2021-05-27, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opaque
En av de bästa amerikanska karaktärskådespelare. House of cards var ju en milstolpe i sig.

Vid 61 är man inte förbrukad. De Niro närmar sig 80 bast och är trött och letargisk nuförtiden. 61 år är ingenting.

Så mycket jag vet är han anklagat för att ha gjort "sexuella närmanden" bakåt i tiden. Alltså klumpiga försök att ragga ligg. Är det skäl för att brännmärka någon för all framtid. Kom igen.

Nu har ju mest fokus varit på grejen med Anthony Rapp, som var 14 år vid tillfället. Spacey började väl själv närma sig 30 vid den tiden, inte särskilt fräscht. Nu får han göra som Polanski och arbeta i Europa istället.
Citera
2021-05-27, 02:10
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Klart han ska köra på. Gillar många av hans rollprestationer. Död åt cancel-kulturen!
Damn strejt. Eller vänta

Seven, K-pax, Shrink och liknande kräver en särling att gestalta. Vi behöver.
Citera
2021-05-27, 07:58
Medlem
TheKhurgans avatar
Har aldrig gillat den pedofilbögen. Sliskig och ful och ser hela tiden ut som att han har något lömsk för sig. Vilket han bevisligen hade.
Jävla slemgubbe, låt honom ruttna bort någonstans istället.
Citera
2021-05-27, 07:59
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Inget emot Spacey. Finns värre än pedofilbögar, som typ centerpartister. Heja Kevin!
Är inte pedofilbög och centerpatist samma sak?
Citera
2021-05-27, 08:44
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Är inte pedofilbög och centerpatist samma sak?

Nja centerpartister är mer åt spädbarnspedofilhållet medan Spacey snarare är hebefilbög.
Citera
2021-05-28, 16:56
Medlem
Geomeisters avatar
Jag läste något idag om att han även ska vara med i någon film där hans roll är en person som blir oskyldigt anklagad för pedofili.

Kan detta stämma?

Franco Nero filmen köper jag, men det här känns mer som ett påhittat rykte!
Citera
2021-05-28, 17:34
Medlem
DerWahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Har aldrig gillat den pedofilbögen. Sliskig och ful och ser hela tiden ut som att han har något lömsk för sig. Vilket han bevisligen hade.
Jävla slemgubbe, låt honom ruttna bort någonstans istället.

Som du beskriver honom hade han i Sverige blivit belönad med:
Bättre betalda roller
Egen talkshow och
Ett eget vin
Citera
2021-05-29, 05:57
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Jag läste något idag om att han även ska vara med i någon film där hans roll är en person som blir oskyldigt anklagad för pedofili.

Kan detta stämma?

Franco Nero filmen köper jag, men det här känns mer som ett påhittat rykte!

Nej, det stämmer inte. Men nästan, han spelar en polis som utreder en man som blir oskyldigt anklagad för pedofili.
Citera
2021-05-29, 06:55
Medlem
Njursaltares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Klart han ska köra på. Gillar många av hans rollprestationer. Död åt cancel-kulturen!
Yes!

Grym skådis med flertalet fantastiska roller.
Citera
2021-05-29, 07:33
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Gillar Spejsi och faktum kvarstår att han aldrig blev fälld, det är knappast som om han ska bli lärare åt mina ungar, schnubben ska bara låtsas framför kamera. Ska bli trevligt att se honom framför rutan, House of Cards blev House of Cardboard utan Spejsarn in the mix. Ingen Spejs utan Spejsi, så de så.
Citera
2021-05-29, 12:49
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Nej, det stämmer inte. Men nästan, han spelar en polis som utreder en man som blir oskyldigt anklagad för pedofili.

Så var det, tack!

Ska bli intressant om han lyckas komma tillbaka eller om filmerna floppar. Vad händer om han når massa framgång igen? Kommer han sitta vid finborden i Hollywood? Kommer han bli någon som flyttar till Europa och av någon anledning blir mer accepterad här? Kommer han bara hålla sig till sitt slott och inte synas alls i media?
Citera
2022-04-29, 14:01
Medlem
Bizmarcks avatar
Vad gör han nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in