2006-05-29, 23:38
Bannlyst
Om man tar en 10/60 ryssar hur länge visar man utslag på piss prov efter det? Tänkte kura över sommaren men jag måste pissa i skolan så det kan inte sitta kvar särskilt länge. Ett par veckor max. Nått tips på vad man kan ta?
Citera
2006-05-29, 23:56
Medlem
lillapojkens avatar
Pissa i skolan?
Citera
2006-05-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapojken
Pissa i skolan?

Dom tar pissprov och analysrar om pisset innehåller tex THC ( THC = "giftiga ämnet i Marijuana"
Dom kan även se om han tar steorider
Citera
2006-05-30, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amas
Dom tar pissprov och analysrar om pisset innehåller tex THC ( THC = "giftiga ämnet i Marijuana"
Dom kan även se om han tar steorider

inte på stick prov dvs narkotika prov.
Citera
2006-05-30, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boj
inte på stick prov dvs narkotika prov.

Beror väl på om dom gör bedömningen att han skall testas för Aas ochså?

om jag var rektor/lärare/etc och hade 500 lite småfinniga och allmänt taniga 16-17 åringar som skall drogtestas. Sen kommer Göran med grov acne och väger dubbelt så mycket som alla andra och ser allmänt stor och svullen ut fram och skall lämna pisseprov. Då kanske man sätter en liten bock i protokollet att dom skall testa för andra grejor ochså.
Citera
2006-05-30, 09:17
Medlem
Skäggbiffs avatar
Högstadie-elever borde inte käka roider
Citera
2006-05-30, 10:25
Medlem
well håller med överstående, men ca 10 dagar efter sista dosen brukar jag räkna. själv klarat mig på 7 dagar på 80mg/ed av andra orals
Citera
2006-05-30, 12:17
Bannlyst
Jag går inte på högstadiet. Jag är 18 år och får ta konsekvenserna av det jag gör. Jag undrar bara hur lång tid man kan spåra ryssar? och om nån vet nått bra prepp som inte sitter i kroppen så länge? okej?
Citera
2006-05-30, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lissjos
Beror väl på om dom gör bedömningen att han skall testas för Aas ochså?

om jag var rektor/lärare/etc och hade 500 lite småfinniga och allmänt taniga 16-17 åringar som skall drogtestas. Sen kommer Göran med grov acne och väger dubbelt så mycket som alla andra och ser allmänt stor och svullen ut fram och skall lämna pisseprov. Då kanske man sätter en liten bock i protokollet att dom skall testa för andra grejor ochså.

jo men läs mitt inlägg igen skrev INTE PÅ STICK PROV det måste skickas till labb.
Citera
2006-05-30, 12:32
Bannlyst
aaa men dom skickar det ju dit . Man får ju inte ¨reda på svaret direkt. tar ju en vecka. Men nått man kan ta o slippa vara orolig för att det ska vara kvar? tack för svaret
Citera
2006-05-30, 12:48
Medlem
5 veckor!
Citera
2006-05-30, 17:27
Medlem
Rellahcams avatar
Är det nån som vet hur ett vanligt dopingtest går till??typ e det vanligast att man får pissa lr tar de blodprov å e det så att de tittar efter de vanligaste preppen lr kollar de testonivåerna??=)
Spårningstider---> http://www.steroid.com/detect.php
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in