2021-12-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
sökerskan? upp med bild på henne då! så att vi kan minnas.

Inte lätt att hitta bilder, vet inte om denna länken funkar men den blonda tjejen. Båda två är pinglor givetvis dock.

https://www.instagram.com/p/B57ZGhgD...dium=copy_link
Citera
2021-12-09, 12:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Du menar sköka?
Jo, alla tjejer som söker sig till det här programmet har varit lyxprostituerade Julia Roberts
Citera
2021-12-09, 12:23
Medlem
Citat:
Jo, alla tjejer som söker sig till det här programmet har varit lyxprostituerade Julia Roberts

Utom Klara för hon klarar sig själv..
Citera
2021-12-09, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Ljungs?
Lång resväg isf. Ljungs ligger i Herrljunga.
Vimarka traktordemontering utanför Linköping?
Citera
2021-12-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Lång resväg isf. Ljungs ligger i Herrljunga.
Vimarka traktordemontering utanför Linköping?

Asså blanda nog ihop bönnera så Backis e östgöten ja, då är det nog rimligt med TK..

Edit: Japp finns med på deras hemsida titel: Demontör
Senast redigerad av Psykbryt76 2021-12-09 kl. 13:43.
Citera
2021-12-09, 16:01
Medlem
Parallaxs avatar
Daniel är ju en sköning, har länge funderat på vem det är han låter som och nu i senaste avsnittet fick han ju prata en del och då stod det klart, han låter ju exakt som Eddie Meduzas karaktär Börje Lunden!!

https://www.youtube.com/watch?v=Cbvqkj26uu4
Citera
2021-12-09, 16:13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Aha, vill du klandra mig för att jag inte visste?

Nej, jag svarade bara vänligt på din fråga om vem Camilla var. Det är inte lätt att hålla reda på alla brevskrivares namn och Camilla är ju dessutom väldigt anonym.
Citera
2021-12-09, 16:37
Medlem
Citat:
Finns inga som helst fysiska likheter med en grottmänniska

Vad äcklad jag blir av Peja och hans fortsatta dejtande, det kongeniala fotot som zoomar in på hudens orenheter, allt är bara så...överflödigt onödigt, likt två döda kroppar som spolats upp på en strand & ner i varsin solstol som bara råkade stå parkerade där

Men fy vad taskigt, jag tycker Peja är vacker därför att han ser det vackra i kvinnorna som är där, han ser förbi sånt som slapp hud, nedåtpekande mungipor, dubbelhaka osv. Sånt som vi alla får när vi blir äldre, om vi inte göder den äckliga kosmetikaindustrin och försöker göra om oss till varje pris.
Citera
2021-12-09, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Tycker det är utmärkt att de berättar att de blivit brända i tidigare relationer, men ioch för sig har alla normala mänskor sårats eller nån gång dumpats, men dessa flickorna kanske har råkat ut för äkta misshandel typer..
våldsutövare, suputer eller gangsterrappare -man kan tolka in vad man vill i dessa deras påstående.
Bacckis är ingen otäck misshandelstyp iallafall, garanterat behandlar han kvinnor bra.
En sådan man som Backis provocerar skräpmännen, han har allt som sådana typer saknar..

Tänkte precis det. Därför vissa män verkar ha svårt för honom, se bara kommentarerna här.
Citera
2021-12-09, 17:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej, jag svarade bara vänligt på din fråga om vem Camilla var. Det är inte lätt att hålla reda på alla brevskrivares namn och Camilla är ju dessutom väldigt anonym.
Jag vet, det var jag som inte orkade addera ytterligare en ironisk smajley som ser ut såhär bara för Camillas skull, alla sökare över 50 ska kallas unnamed player#1-8

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Men fy vad taskigt, jag tycker Peja är vacker därför att han ser det vackra i kvinnorna som är där, han ser förbi sånt som slapp hud, nedåtpekande mungipor, dubbelhaka osv. Sånt som vi alla får när vi blir äldre, om vi inte göder den äckliga kosmetikaindustrin och försöker göra om oss till varje pris.
Förhoppningsvis har jag skjutit bort skallen på mig själv innan jag hunnit bli så gammal men Peja däremot! han måste börja sminka sig hårdare under ögonen för att vi andra ska orka fortsätta

Det finns ett ord för att beskriva Jenny & Toms nya relation, och det är att den är plump!
Senast redigerad av Crapmagic 2021-12-09 kl. 18:46.
Citera
2021-12-09, 18:15
Medlem
Citat:
Jag vet, det var jag som inte orkade addera ytterligare en ironisk smajley som ser ut såhär bara för Camillas skull

Förhoppningsvis har jag skjutit bort skallen på mig själv innan jag hunnit bli så gammal men Peja däremot! han måste börja sminka sig hårdare under ögonen för att vi andra ska orka fortsätta

Det finns ett ord för att beskriva Jenny & Toms nya relation, och det är att den är plump!

Jenny och Tom påminner mkt om en tidigare kvinnlig bonde med rött hår och hennes playboy som senare drog.
Citera
2021-12-09, 18:39
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Är rädd att när Daniel drar brallorna av klara ramlar det ut en trollsvans 😲 så jäkla likt ett troll med iofs söta öron och ett sött ansikte!
Haha det hade varit något det.

Evelina är ju häxa som säger att hon fötrollat Backis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in