2021-06-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Vågar lova att hela världen är helt jävla ointresserad.

Jag noterar iaf att spanska tidningen El Pais inte ens vet hur de skall översätta det kommande spektaklet riktigt.

Citat:
...tendría que iniciar el proceso conocido como talmansrunda...

https://elpais.com/internacional/2021-06-21/una-mocion-de-censura-tumba-el-gobierno-socialdemocrata-sueco.html
Citera
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Märkbart så. Undrar om det är en del av strategin, nu när det är gjort ska hon framstå som ledsen över att det behövde göras och söka ny vänskap med S.

Problemet är att hon framstår som patetiskt svag istället, redo att gå med på minsta lilla jest från Löfven. Det hon borde spelat på är att visa hur starka V är som inte lät sig vara dörrmattor, och att sossarna kan dra åt helvete om de tänker försöka samma sak igen.

Håller med hon sa det underförstått vi är dörrmattan,och vi har inga ambitioner mer än att fortsätta vara det.
Citera
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Ja .

Åkesson har sett lite deppig ut i intervjuer och det tyder på att han är väl medveten om att Pedofilpartiet kommer att ta kommunistkuk i alla hål inom en vecka.
Spelar ingen roll längre eftersom L förespråkar en borgerlig regering och att JÖK är död.
Citera
Medlem
fermions avatar
Synd för Löfven att den givna onelinern redan var sagd:

"NU är det dags att öppna våra hjärtan"

Men den är ju redan en slags rubrik till de sista åtta åren misantropiska teaterföreställning - eller sedan 2010 egentligen.
Citera
2021-06-21, 13:16
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av degish
Hela världen skrattar åt denna freak show dessa kappvändare Lööf och Nooshi ställer till med. Lovar att du sitter och runkar till det här för V stormtrivs av detta kappvändandet.

Jag har stor respekt Nooshi som håller på sina principer inte bara agera dörrmatta åt centerpartiet.
Citera
2021-06-21, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Synd för Löfven att den givna onelinern redan var sagd:

"NU är det dags att öppna våra hjärtan"

Men den är ju redan en slags rubrik till de sista åtta åren misantropiska teaterföreställning - eller sedan 2010 egentligen.
En av anledningarna till att jag är misantrop
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Annie har flera gånger betonat att C har "tolererat" Löfven. Planerar hon återigen att byta sida?
Vänta bara tills hon hotar äta upp en sko, då vet vi vem hon ska JÖK-a med
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Snacka om att göra politiskt självmord som Nooshi gjort.

Vem fan vill ge dom nått inflytande efter detta spektakel.

Vilka jävla signaler detta ger till omvärlden,jag avskyr Lövén.

Men det Nooshi gjort är att leka obstinat tonåring ingen drulleförsäkring täcker den skada hon gjort för svenskt förtroende utomlands.

Och då var inte förtroendet högt som det var.
Vi är verkligen på rännstensbotten som land.

Njae, snarare är det väl ett sundhetstecken och ett tecken på handlingskraft att man (äntligen) ser till att bli av med en statsminister som man saknar förtroende för än att clownen får sitta kvar?

Jag bryr mig föga om henne men eftersom jag vill ha bort Löfven så måste jag ju skicka henne en blomma för att det var hon som fixade. Oavsett hur hon har tänkt sig fortsättningen, ja om hon har tänkt alls.
Citera
2021-06-21, 13:18
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Hysteriskt roligt att bollen ligger hos Annie och hon måste välja mellan pest eller kolera. Kan nästan inte sluta skratta.
Citera
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Om man tror det har man minimal tankeförmåga. Annie är körd, hon skapade krisen genom sin kompromisslösa attityd.

Säg gärna det till Stefan! Han håller nog inte med…
Citera
Medlem
En svetsare och fd fackförbundsledare utan högskoleutbildning har lett Sverige.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Som sagt, Både L och Kd skulle åka ut i ett extraval. Då finns inte längre något borgerligt alternativ.

Mp är ju också i riskzonen att ryka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in