Citat:
Vilken jävla torr och humorlös kvinna.
En dask på stjärten? Verkligen?
Om någonting är det ju bara en småkul grej. Fan, män har ju ägnat sig åt sådana praktiska skämt i alla tider och inte fan hade jag brytt mig om en kvinnlig kollega hade gjort det någon morgon. En man hade bara skrattat och gått vidare med dagen medan hon blåser upp det till värsta grejen.
Det är knappast så man borde sätta in resurser och slösa skattepengar på att få honom avskedad och borttagen från jobbet för all framtid.
Om någonting så visar det ju bara att sura kärringar till kvinnor inte hör hemma på klassiskt manliga arbetsplatser. De tar bort allt kul och spontanitet och tycker sådana här skitgrejer är viktigare att fokusera på än att faktiskt vara duktig på sitt jobb.
Bort med kvinnor från sådana här arbeten så löser det sig.
En dask på stjärten? Verkligen?
Om någonting är det ju bara en småkul grej. Fan, män har ju ägnat sig åt sådana praktiska skämt i alla tider och inte fan hade jag brytt mig om en kvinnlig kollega hade gjort det någon morgon. En man hade bara skrattat och gått vidare med dagen medan hon blåser upp det till värsta grejen.
Det är knappast så man borde sätta in resurser och slösa skattepengar på att få honom avskedad och borttagen från jobbet för all framtid.
Om någonting så visar det ju bara att sura kärringar till kvinnor inte hör hemma på klassiskt manliga arbetsplatser. De tar bort allt kul och spontanitet och tycker sådana här skitgrejer är viktigare att fokusera på än att faktiskt vara duktig på sitt jobb.
Bort med kvinnor från sådana här arbeten så löser det sig.
Tvivlar starkt att du är seriös. Det är omöjligt att vara så jävla pantad annars. Kan inte annat än spekulera att du är en sådan där 50 års kvinnohatande "incel" som inte jobbat en endaste dag på ett riktigt jobb. För oavsett yrke så agerar men aldrig som den där polismannen gjort mot en chef på sitt jobb. Jävla tomte.
Förövrigt är chefer inom blåljusverksamhet aldrig ute och knallar, det är en högst administrativ befattning 2021. Och om du finner det lämpligt att t.ex. Poliser tar varandra i skrevet och tafsar pattar och klappar röv på arbetsplatsen, då är du helt enkelt den största jävla mongoloiden i långa landet falukorv.