• 1
  • 2
2021-07-18, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apamedvapen
Jag får alltid massor bloatware installerat med dessa uppdateringar. Senast så fick jag någon konstig väder-app nere i högra hörnet på aktivitetsfältet som jag var tvungen att stänga av.
Sjukt irriterande.

Huh, inte på någon dator har jag upplevt att bloatware kommer tillbaks, har aldrig behövt köra någon debloater efteråt, väderappen va ju inte värst svår att få bort heller
Citera
2021-08-16, 21:13
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Varje gång windows uppdaterar är google borttaget som min sökmotor.
Skrivarrutiner måste installeras om. Men cubase var en nyhet även för mig.

jag skriver det igen. Hur kan det ens vara tillåtet.

Och vi skriver det igen, det du påstår är inte sant. Kanske bör du låta bli datorer och köra nåt som passar din uppenbart obefintliga tekniska kunskapsnivå, som tex nån billig kinestelefon med android.på?
Citera
2021-08-17, 09:48
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Och vi skriver det igen, det du påstår är inte sant. Kanske bör du låta bli datorer och köra nåt som passar din uppenbart obefintliga tekniska kunskapsnivå, som tex nån billig kinestelefon med android.på?
Så du tror jag bara hittar på att cubase inte längre fungerar? håhå jaja
Citera
2021-08-17, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Så du tror jag bara hittar på att cubase inte längre fungerar? håhå jaja

Enligt en simpel googling så verkar det som att det oftast räcker att starta eLicenser och Cubase som admin (och köra maintenance), testat detta?
Citera
2021-08-17, 10:08
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastanjfolie
Enligt en simpel googling så verkar det som att det oftast räcker att starta eLicenser och Cubase som admin (och köra maintenance), testat detta?
Jag löste det genom att ta bort uppdateringen. Men varför skulle jag hitta på en sådan sak?

Och det jag undrar handlar om principer. Efter varje uppdatering är google borttaget som min sökmotor. Jag förstår inte hur det kan vara lagligt? Om inte det är utnyttjande av monopolställning heter jag Bellman.
Sedan förstår jag att små pojkar i mammas källare inte känner till befintlig antitrustlagstiftning.
Senast redigerad av kyrkstocken 2021-08-17 kl. 10:11.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in