Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers
Det kan vara Svenskar, men högst troligen inte. Han som sprängde någon staty på stadio var Svensk. (
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bomben...s_stadion_1997 )
Men det här känns som kriminella ungdomar som samhället har misslyckas med att fostra ligger bakom. Fridolins flumskola i kombination med dagis attityd ifrån samhället att det är synd om brottslingar och plus ett starkt hat emot kristna och Svenskar.
Kan vara. Men om de skulle visa sig vara etniskt svenska med svensk-klingande namn, så tänkte jag äta min penis plus en hög med hundskit, om det är ok...
Samhället....Ja, tyvärr är det väl så. Uppfostran bör ju inte ligga på samhället, utan på föräldrar och närstående. Men då de fallerar, så återstår det som du nämner. Ingen disciplin på något håll, kombinerat med kaos-gener.
Tidpunkten kan kanske hänga ihop med Ockupationen av Gasa och medföljande konflikt som varit uppblossande. Med tanke på senaste tidens utgång, gissar jag då på Palestina-sympatisörer. Extra griniga, med all rätt, men knappast något som man påverkar sittandes på socialbidrag i Norden. Inte heller blir man populärare i värdlandet. Utvisning är lämpligt straff.