Citat:
Ursprungligen postat av
Etta.Place
Är du säker på att detta är verklighet och inte dina fantasier baserade på valfri porr du kollat på?
Det är liksom det här som är så lustigt när folk ska prata om folk som gör något annat sexuellt än dem själva. Då bestämmer de sig för att "de där andra" är liksom enbart sexuella varelser och allt de pysslar med har med sex att göra precis hela tiden. Ärligt talat säger det mer om vilka tankar som spinner i huvudet på den som uttalar sig, lite som det gjorde med häxinkvisatorernas allt mer fantasirika uppslag till perversiteter häxorna skulle ha ägnat sig åt med djävulen.
Verkligheten bland poly och kinkyfolk verkar dra mer åt det hållet folk nämnt i tråden - mycket snack och lite verkstad. Ofta tveksamt om sex ens är huvudattraktionen.
Jag har väldigt begränsad porrsmak. I den ingår inte självmord eller gruppsex.
Senaste månadernas porrkonsumtion har bestått av korta 1-2 minuts klipp av "Jessicajesschelsea" som dansar i olika stadier av begränsad klädsel till musik. Hardcoreklippen av kissa-i-byxan filmerna ignorerar jag. Hon påminner till utseendet om min ex. så mycket därför tragiskt nog.
Nu när det avhandlats så tillbaks till kinkyfolk. Äsch struntsamma, glömde bort min poäng.