2022-11-24, 14:04
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Hon har skydd nu av polisen killen ska mörda henne
Äsch löst prat, har du bevis för de!
Citera
2022-11-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sologa
Ni är många som frågar och är nyfikna på min och Louies relationsstatus.

Inte orkar svara på en massa frågor då jag/vi behövt landa lite själva

Jag och Louie är världens bästa vänner. Kärleken tog slut för ett par månader sedan. Vi umgås och hänger, men som kompisar.

Det går inte att lära gamla hundar att sitta.

Hur hårt var det han slog dig? Gillar du Hells Angels? tänder du på bad boys? hur känns det att vara en gold digger som du var tidigare?
Citera
2022-11-30, 22:25
Medlem
Tycker oxå att han och tunnelbanenettan har äktenskapstycke https://nyheter24.se/noje/1106564-vi...box=1669732773
Citera
2022-12-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Han har dock inte slagit henne..ditt ägg.
Dock är han en klockren narcissist med psykopatiska drag. Hans enorma kärlek till sig själv och sitt ständigt flashande av sitt kön till halva Sveriges kvinnliga befolkning är bara pinsam. Hade han kunnat kn***a sig själv hade han gjort det! Magdalena är ute efter ett lugnt "svenne" liv numera då både ålder och skitupplevelser i livet sätter sina djupa spår. Det ligger i hans modul operans ( precis som hos alla narcissister) att kärleksbomba, spegla sitt offers intressen och önskningar för att sedan köra 100% gaslightning för att förvirra och påförs skuld och skam på sitt offer FÖR SINA EGNA TILLKORTAKOMMANDE. Nu fick han sina 15 min i skvallerpressen som den golddiger han är...så låt oss hädanefter förpassa honom dit vi önskar alla ziggisar.

#Modus operandi#
Citera
2022-12-04, 18:48
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Han har dock inte slagit henne..ditt ägg.
Dock är han en klockren narcissist med psykopatiska drag. Hans enorma kärlek till sig själv och sitt ständigt flashande av sitt kön till halva Sveriges kvinnliga befolkning är bara pinsam. Hade han kunnat kn***a sig själv hade han gjort det! Magdalena är ute efter ett lugnt "svenne" liv numera då både ålder och skitupplevelser i livet sätter sina djupa spår. Det ligger i hans modul operans ( precis som hos alla narcissister) att kärleksbomba, spegla sitt offers intressen och önskningar för att sedan köra 100% gaslightning för att förvirra och påförs skuld och skam på sitt offer FÖR SINA EGNA TILLKORTAKOMMANDE. Nu fick han sina 15 min i skvallerpressen som den golddiger han är...så låt oss hädanefter förpassa honom dit vi önskar alla ziggisar.

Oj. Nördig analys.

Han höll på med några i bekantskapskretsen.

Vi visste
Citera
2022-12-05, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Oj. Nördig analys.

Vi visste

Honey! Var någonstans i min nördiga analys står det att han INTE "höll på med andra"? Vi = mala raza? Alla visste, alla har alltid vetat.
Citera
2022-12-05, 15:10
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Honey! Var någonstans i min nördiga analys står det att han INTE "höll på med andra"? Vi = mala raza? Alla visste, alla har alltid vetat.
vilka är "alla"?
Citera
2022-12-05, 15:29
Medlem
CharlieWaffless avatar
Har sett den mannen i ett väntrum visa upp sin Pippi Långstrump-tatuering för en unge för att försöka ragga upp hennes mamma så sent som i juni...
Citera
2022-12-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Oj. Nördig analys.

Vi visste

Nyfiken på vem/vilka han prasslat med.
Citera
2022-12-05, 16:52
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:

Sorry, ja allmänt känt.

Menar att alla här redan visste
Citera
2022-12-05, 16:57
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Nyfiken på vem/vilka han prasslat med.

Det har läckt konversationer på chattar.

Spelar kanske ingen roll vilka
Citera
2022-12-05, 17:00
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Gaslighta är vad denna person gjort.

Sjukt obehagligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto