• 2
  • 3
2021-05-29, 03:25
Medlem
aTeRlINes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Röd Prince var min favorit. Kanske lite stark för en nybörjare dock.
Har gått över helt till vape nu, det om något är "barnvänligt". Finns alla möjliga typer godis smaker.

Röd prince är bra skit. Tillsammans med Lucky Strike så är de mina två favoritcigaretter. Ska man nu röka så kan man åtminstone göra det med lite stil. Inga jävla Pall Mall.
Citera
2021-05-29, 03:57
Medlem
Thunderhorses avatar
Gör det inte, du kommer att ångra det om du blir beroende. Jävligt dyrt och ohälsosamt. Troligen det mest korkade beslut jag gjort i mitt liv...
Citera
2021-05-29, 08:37
Medlem
Håller med flertalet här inne, börja för fan inte att röka. Jag har precis haft ett halvår rökfritt efter 15 års rökande a 2 paket om dagen. Jag är 29 idag & snusar istället dygnets alla timmar.

När jag började röka så minns jag hur alla tråkiga vuxna & förståsigpåare sa att det var så dåligt & dumt att röka. Sådana lyssnade man inte på men är det något jag ångrar i mitt liv så är det att jag började röka. Och då har jag ändå missbrukat heroin & alla andra droger du kan tänka dig.
Dessutom tror jag att cigaretterna snart försvinner från planeten, det är en föråldrad hobby, lite som att kvinnan står i köket & att aga barn.
Citera
2021-05-29, 12:32
Medlem
Kickexs avatar
Det är förmodligen det dummaste du kan spendera pengar på.
Fattar inte ens hur de fortfarande är något som produceras.
Bokstavligen det enda bra med cigaretter är att de på lite längre sikt hjälper till med att hålla populationen nere till ens viss del.

Men annars vet jag inte. Ta typ prince eller camel.
Citera
2021-05-29, 12:35
Medlem
den.dryges avatar
Röd Comerse, så klart utan filter!
Citera
2021-05-29, 12:47
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
John Silver utan filter, annars kan det lika gärna vara.
Detta. Alternativt rolling eller röd tidemanns i pipa.

OnT: rosa blend
Citera
2021-06-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syljen
Röd level eller Prince mjukpack,kör hårt och blossa på

Har aldrig riktigt sett grejen med mjukpack, passade bra i jeansen men annars bara hemskt.

Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Det bästa med att pröva nikotin för första gången är det våldsamma illamåendet och att man sedan fortsätter trots det. Gula camel och röda marlboro var det jag rökte och tyckte bäst om men sedan insåg jag någonstans att inget slår en riktigt fin lössnus. Du slipper oroa dig för KOL och lungcancer också, det värsta som händer är att du ser ut som en pirat i käften och får högt blodtryck.

Första nicko-kicken, som vi kallar den, var inte alls något illamående för mig. Tvärtom var det lugnande och upplyftande på samma gång
Citera
2021-06-01, 21:12
Bannlyst
Stämmer in i kören som säger gör det inte.

Nikotin har en tendens att dra ihop blodkärlen.. Vilket är varför så många rökare är kalla om både händer o fötterna.

Vet ni vad människor lever och mår bra utav? Att blodkärlen fungerar väl.

En cigarett är därför som att ta död på sin egen livskraft sakta men säkert. Att ta en cigarett är långt ifrån optimalt.

Det kostar en jävla massa pengar. Själv har jag lätt slängt över 300 000 kr på skiten.. O när man väl blivit beroende så är det ett helvete att sluta med det.

Så varför känner du att du skulle behöva börja röka för?
Citera
2021-06-06, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
John Silver utan filter, annars kan det lika gärna vara.

HELT RÄTT

Johnny Bwoy Silver

I mjukt svart paket, inget filter, sånt äro endast för kärringar!
Citera
2021-06-06, 16:50
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Skippa ciggen och börja röka cigariller och cigarrer vid utvalda tillfällen istället. Camel är i alla fall de godaste ciggen, men cigg är ändå bara gott på fyllan, nu när man inte är beroende av skiten längre.
Citera
2021-06-07, 09:36
Medlem
Avsiktarens avatar
Röda Marlboro är rätt trevliga och standardcigaretten men jag rekommenderar röda Lucky Strike de smakar som Marlboro och är billigare om du inte har rökt innan så sug och ta omedelbart ett jätteandetag annars har du ingen glädje av dem. Sedan om du håller på ett par veckor kommer det att vara en risk att du vaknar upp med världens jättehosta varje morgon och känna dig allmänt smutsig i halsen. Men det är ditt val.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in