2021-05-24, 15:45
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfTheBestSS
Varför ska de avrättas och inte kvinnan!?

Man kan ju fundera på vad som händer med kvinnan... Kanske något värre eller risk för samma öde till mötes?
Citera
2021-05-24, 15:45
Medlem
Gooodfellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuzzuppo
Ja men R*ni bor i Glasberga just nu och hans hus är till salu.

Vad har det med denna incident att göra dock?

Ingenting, var bara nyfiken om det var samma R*ni som jag en gång känt. Trodde aldrig någonsin att hans namn skulle dyka upp i en liknande tråd. Därför jag ställde frågan.
Citera
2021-05-24, 15:46
Medlem
Verkar som alla kommer med att han va kriminell och det är därför.

BO hade inga problem med kriminella. Utan BO låg med Ornina pulgu. en äcklig tjej som varit otrogen mot sin man flera gånger. Hennes man R*ni är väldigt snäll, skötsam kille.

När tjejens pappa fick reda på det av folk blev han vansinnig och ville att Bo skulle klippas. Likaså temiz släkten. Därutav några från nätverket som känner Temiz väl, genom rabi temiz som avled för några år sedan.

Läs mina tidigare inlägg och hur snabbt jag kom upp med namn etcetera. Allt detta gick det snack om
Citera
2021-05-24, 15:49
Medlem
Karmans avatar
Är det handelsområdet som man kan se från E4 strax norr om Södertälje? Måste ju vara en välfrekventerad plats. Inte säkert någonstans numera.
Citera
2021-05-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Varför hoppas du det?

Kommer du från en stenkastarkultur?

Sådana människor som skapar problem genom otrohet räknas som våldtäktsmän i mina ögon
Citera
2021-05-24, 15:52
Medlem
Urinterapeuts avatar
En oskyldig och helylle kille som absolut inte är kriminell blir nedskjuten mitt på blanka dagen av kriminella. Märkligt att tungt kriminella mejar ned oskyldiga sådär.
Citera
2021-05-24, 15:52
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Är det handelsområdet som man kan se från E4 strax norr om Södertälje? Måste ju vara en välfrekventerad plats. Inte säkert någonstans numera.

Nej det är Moraberg.

Det här ligger väster om Södertälje precis bredvid E20
Citera
2021-05-24, 15:55
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dmaniok11

BO hade inga problem med kriminella. Utan BO låg med Ornina pulgu. en äcklig tjej som varit otrogen mot sin man flera gånger. Hennes man R*ni är väldigt snäll, skötsam kille.

När tjejens pappa fick reda på det av folk blev han vansinnig och ville att Bo skulle klippas. Likaså temiz släkten. Därutav några från nätverket som känner Temiz väl, genom rabi temiz som avled för några år sedan.

Läs mina tidigare inlägg och hur snabbt jag kom upp med namn etcetera. Allt detta gick det snack om

Har du några tankar om vad som händer med henne då? Är hon fredad för att hon är kvinna eller hur tänker man i stenålderskulturer? Blir hon isolerad?
Citera
2021-05-24, 15:56
Medlem
Citat:
Ornina pulgu.

De separerade efter att mannen fick höra om hennes otrohetsaffär återigen med BO Ninos Minasson

Men hennes farsa verkar tjäna grova pengar o hon verkar vara delägare - hur
gott ställt har den bedragne mannen
Citera
2021-05-24, 15:56
Medlem
Citat:
Sådana människor som skapar problem genom otrohet räknas som våldtäktsmän i mina ögon

Du är full med skit. Din kusins/polares fru knullar runt, och du har svårt att acceptera det.

Helt plötsligt är det männens fel att hon öppnat benen för halva Södertälje.

Han kunde skickat henne efter hennes första snedsteg istället för att gång på gång ta tillbaka henne. Vad trodde han, att hon skulle sköta sig när hon bevisligen inte fick några ”konsekvenser” för hennes agerande?

Klart hon springer till nästa.
Citera
2021-05-24, 15:57
Medlem
Freebops avatar
Citat:

Det låter inte logiskt, varför skulle tjejens pappa bli vansinnig på BO? Har BO gått ut med att han legat med hans dotter? Han borde väl bli vansinnig på sin dotter
Citera
2021-05-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paragraftre
Löjligt att koppla honom till ett "kriminellt nätverk" i media. Tydligen så är killen inte kriminell men att han tidigare i livet varit kompis med nätverksmedlemmar. Alla som är uppväxta i orten har haft vänner som är nätverksmedlemmar som man sedan växer ifrån när man börjar arbeta/studera (om man själv inte väljer den kriminella vägen dvs). Löjligt att göra den kopplingen.
Exakt där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in