• 1
  • 2
2021-05-18, 18:47
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Sorteras det här bort som "reklam" eller får jag föreslå vad som lustigt nog säljs in som "en upplevelse" (Har varit på nyheterna, så borde vara rätt neutralt) - RageRoom. Har sagts att man kan få rummet inrett efter eget önskemål, tex bild på nån gammal partner eller chef. Skulle jag hänga upp en sandsäck hemma, den pajja och sprida sand i halva hemmet så skulle jag definitivt behöva boka in ett besök där.
Skit i inredning, har du stålars så köp Muhammed Alis gamla säck och då hänger den bra var du än bor. Viktigaste är att du slår på den
Citera
2021-05-18, 19:13
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Nu gillar jag sandsäcken för träningen skull och önskar att jag kunde hänga upp en hemma. Hade en tidigare som jag tränade på nästan dagligen. Hängde inte upp den för psyket dock.
Citera
2021-05-18, 19:55
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
...köp Muhammed Alis gamla säck och då hänger den bra
Vad väger en sån säck, ser ut att väga uppemot ett ton (om sand har densiteten 1900 kg per kubikmeter).
Citera
2021-05-19, 14:28
Medlem
nonameds avatar
Slå på sandsäck är ju helt klockrent men varför gråta?
Citera
2021-05-19, 14:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Vad väger en sån säck, ser ut att väga uppemot ett ton (om sand har densiteten 1900 kg per kubikmeter).
Man har nog normalt inte sand i säcken. Jag har en säck, men den är fylld med gamla tygtrasor & söndriga T-shirts.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in