• 2
  • 3
2022-08-02, 15:53
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hmm... Har du kollat ordentligt? Jag kan se ssong 8 frn TV4 Play, testade bde i appen och videotillgget Retrospect i Kodi dr du dessutom slipper reklamen. Skall nog sjlv brja kolla.

Tack! Hade inte kollat TV4 Play den senaste tiden och det verkar som om ssong 8 brjade sndas den 17 juli. Bra tips om Retrospect ocks, ska testa det p min Nvidia Shield.
Citera
2022-08-02, 18:44
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Tack! Hade inte kollat TV4 Play den senaste tiden och det verkar som om ssong 8 brjade sndas den 17 juli. Bra tips om Retrospect ocks, ska testa det p min Nvidia Shield.
Okej! Det var dr som skon / foppatofflan klmde... Riktigt njd med Retrospect men tyvrr finns inte fr TV3 lngre dr jag ibland kollade lyxfllan.
Citera
2022-08-04, 02:13
Avstngd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
r det ngon som fljer rets ssong?
Jag fljer den p tv4play. Mycket underhllande till skillnad mot den svenska versionen. Gr varje dag.
Citera
2022-08-04, 19:04
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag fljer den p tv4play. Mycket underhllande till skillnad mot den svenska versionen. Gr varje dag.

Samma hr. Vilken jvla fitta George r, men andra sidan spelar han ju spelet by the book. Frmodligen r det s obvious nu att det kommer st mellan en man och en kvinna i finalen, s bortsett frn honom tror jag p Hayley.
Citera
2022-08-04, 19:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Samma hr. Vilken jvla fitta George r, men andra sidan spelar han ju spelet by the book. Frmodligen r det s obvious nu att det kommer st mellan en man och en kvinna i finalen, s bortsett frn honom tror jag p Hayley.
Jag tycker George r lysande och spelar spelet som man ska nr man inte har de fysiska frutsttningarna.
Citera
2022-08-04, 22:55
Avstngd
ziggarillens avatar
Citat:
He he..I brjan var jag jtteirriterad p George men nu r han min favorit. Tycker han r bde rolig och smart men frgan r om det hller hela vgen? Det svnger vilka man gillar och ogillar. Emmert eller vad han nu hette retade jag mig p d han var s sjlvgod och arrogant. Jttesknt att han kte ut d det inte ens blir spnnande om samma person vinner hela tiden. Jag skulle kunna tippa Hayley som vinnare d hon verkar ganska seg och stark. Speciellt nu sen Andrew frsvann. Som grdde p moset har dom en suvern programledare som verkligen gr hela programmet. Vlgjort och roliga tvlingar.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-04 kl. 23:09.
Citera
2022-08-06, 17:07
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
He he..I brjan var jag jtteirriterad p George men nu r han min favorit. Tycker han r bde rolig och smart men frgan r om det hller hela vgen? Det svnger vilka man gillar och ogillar. Emmert eller vad han nu hette retade jag mig p d han var s sjlvgod och arrogant. Jttesknt att han kte ut d det inte ens blir spnnande om samma person vinner hela tiden. Jag skulle kunna tippa Hayley som vinnare d hon verkar ganska seg och stark. Speciellt nu sen Andrew frsvann. Som grdde p moset har dom en suvern programledare som verkligen gr hela programmet. Vlgjort och roliga tvlingar.

George presterar inte skit p tvlingarna. Jobbig person. Min favorit till segern var lnge emmett, men man frstod ju att han skulle bli bortrstad som stort hot. Synd att Shannon frsvann tidigt. Nu tror jag p Hayley som vinnare. Cara r chansls.
Citera
2022-08-06, 21:49
Avstngd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
George presterar inte skit p tvlingarna. Jobbig person. Min favorit till segern var lnge emmett, men man frstod ju att han skulle bli bortrstad som stort hot. Synd att Shannon frsvann tidigt. Nu tror jag p Hayley som vinnare. Cara r chansls.
George r nog jobbig fr dom andra men ganska underhllande. Jag tror ocks p Hayley men vad som helst kan hnda. Sen ska vl dom utslagna deltagarna rsta i finalen och det ska bli intressant. Den jag har svrast fr i dagslget r Dani och det r nt som str. Frnsett Hayley s r det egentligen alla lgvattenmrken som r kvar och eliten sitter p lktaren. Andrew hade ocks varit en vrdig finaldeltagare men s blev det inte heller. George har verkligen gtt hrt fram s egentligen borde han ta hem det..
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-06 kl. 21:55.
Citera
2022-08-09, 21:29
Medlem
hazard simpsons avatar
Sknt att George inte vann.
Citera
2022-08-11, 00:11
Medlem
billyblues avatar
Citat:

*Ba dum tssss*
Vad ska man sga. Han hade inte en chans. Hayley r helt klart en vrdig vinnare.
Citera
2022-08-11, 01:29
Avstngd
ziggarillens avatar
Citat:
*Ba dum tssss*
Vad ska man sga. Han hade inte en chans. Hayley r helt klart en vrdig vinnare.
Jag tycker ocks att det var rtt person som vann av dom tv. Viktigast fr mig var att inte Flick vann d jag inte klarade av mnniskan. Tjatet om hennes morsa blev en halvtimme fr mycket om man slog ihop allt ltande och snyft. Hatar snt.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-11 kl. 01:31.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in