2021-05-25, 09:24
Medlem
ChiCoLas avatar
Vem är den här galet sexiga kvinnan ?
Vilken jävla gudinna . Skulle älska att knulla skiten ur henne. Nån som har något smaskigt skvaller ?

Såg hennes nyss på Nyhetsmorgon men förstår att hon varit med i andra matlagningsprogram. Nån som satt på henne ?
Citera
2021-05-25, 10:06
Medlem
Qusimotos avatar
Hon va fan ingen skönhet
Citera
2021-05-25, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Hon va fan ingen skönhet
Jo
Citera
2021-05-25, 16:52
Medlem
ChiCoLas avatar
Tycker hon är galet sexig . Vill knulla henne hårt
Citera
2021-05-25, 17:33
Medlem
Vad ni tycker om hennes utseende är väl inget skvaller?! Suck, snacka om vag trådstart.

Till topic: enligt Tripadvisor har kunder blivit otrevligt och oproffsigt bemött av henne. Rent ut sagt utskällda. Hon är kanske en sådan smilfink framför kameran men otrevlig i verkligheten.

Vet dock ingenting om hennes mat, nån sorts asiatisk?
Citera
2021-05-25, 19:00
Medlem
tuggishs avatar
Hon asiaten?
Citera
2021-05-25, 22:35
Medlem
Hon driver den Koreanska restaurangen Namu på Lilla Torg i Malmö med maken Jonas.

https://namu.nu/

Nån som varit där?
Senast redigerad av Hpyzk 2021-05-25 kl. 22:37.
Citera
2021-05-26, 07:03
Medlem
OlleVieros avatar
[quote=Qusimoto|76009427]Hon va fan ingen skönhet[/QUOTE]

Instämmer helt! Dessutom verkar hon vara en liten kines?

Riktiga kvinnor är långa och blonda.
Citera
2021-05-26, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hpyzk
Hon driver den Koreanska restaurangen Namu på Lilla Torg i Malmö med maken Jonas.

https://namu.nu/

Nån som varit där?
Jag har varit där och käkat och det är god mat men jag skulle inte säga att den ligger på Lilla Torg utan på Väster
Citera
2021-05-27, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddybest
Jag har varit där och käkat och det är god mat men jag skulle inte säga att den ligger på Lilla Torg utan på Väster

Ja vill man vara petig så. Det ligger annars bara lite drygt 100 m från Lilla Torg.
Har också varit där en gång och tyckte det var helt ok. Annorlunda mat.
Citera
2021-05-27, 10:28
Medlem
ChiCoLas avatar
Trist att höra att hon är otrevlig . Visserligen är branschen stressig så man kanske blir hispig.
Citera
2021-12-16, 23:23
Medlem
Jennie gillar att synas i tv och sociala medier, det är ganska tydligt. Tycker hon är ganska tjatig i nyhetsmorgon och postar likadana bilder hela tiden med trött skärpa. Min vän har jobbat på restaurang Namu i Malmö. Jennie stjäler internationella recept från internet och skriver om dem på svenska och kallar dem för sina egna. Den breda massan som inte verkar fatta google eller internet köper det rakt av. Vad jag hört och sett är hon inte den som gör maten eller menyerna på hennes restaurang Namu som många tror, utan har stjärnkockar och köksmästare som jobbar med det. Det känns som hon har en fejk fasad.. men hon lyckas iallafall. Inte något för mig dock.

Btw någon skrev ett svar här i tråden att branschen är stressig och att det kanske är därför hon är otrevlig men tbh så kan det omöjligt vara därför då hon inte jobbar i restaurangbranschen utan är "mat influencer" eller tv"kOCK"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in