• 5
  • 6
2021-05-28, 20:43
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Antagligen ett gäng heilande sverigedemokrater med järnrör, fy så hemskt! Hoppas de tar fast sverigedemokraterna! Sverigedemokrateter mitt på ljusandag också fyy!
Är du full?
SD samarbetar ju för tusan med judarna, snarare att det var nazistiska Sossar, Afaiter eller skräpimport ifrån MENA.
Citera
2021-05-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej, tänk att jag inte fattar det. Jag ser inga som går runt och slår ner araber på stan p.g.a ISIS hugger huvudet av svenskar.
Att slå ner araber eller judar är väl inte så vanligt förekommande (oftast är det unga svenskar som spöas upp).
Men motsvarande (fast värre) har hänt araber (eller folk med motsvarande utseende)...... Lasermannen, Mangs gjorde det......
Och visst skulle jag vilja spöa upp en del gäng på gatan, men inte f-n vågar jag det - de är för många och jag gör inte sånt (men viljan finns som sagt)
Senast redigerad av MiggeO 2021-05-28 kl. 21:49. Anledning: justerat text
Citera
2021-05-29, 07:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Men motsvarande (fast värre) har hänt araber (eller folk med motsvarande utseende)...... Lasermannen, Mangs gjorde det......

En person gjorde det ja. Men vad skulle du välja om du tvingades välja mellan att gå runt klädd som en muslim i en månad eller gå runt klädd som en jude i en månad? Vad skulle du tro hotbilden skulle vara respektive?
Citera
2021-05-29, 08:29
Medlem
Judendom är en religion. Även om jag är kristen ortodox är jag inte ryss. Det är många som har svårt förstå.
Ni kan väl titta på avsnittet när Uppdrag granskning var i Malmö. En man hade kippa på sig. Många som skrek glåpord. Samma typ av folk som i Göteborg skulle jag tro.
Judarna känner sig osäkra i Europa, flyttar till Israel. Befolkning där ökar, mer konflikter.
Citera
2021-05-29, 12:27
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Är du full?
SD samarbetar ju för tusan med judarna, snarare att det var nazistiska Sossar, Afaiter eller skräpimport ifrån MENA.
Hört om sarkasm? Vet vet är svårt på nätet men tyckte jag var övertydlig.
Om någon missuppfattat mig så ber jag ödmjukast om ursäkt! Givetvis var de utlänningar med tanke på senaste händelserna i israel.
Citera
2021-05-29, 12:31
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Ganska troligt att det rör sig om nassesvin, ja. Antagligen inte SD dock utan någon av sekterna till höger om dem; AfS, NMR, etc.
Var sarkastisk! En vanlig dag i Oktober när det småregnar lite lite skulle det mycket väl kunna vara NMR även om det skulle vara mindre troligt.
Ett par veckor efter Israel bombat Gaza sönder och samman, sätter jag en slant på utlänningar..

Edit: För att förtydliga det ytterligare, judar har jag inget emot förutom då vissa personer som Robert Ashberg tex. Om han nu är jude ens, skitstövel är han i alla fall!
Senast redigerad av Onanikrem 2021-05-29 kl. 12:38.
Citera
2021-05-29, 14:25
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Var sarkastisk! En vanlig dag i Oktober när det småregnar lite lite skulle det mycket väl kunna vara NMR även om det skulle vara mindre troligt.
Ett par veckor efter Israel bombat Gaza sönder och samman, sätter jag en slant på utlänningar..

Och jag sätter fortfarande mina pengar på ett nassesvin. Såna finns det många av i Göteborg. Kan mycket väl ha varit en sverigedemokrat också.
Citera
2021-05-29, 15:03
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Hört om sarkasm? Vet vet är svårt på nätet men tyckte jag var övertydlig.
Om någon missuppfattat mig så ber jag ödmjukast om ursäkt! Givetvis var de utlänningar med tanke på senaste händelserna i israel.
Ok, allt är förlåtet.
Citera
2021-05-30, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Nej, att du inte fattar att vissa hatar judar pga sionisterna i Israel säger en hel del.

På flashback kallar folk invandring för "ockupation" men bryr sig inte om faktiska ockupationer som den på palestina
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in