2021-05-24, 12:47
Medlem
hej är en kille på 35 år har haft dissociation i 13 år nu och har provat allt som finns nästan , läste nyligen ut en bok som heter overklighetskänslor och såg att Rtms kan hjälpa mot just det. vad vet du om Rtms eller är det nytt för er? Mina overklighetskänslor kom med truama och stor depression så jag stängde av för att överleva. har varit så frustrerad med att försöka förklara för läkare och psykologer utan att lyckas med det hela att jag känner mig inte levande har svårt att känna sorg eller gråta, ingen ork, ingen focus,känns som jag är på autopilot, vet inte vem jag är, katastrof ältande,extreme sociala ångest,korttidsminne som en guldfisk.saker som hände för 6 månader sen kan kännas som om att det hände för 6 år sedan och vice versa, jag tror att ni kan hela baletten själv . hade 5 veckor 2013 som jag mådde mycket bättre än jag gjorde sedan jag fick dissociation 2008 våren , jag tränande då men orken är mycket sämre nu än den var då. vet att träningen är nr 1 för dom flesta besvär.....Men har jag lagt för mycket hopp på rtms eller vad tror ni? Rtms finns inte i gävle där jag bor så jag måste be om en remiss till örebro vilket är närmast. Vad tror ni om det har någon koll på om det hjälper?
tacksam för ett svar
mvh Kage
Citera
2022-12-03, 07:21
Medlem
Hur mår du nu bror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem