• 4
  • 5
2021-05-19, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Kanske inte låter så märkligt, men träffar man ungen så känner man att nåt är knas. Går liksom inte att beskriva, får dåliga vibbar helt enkelt. Och min magkänsla har haft rätt förut

Har din magkänsla haft rätt kring barn förut?
Citera
2021-05-19, 00:30
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loncin
Brukar vakta en 6-årig krabat tillhörande min morbror över helgerna. Redan från början sa magkänslan att något var off, men kunde inte riktigt sätta fingret på vad. Kan iaf nämna några exempel på hennes beteende:

- Rycker vingarna av insekter
- Sparkade mig helt omotiverat på smalbenet och skrattade när jag sa aj.
- Knuffade sin hund "för han är ful"
- Rev sönder ett foto av hennes farmor och förnekade sen detta
- Ljuger hela tiden om precis allt
- Väldig spydig attityd, säger "du har fel" till allt och alla
- Överlag rätt känslokall

Vet inte om jag överanalyserar detta, men känns ändå som att nåt skevar hos fanskapet. Kan det vara psykopati? Borde jag nämna nåt till föräldrarna?

Det verkar som att han visar tecken på callous unemotional, han kan bli bättre med hjälp av terapi, det är viktigt att han får terapi så tidigt som möjligt för att fixa till hans antisociala drag. Vården finns för att hjälpa till i sådana fall.
Citera
2021-05-19, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Har din magkänsla haft rätt kring barn förut?
Inte specifikt, men jag fick nyligen rätt om min flickväns polare. Min psykopatradar gav utslag direkt och jag konstaterade att han var allmänt sjuk i huvudet efter 15 minuter. Fick till svars av mina bekanta att jag var löjlig och han var "väärldens snällaste", men snubben är numera dömd för att ha misshandlat och dödshotat nåt random krogragg.

Vissa av oss känner vibbar, thats it brah
Citera
2021-05-19, 11:55
Medlem
Barn är totala egoister upp till ~7 års ålder.
Citera
2021-05-19, 18:05
Medlem
zeepaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Klart psykopatämne. Bör spännas in med tvångströja innan fanskapet går loss med köksknivarna.

ROFL 😂 😂😂👍
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in