• 4
  • 5
2021-07-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Då klämmer jag till med två sajter. En utav dom kostar att vara medlem på men inte den andra.

www.ekontakt.se där kostar det att vara medlem. Själv har jag fått många trevliga träffar där.

www.kamrat.com träffade två tjejkompisar från Göteborg från denna sida. Den är gratis dessutom.
E-kontakt . Dålig sida för mig förr. Inga kvinnor ville ej prata med mig. Firstdate.se , Var så bra för mig. Träffade många kvinnor
Citera
2021-07-14, 19:58
Medlem
Findusofelixs avatar
Vill slå ett slag för sidan Hemligg, som släpper in män i takt med att fler kvinnor blir medlemmar. Så det ska aldrig vara mera än 60% män, för att öka chanserna för att hitta någon. Men ganska många par där, så beror på om man söker en kvinna eller ett par?
Och sidan har ett flörtsystem, så går inte att maila hur som helst, behövs en ömsesidig flört först.
Men mycket trevligt klimat, och många intressanta diskussioner där medlemmar får chans att visa sig. Men Hemligg är inte en utpräglad sexkontaktsida, det är en community för den som har sex som intresse. Men kvinnor och par kan verifiera sig, så att en man då vet säkert att det sitter en kvinna bakom ett tjejkonto, så fejkprofiler är mycket sällsynta, och dom åker ut så fort det uppdagas.
Citera
2021-07-16, 06:12
Medlem
Hur är det med Erotikdating.se är det fejk eller inte?. För bra för att vara sann. Ja många betal sett måste man dra fram kortet på på nätet.
Citera
2021-07-16, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vill slå ett slag för sidan Hemligg, som släpper in män i takt med att fler kvinnor blir medlemmar. Så det ska aldrig vara mera än 60% män, för att öka chanserna för att hitta någon. Men ganska många par där, så beror på om man söker en kvinna eller ett par?
Och sidan har ett flörtsystem, så går inte att maila hur som helst, behövs en ömsesidig flört först.
Men mycket trevligt klimat, och många intressanta diskussioner där medlemmar får chans att visa sig. Men Hemligg är inte en utpräglad sexkontaktsida, det är en community för den som har sex som intresse. Men kvinnor och par kan verifiera sig, så att en man då vet säkert att det sitter en kvinna bakom ett tjejkonto, så fejkprofiler är mycket sällsynta, och dom åker ut så fort det uppdagas.

Ja men man kan vänta i veckor. När man behöver någon till helgen Inte bra.
Citera
2021-07-16, 11:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ...111
Ja men man kan vänta i veckor. När man behöver någon till helgen Inte bra.

Är det så bråttom så vet jag inte vad som funkar...
Citera
2021-08-31, 21:24
Medlem
Bästa sitern om vill ligga:
CAE-members
Tinder
Hemligg
SDC
Bodycontact
klubb6
Citera
2023-02-23, 15:43
Medlem
Jag vet inte hur mycket det stämmer. Men har sett info från flera håll om fejksidor och att sidor annars har fått sämre betyg under senare år.
Citera
2023-03-02, 01:49
Medlem
FuckSwedens avatar
GoMatching
www.gomatching.se - kostar, men å andra sidan filtrerar man då automatiskt bort allt oseriöst. Går att betala med bankkonto och anonymt kort.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in