Citat:
Hur ofta händer det menar du?Fast den enda "hjälp" till offren som uthängningssiter ger är nöjet att kanske drabbas av nervskador och PTSD när någon galen kriminell kastar en bomb mot den dömda våldtäktsgrannens hus mitt i natten och skrämmer slag på alla som bor inom 200 meter från platsen.
Det tycker jag verkligen inte att vi skall göra. Senast vi lät allmänheten bestämma vilka som är häxor och inte så försvann alla "rasister" från Facebook och även från den sociala gemenskapen. Det misstaget gör vi ALDRIG om. Allmänheten som entitet har inte ens lämnat sandlådan ännu, så det är ganska lång tid kvar innan envar är utvecklad nog att tilldelas Domarrättigheter.
och kanske eventuellt utföra postnatalaborter på befintlig avkomma.
Allt vi har kvar att göra är att identifiera vilken gen det handlar om.
Det tycker jag verkligen inte att vi skall göra. Senast vi lät allmänheten bestämma vilka som är häxor och inte så försvann alla "rasister" från Facebook och även från den sociala gemenskapen. Det misstaget gör vi ALDRIG om. Allmänheten som entitet har inte ens lämnat sandlådan ännu, så det är ganska lång tid kvar innan envar är utvecklad nog att tilldelas Domarrättigheter.

och kanske eventuellt utföra postnatalaborter på befintlig avkomma.
Allt vi har kvar att göra är att identifiera vilken gen det handlar om.
Trotts alla pedofiler mm som röjts på Flashback genom åren så har jag inte hört om några hämndattacker på dessa

Vidare så har jag inte heller förespråkat bombdåd utan rätten för folk att veta vilka som är dömda sexbrottslingar och om de bor nära som exempel.
Vore jag förälder så hade jag helst vilat bli upplyst om en pedofil flyttar in mitt trapphus som exempel eller att min dotter har en möjlighet att googla en kille för att se om denne tidigare har blivit dömd för våldtäkt eller misshandel etc. av tidigare x.
Jag ser detta som en rättighet som går över integriteten över dömda förövare.
Vill man inte hamna i ett öppet register så ger man fan i att våldta andra människor hur svårt ska det vara?
Nu jämför du äpplen och päron.
Jag snackar om rätten för vanligt folk att veta vilka som faktiskt har blivit dömda för grova brott.
Inte att döma folk utan om att säg få folkomrösta kring rättssystemet och integriteten kring grova brottslingar.
Varför ska förövaren gå före folk som sköter sig eller offren?
Rättssystemet bygger på att folk får rättvisa och om tilliten är låg som den faktiskt är så bör man ju se efter detta.
Samhället bör ju utformas efter majoritetens vilja annars så har vi ju ingen demokrati.
och kanske eventuellt utföra postnatalaborter på befintlig avkomma
Nej men rekommendationer om att göra abort då pappan är en genetisk skräphög som inte borde föra sina gener vidare.