Citat:
Tvivlar starkt att du är seriös. Det är omöjligt att vara så jävla pantad annars. Kan inte annat än spekulera att du är en sådan där 50 års kvinnohatande "incel" som inte jobbat en endaste dag på ett riktigt jobb. För oavsett yrke så agerar men aldrig som den där polismannen gjort mot en chef på sitt jobb. Jävla tomte.
Det sårar mig djupt att du att du spenderar så pass mycket tid av din dag på att skriva ett så långt stycke där du förfasar dig över mig. Jag själv skulle ju aldrig få för mig att spekulera över om du är en stjärtstucken emotionell androgyn cuck som är så pass testosteronlös att du inte kan kontrollera dina känslor här.
Citat:
Förövrigt är chefer inom blåljusverksamhet aldrig ute och knallar, det är en högst administrativ befattning 2021. Och om du finner det lämpligt att t.ex. Poliser tar varandra i skrevet och tafsar pattar och klappar röv på arbetsplatsen, då är du helt enkelt den största jävla mongoloiden i långa landet falukorv.
"Största jävla mongoloiden i långa landet falukorv"
Så himla sårad buhu.
Nu är dock verkligheten så att kvinnor är olämpliga som chefer på de flesta ställen, men i synnerhet inom poliskåren. Finns ju en anledning till varför man inte har sådana högst uppsatta inom militären, för då det verkligen smäller och det verkligen gäller, så behöver man verklig kompetens och feministtrams får stå åt sidan.
Och skulle Sverige befunnit sig i krig och en bra soldat råkade daska en brud på röven så hade man ju aldrig funderat på att låta honom lämna frontlinjen och åka hem. Men i ett industriland där politiskt korrekthet och kränkthet är nya statsreligionerna så kan man fokusera på sånt här trams inom polisen. Men det funkar dock inte i längden då inkompetensen i ledningen kommer göra att kriminella kommer kunna ta över och till slut kommer feminismen ha gjort läget så pass allvarligt att man ändå kommer behöva skita i sådana här tramsgrejer.
Humor med jubelidioter som stör sig på nån smiskande polis och tycker det är det allra värsta upprörande ämnet medan vi haft 3-4 skjutningar på knappt en vecka och förorter blivit helt kaos.