Citat:
Ursprungligen postat av
Stakeholder
Okej, er vän Stakeholder kanske är helt rakryggad men jag orkar inte heller fördömanden och att bli idiotförklarad av min omgivning.
Att ha åsikter innebär att man måste vara beredd på att bli ifrågasatt. Du har ju uppenbart en åsikt men är inte beredd att försvara den. Fegt, tycker jag.
Jag har inga som helst problem att säga att jag inte tagit vaccinsprutan eftersom jag inte känner för att vara Big Pharmas försökskanin. Dock lägger jag till att jag är tacksam mot de som tar sprutan nu och får biverkningar, för deras offer gör att jag kan ta sprutan senare utan att få biverkningar.
Det blir ibland sura blickar men vi är trots allt ändå svenskar. Världens fegaste folk. Jag kan tänka mig att näven knyts stenhårt i byxfickan över att jag inte "tar mitt ansvar". Lol, som ungdomarna säger.
Citat:
Ursprungligen postat av
RysktTrollkonto
Med tanke på vilken hets som råder mot oss förnuftiga/dissidenter som inte hetsar upp oss över wuhan-snuvan så är det fullt förståeligt att folk börjar ljuga om sånt här.
Tror du att hetsen och stigmat blir mindre av att även de som inte tar sprutan ljuger om att de tagit sprutan för att slippa att själva klä skott för sina egna åsikter?