2022-01-31, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Va har hänt med Amir kurda tänkre jaf säga sen kolla jag hans insta han e i Irak. Undra va han gör o hans bror dem e ju kurder, hur klara dem Sig i husby? Jag gillar Amir han e snäll o skön kille men jag vet han becknat sönder oså e svartingarna okej med de elr någon som vet va svartingarna tkr om amir o hans bror? Hans brorsryrde husby har nån sagt på flashback förut minns jag

Kanske har en intelligens och lämnat eller håller på och lämnar det kriminella livet bakom sig?
Citera
2022-01-31, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
En fundering hur kan dem plocka upp 2 st vanliga elscootrar när det var 2 st cykel scooter som användes? Wtf?

nu måste du väll ändå skämta? de var 2 el cycklar skyttarna hade och det var 2 sparkcyklar goarna hade vet du inte vad skilnaden är på en spark cykel och en cyckel?

Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Jaha, det här är alltså inte O'Neil:

vet inte hur O'Niel ser ut från sidan jag är 40 år gammal så har svårt att se skilnaden på små ungarna nu för tiden, säger bara det jag hör nere på gården när ungarna pratar när de röker sin joint

https://anonfiles.com/f6X1V4E1x1/2347314643_png

?
Citera
2022-01-31, 22:57
Medlem
Joakim109s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilspils92
http://www.bilddump.se/bilder/202201...63.213.137.png

http://www.bilddump.se/bilder/202201...63.213.137.png

You tell me 🤷🏽‍♂️
Finns det nån fup
Citera
2022-01-31, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Exakttttt har aldrig fattat hur kardo är HSL wtf ? Han tillhörde ett lokalt gäng i Husby och det stod tillomed i tidningarna.

ja han hade inget med HSL att göra även om han känner alla och umgicks mer med alla de förut, de senaste året träffa han med Sirwan och någon av kurderna från HSL som inte bor i Husby och aldrig gjort häller och han hade ingen beff med 24k eller något jävla pris på sitt huvud av de.
Citera
2022-01-31, 22:58
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
vet inte hur O'Niel ser ut från sidan jag är 40 år gammal så har svårt att se skilnaden på små ungarna nu för tiden, säger bara det jag hör nere på gården när ungarna pratar när de röker sin joint

Förstår Men är han Elias greken vit? Det är två mulatter som hämtar sparkcyklarna i alal fall.
Citera
2022-01-31, 22:59
Medlem
Citat:
Drazziel123 påstår att två kids som inte är O'Neil/Elias gått tillbaka och hämtat sparkcyklarna. Hur ska vi ha det?
Ligger bilder från hans insta i tråden samma kläder osv flachar med sina nya skor som syns på bilden. Vet folk som intygar just den bilden oxå
Citera
2022-01-31, 22:59
Medlem
Citat:
Kan inte vara Abz? Bara kepsen som stämmer isåfall. Han har ju bara bytt jacka från det att han gått omkring i Husby till det att han utför mordet. Tvekar på att han skulle kunna byta skor och allt och gå tillbaka och av någon anledning hämta en elsparkcykel när det visat sig att han cyklat och skjutit.

nej det är inte Abz de ska vara någon av de yngre vet ej under vilket samanhang bilden är tagen
Citera
2022-01-31, 23:00
Medlem
Citat:
Förstår Men är han Elias greken vit? Det är två mulatter som hämtar sparkcyklarna i alal fall.

ja det är ju de jag säger de två ungar som hämtar de vad jag har hört.
Citera
2022-01-31, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Hahah din jävla gurka 500 k var till snorungar vad tror du mannen, dessa pundiga skitungar får definitivt inte 500 k var för ett mord på den här snubben.
Tror du de som beställt mordet på en av Stockholms största ledare i den öppna samhällskriminaliteten kan motivera någon att utsätta deras familjer för hämndattacker efter utfört mord, för låt oss säga.. 100k? Nej, svaret är givet, de fick 500k var för att plocka honom.
Citera
2022-01-31, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sorryskabalurka
Tror du de som beställt mordet på en av Stockholms största ledare i den öppna samhällskriminaliteten kan motivera någon att utsätta deras familjer för hämndattacker efter utfört mord, för låt oss säga.. 100k? Nej, svaret är givet, de fick 500k var för att plocka honom.

Nu pratar du i nattmössan, K var definitivt inte för att citera dig "en av stockholms största ledare" hahah....
Citera
2022-01-31, 23:09
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzebra
Vi måste ju bara ha en FUB på detta! 😅

Om du bara pröjsar så går den såklart att få. Finns ett flertal som begärt ut den, så vi får se om den dyker upp i tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Okej tack för info. Varför ska alla fram och pilla och vända honom då, lägga han åt sidan ?!

Antagligen för att ingen av dom kan första hjälpen.

Citat:
Ursprungligen postat av Joakim109
Finns det nån fup

Ja, om du betalar för den.
Citera
2022-01-31, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Nu pratar du i nattmössan, K var definitivt inte för att citera dig "en av stockholms största ledare" hahah....
Har du ens kollat dödsboet för BO? Hans registrerade bolag på allabolag.se uppgår till minst tiotals milj VITT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in