arg och frågade honom upprört vad han gjorde. Hon fortsatte sedan mötet, men efteråt var hon ledsen och upprörd och gick och pratade med en annan chef om händelsen.

Det finns flera vittnen till händelsen att polismannen daskat den kvinnliga chefen på rumpan.

Den åtalade polismannen förnekar brott. I förhör har han sagt att han inte hade någon avsikt att ofreda polischefen, att han som person är spontan och yvig i sina gester och att det inte var hans mening att träffa henne på rumpan.

Polisens personalansvarsnämnd har gjort bedömningen att polismannen inte ska sägas upp från sin anställning om det skulle bli en fällande dom i tingsrätten. AB SR

Någon med kännedom om vem chefinnan kan vara? Malen* Gr*nn ??? *=a

Vem är stolpskottet till snut?

Spelar det någon roll vem offer och förövare är? Poliser har våldsmonopol och ska se till att vi andra håller oss laglydiga. Poliser måste, speciellt i tjänst, vara helt laglydiga. Just den här polisen verkar ha lite problem att kontrollera sig, då han tydligen är "spontan och yvig i sina gester", vilket borde kunna leda till problem även i tjänsteutövningen. Han kanske borde boja sig själv när han pratar med folk så det inte händer igen.
Citera
2021-06-02, 18:53
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Ah, för man ska naturligtvis daska kvinnor på röven på jobbet. Hade någon gjort så på min brud hade jag självfallet blivit dömd för grövre brott.

Det är ju för fan helt oskyldigt... vadå skulle du döda en snubbe som gjorde det på din brud menar du? troligt... 🥱
Citera
2021-06-02, 19:20
Medlem
Snacka om att inte ha märkt vart vinden blåser.
Snacka om att skita i allt bara dan går !!!!
I det nya Sverige med den nya andans chefer som hatar allt vad "fri vit man" innebär....tvingar anställda gå kurser i genusperspektiv...förbjuder anställda nämna "trigger uttryck"....tror att allt kan lösas med flum dialog...
Helt otroligt vilken lirare !!!!!
Citera
2021-06-02, 20:00
Avslutad
Klart man inte ska daska sin chef. Men om sådant inträffar är det jävligt weak att polisanmäla. Är man chef ska man fan ha fitta nog att hantera situationen själv.
Citera
2021-06-02, 21:14
Avstängd
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Klart man inte ska daska sin chef. Men om sådant inträffar är det jävligt weak att polisanmäla. Är man chef ska man fan ha fitta nog att hantera situationen själv.
Hon skulle slagit till honom ganska hårt, så skulle saken varit borta. Hon förnedrade sig och visade sig svag, genom att göra en rättssak av det hela.
Citera
2021-06-02, 21:17
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PointNemo
Vilken civiliserad människa daskar någon annan på rumpan på jobbet?
Dessutom sin chef, på polismyndigheten. Gud vilket stolpskott.

This.

End of story.
Fan vilken neandertalare.
Citera
2021-06-02, 21:19
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven

Hantera situationen är att han blir avskedad eller får en varning.
Vilken jävla idiot får för sig att han kan göra en sådan sak? Dessutom inför andra kollegor?
Tyder väl på att han inte passar som polis överhuvudtaget.
Citera
2021-06-02, 21:22
Medlem
DeValeras avatar
Kan förstå att det var kränkande för den kvinnliga chefen. Men det finns rättsfall där daskande på polischefs rumpa inte ses som särskilt allvarligt brott.

I boken "Svensk maffia" berättas det att, jag tror det handlade om en länspolismästare, eller annan hög polischef i Uppsala som på eget bevåg stannade en bil för fortkörning. I den bilen satt flera medlemmar i den sk Uppsalamaffian. Denne chef hade dragit in vapenlicensen för jaktgevär för en av passagerarna i bilen. Denne passagerare tog polisspaden från polischefen och började daska upp honom rejält på rumpan. Till chefens räddning dök en uniformerad polispatrull upp och räddade honom. I det rättsliga efterspelet tror jag inte någon blev fälld fast man skulle kunna tro att det handlade om ett misshandelsfall.
Citera
2021-06-02, 21:24
Medlem
duden83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Hon skulle slagit till honom ganska hårt, så skulle saken varit borta. Hon förnedrade sig och visade sig svag, genom att göra en rättssak av det hela.

Jo för två fel gör ett rätt..
Det är ingen jävla byggbarack. Det är för fan en polismyndighet.

Svag hit och svag dit.
Han skulle följt lagen. Som Han för övrigt är satt att vakta. Men kan inte ens följa själv? Sparken borde han få. Eller i alla fall en varning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in