• 8
  • 9
2021-06-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Är du säker på att detta är verklighet och inte dina fantasier baserade på valfri porr du kollat på?

Det är liksom det här som är så lustigt när folk ska prata om folk som gör något annat sexuellt än dem själva. Då bestämmer de sig för att "de där andra" är liksom enbart sexuella varelser och allt de pysslar med har med sex att göra precis hela tiden. Ärligt talat säger det mer om vilka tankar som spinner i huvudet på den som uttalar sig, lite som det gjorde med häxinkvisatorernas allt mer fantasirika uppslag till perversiteter häxorna skulle ha ägnat sig åt med djävulen.

Verkligheten bland poly och kinkyfolk verkar dra mer åt det hållet folk nämnt i tråden - mycket snack och lite verkstad. Ofta tveksamt om sex ens är huvudattraktionen.

Jag har väldigt begränsad porrsmak. I den ingår inte självmord eller gruppsex.

Senaste månadernas porrkonsumtion har bestått av korta 1-2 minuts klipp av "Jessicajesschelsea" som dansar i olika stadier av begränsad klädsel till musik. Hardcoreklippen av kissa-i-byxan filmerna ignorerar jag. Hon påminner till utseendet om min ex. så mycket därför tragiskt nog.

Nu när det avhandlats så tillbaks till kinkyfolk. Äsch struntsamma, glömde bort min poäng.
Citera
2021-06-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Du menar att sex inte är ett av de huvudsakliga skälen för dig att leva vidare? Det tror jag inte på.

Med tanke på den enorma tiden som passerat sedan jag sist hade sex och utan att jag vare sig tagit livet av mig eller mer än slentrianfunderat i de banorna så får jag nog svara att det inte är ett av de huvudsakliga skälen på det. Du får tro mig.
Citera
2021-06-11, 17:30
Medlem
stone_sleepers avatar
Det är roligt hur de tror att de upptäckt något helt nytt! Wow att ligga med flera istället för bara med en partner? Hur har ingen tänkt på det förr??!!

Saken är att människan har testat alternativa livsstilar genom historien och att vi landat i det monogama partnerskapet är på grund av att andra sätt visat sig leda till nihilism och förfall. De största framstegen människan gjort är under monogami. Att välja en partner istället för flera och tillsammans bygga en familj med barn ger människan motivation att göra rätt för sig, följa regler och lagar, bygga civiliserade samhällen, städa efter sig, osv.
Citera
2021-06-11, 20:51
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Jag förstår hur du tänker. I vårt fall låter det galet för oss alla. Tjejerna är ju självklart BS och älskar varandra samt mig som man. Dom vill inte ha någon annan man. Jag är hetero och älskar mina tjejer och vill inte ha någon annan tjej.
Omsätt det till homogena tvåsamhetsförhållanden. Visst kan det pirra eller locka att ha en extra man eller kvinna men vi har ju redan det och har därför inte det behovet.
Sen handlar det heller för oss inte om sex som många tror utan om ömsesidig kärlek och trohet. Precis som i vilket förhållande som helst.

Ja men klart många kommer ha åsikter när det är något avvikande.
Citera
2021-06-11, 22:36
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Ja men klart många kommer ha åsikter när det är något avvikande.
Klart man får ha åsikter men då ska dom vara sakligt grundade och inte bara bygga på flummiga känslor.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in