Svara
  • 1
  • 2
2022-03-16, 21:34
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexach
Jag är en gammal gubbe på 50+ och tänkte att nu djävlar ska vi få se på hallisar på gamla dar. Tog mig en dos på ca 200 vid 22 tiden och väntade. Sällan har jag skrattat så mycket. Jag fryser och jag skrattar. Klockan är nu 02 och jag skrattar till och från. Hallucinationer? Nä. Mår mycket bra. Men var fan är mina Hallucinationer? Jag som trodde jag skulle få se massa unga nymfer klängande om min kropp. Här finns inte en enda nymf, det kan jag lova. Faktiskt känns detta mer som ett haschrus än något annat. Men jag skrattar och om inte det är guld värt så vet jag inte
Haha man ser inga tomtenissar och troll om du tror det..

Då får du nog testa Datura "Spik-klubba"
dessa trpp-rus så har folk haft konversationer med folk som inte ens finns osv..
Citera
2025-07-14, 22:22
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlmaxT
Det händer även att människor blir helt förbytta. Personligheten upplöst och inget är längre självklart, förutom jordenruntresor och studerande i Tanzania. Alla rutiner suddas ut och allt måste vara så "häftigt".
Förlorade en kär vän på det viset. Hon blev aldrig sig själv igen. Oerhört tragiskt.

Skulle nog vilja säga tvärt om. Hon blev sig själv och den "kära vännen" var bara en illusion. LSD är inget man leker med, det är ett kraftfullt verktyg. Den kan och ska slå sönder din illusion om världen och dig själv. Det är egentligen det bästa som kan hända dig, hur du hanterar det efteråt är det som avgör din fortsatta andliga utveckling...
Senast redigerad av ifly 2025-07-14 kl. 22:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in