2021-11-05, 15:00
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur kan du se kärlek åt alla? Det släpps 11/11 står det? Jag har cmore

På TV4 Play...

Citat:
Ursprungligen postat av honn
Kanske får folk att tänka efter vad man skriver.
Varför skriva elaka saker som man inte skulle säga om man mötte personen ifråga ansikte mot ansikte?

Ja man ska ju inte vräka ur sig saker man inte kan stå för. Sen visst kan tv-teamet förvärra bilden man fått. Men det man sett i kombination med vad man läst om henne så här i efterhand gör iaf att hon framstår som naiv och labil...

Om hon nu har drag av autism eller liknande och det kan vara en orsak till avsaknaden av social förmåga är inte jag rätt person att uttala mig om då jag helt saknar erfarenhet av det
Senast redigerad av Bogga 2021-11-05 kl. 15:03.
Citera
2021-11-05, 16:24
Medlem
Om det varit en sketch med killen i orange tröjan i Stefan o Krister som berättat vad han såg på TV.
Så hade det blivit, så äckligt gamla människor som stoppar in tungan i varandras mun.
Citera
2021-11-05, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Tror du?
Ser framför mig de braskande tidningsrubrikerna.
"Polisen går ut. Vi har fått problem med ett ökat antal kvinnor, som bara går hem till män, och lägger sig i deras sängar helt apropå"

Heidi lockar följare.
en olåst dörr tolkas som inbjudan
bara att krypa ner bredvid den sovande mannen ...helt apropå.
Citera
2021-11-05, 20:42
Medlem
”Över 1 miljon tittare under sista avsnittet”.
Jag hoppas att deltagarna får rejäl kompensation för att luras/ tubbas till att skämma ut sig, bli till åtlöje för svenska folket (annars är de tråkiga) och dra in en massa stålar till TV 4!
Citera
2021-11-05, 20:50
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
”Över 1 miljon tittare under sista avsnittet”.
Jag hoppas att deltagarna får rejäl kompensation för att luras/ tubbas till att skämma ut sig, bli till åtlöje för svenska folket (annars är de tråkiga) och dra in en massa stålar till TV 4!

Ja, det handlar bara om tittarsiffror och pengar. De skiter fullständigt i deltagarna. Jag fattar inte hur någon kan vilja förnedra sig till detta. De måste vara totalt utsvultna på kärlek.
Citera
2021-11-05, 21:03
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Såg att en användare utgav sig för att vara henne... Plötsligt blev vissa så "Oj, hej... Förlåt för vad jag skrev". Pinsamt...

Eller hur. Även här på flashback.

Folk blir helt inställsamma, även om det så är ett troll som kommit in.

Alltså Calle i KÅA, han är ju inte seriös, han är ju bara en glidare. Men hela formatet KÅA blir oseriöst på något sätt. Det är oäkta på något vis.
Fattar egentligen inte det där med att folk lyckas hitta varandra i tv sådär.
Citera
2021-11-06, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Ja den blonda tjejen från Västerbotten (?) i blåblommig klänning var naturligt vacker. Lite vampyriskt och blekt utseende, men hade hon blivit uppspacklad ordentligt hade hennes skönhet framhävts mer. Hon verkade genuin och äkta.

Snigelögonbryn är väl ute numera? Själv har jag svårt att bortse från brynen, när jag samtalar med en sådan person…

Mellan den blyge/ överförtjuste Daniel och Micaela fanns en äkta attraktion.😉

Vad gäller Filip: han pratade mycket om att det kändes i magen, och han är smal och senig…pojken har väl inte nervösa magbesvär, som många bönder i dessa tider, eller mb Crohn/ulcerös Colit. Går åt mycket toapapper isf.
Ha ha! Hur kan jag har missat den här festliga spekulationen om Filips tarmhälsa? 😀 ”…som många bönder i dessa tider…” Vilka bönder tänker du på då? 🧐
Citera
2021-11-06, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LARREx
Vad tror vi om årets säsong av bonde söker fru?

Lite komiskt hur Tv4 tänkte här vid titeln (Bonde söker fru)?
Vad betyder fru egentligen? Gift kvinna, hustru, matmor, Frun i huset, Kvinna i äktenskap osv.
Med andra ord "Bonde söker en redan upptagen kvinna som vill ha nya äventyr"
Citera
2021-11-06, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Ha ha! Hur kan jag har missat den här festliga spekulationen om Filips tarmhälsa? 😀 ”…som många bönder i dessa tider…” Vilka bönder tänker du på då? 🧐
Alltså…jag bor mer eller mindre på vischan, och har sett dessa underliga djur IRL…
Citera
2021-11-06, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Vad betyder fru egentligen? Gift kvinna, hustru, matmor, Frun i huset, Kvinna i äktenskap osv.
Har jag missat något - vem av frukandidaterna är redan upptagen?
Citera
2021-11-06, 08:28
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Peja är i mina ögon ett gubbäckel och kudden åker fram när programmet sänds.
Citera
2021-11-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Inser nu vad du menade😎😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in