2021-05-26, 12:23
Medlem
Min bank har satt käppar i hjulen för utlandstransaktioner, på binance står det att de bara accepterar transaktioner från mitt personliga konto.
Hur stor koll har de på det?
Tänkte föra över från en kompis bank alternativt transferwise.
Citera
2021-05-26, 12:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iracer
Min bank har satt käppar i hjulen för utlandstransaktioner, på binance står det att de bara accepterar transaktioner från mitt personliga konto.
Hur stor koll har de på det?

Sätt in via Safello eller BTCX och för över till Binance.

Om det egentligen handlar om någon form av pengatvätt, så glöm det, det kommer inte att funka.
Citera
2021-05-26, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Sätt in via Safello eller BTCX och för över till Binance.

Om det egentligen handlar om någon form av pengatvätt, så glöm det, det kommer inte att funka.
Det handlar om större summor och handlar absolut inte om tvätt. Banken förbjuder inte mig utan jag är under utredning, jag vill bara köpa dippen...
Citera
2021-05-26, 12:46
Avslutad
Citat:
Det handlar om större summor och handlar absolut inte om tvätt. Banken förbjuder inte mig utan jag är under utredning, jag vill bara köpa dippen...

Jag förstår...

Du kommer ha väldigt svårt att hitta en krypto onramp som inte har någon form av KYC.

Har själv inte provat Localbitcoin.com men dom kanske kan hjälpa dig. Är mer en handelsplats mellan privatpersoner mot tex Swish.

Kolla tråden själv: (FB) Tråden om localbitcoins
Citera
2021-05-26, 12:48
Avslutad
Citat:

Låt kompisen köpa via BTCX eller Saffello och skicka dem till dig?

*edit*
Tror du kan ha konto på binance utan KYC som du kan göra deposit av BTC (givet att du har sådana). Om inte på Binance så typ Bittrex eller annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in