Citat:
Ursprungligen postat av
Maviel
Nä ingen av oss vet såklart hur det ser ut i familjens hem.
Men en mamma som idogt tar barnet till läkare för att hon fattar att något är fel, trots att idioterna till läkare inte reagerar, är ingen dålig mamma.
Har du själv haft en tvååring? Jag har uppfostrat två och kan informera dig om att de ställt till med än värre saker utan att jag av någon anses ha varit en dålig mamma.
Detta är en icke tråd. Om du söker för ett medicinskt problem 6 gånger och först gång nr 6 får hjälp med något som borde upptäckas gång nr 1 så är det självklart att det ska granskas. En idiot hade kunnat se att det inte var en vaxpropp.
Det märks att du inte är kunnig inom vare sig medicin el argumentation.
Denna tråd handlar om ev. dålig hemmiljö orsakat händelsen.
Beträffande dina medicinska kunskaper så undrar jag hur en idiot skulle kunna upptäcka skalbaggen. Man kan inte titta in i ett öra utan otoskop el öronmikroskop. Du tillhör den kader jag tycker mest illa om, hobbytyckare som kacklar och uttalar sig träffsäkert om saker och tings beskaffenhet, som de inte har en aning om. Jag är läkare, har ganska mycket kunskap om det här. Vari bottnar din kunskap bonnläpp!!
Var nu en duktig idiot och skilj på de två trådarna, inse att de diskuterar två olika saker, och försök, jag vet att det blir lite tufft för just dig att lyckas, att kommentera i rätt tråd!