Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-17, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosebjonen
3 personer greps, men frågan är ju om det finns / fanns något större planerat motiv till allt det här då man attackerar poliser.

Känns riktigt konstigt att man får bränna ner våra städer och skada våra poliser och ändå klassas som ''små busfrön''...

Vad krävs för att Sveriges ledare ska kunna erkänna hur fucked vi som land har blivit
Nu får de pizza o saft o bullar
Citera
2021-05-17, 05:35
Medlem
Darkwinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Säpo inkopplad = 100% invandrar relaterat. Skönt att veta att att man pratar klarspråk vilka som ligger bakom detta.

Absolut. För fortfarande finns dumjävlar till svenskar som tror att våra svenska killar ligger bakom. Blåljussabotage, bränder öht är babbar som visar sitt missnöje o hat mot Sverige.
Citera
2021-05-17, 05:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darkwind
Absolut. För fortfarande finns dumjävlar till svenskar som tror att våra svenska killar ligger bakom. Blåljussabotage, bränder öht är babbar som visar sitt missnöje o hat mot Sverige.

Det kan vara Svenskar, men högst troligen inte. Han som sprängde någon staty på stadio var Svensk. ( https://sv.wikipedia.org/wiki/Bomben...s_stadion_1997 )

Men det här känns som kriminella ungdomar som samhället har misslyckas med att fostra ligger bakom. Fridolins flumskola i kombination med dagis attityd ifrån samhället att det är synd om brottslingar och plus ett starkt hat emot kristna och Svenskar.
Senast redigerad av Niggers 2021-05-17 kl. 05:44.
Citera
2021-05-17, 06:09
Medlem
Du uppmanar till självmord.

Fräscht.

Blev inte det olagligt nyligen?

Fast du brukar väl vara van vid att bryta mot lagen så inget konstigt och annorlunda för dig.

OT: Har polisen utlyst detta som en särskild händelse?

Detta är en organiserad våldshandling mot samhället.

Ytterst allvarligt.

Känner till E-tuna och jag såg detta komma för redan åtta - tio år sedan. E-tuna är snart en favela där svenskarna flytt från själva staden. Bopriserna kommer rasa ned i källaren. Vad heter han sossen där som är en av sossar som ser ut som Jimmie och låter som Jimmie.
Citera
2021-05-17, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det kan vara Svenskar, men högst troligen inte. Han som sprängde någon staty på stadio var Svensk. ( https://sv.wikipedia.org/wiki/Bomben...s_stadion_1997 )

Men det här känns som kriminella ungdomar som samhället har misslyckas med att fostra ligger bakom. Fridolins flumskola i kombination med dagis attityd ifrån samhället att det är synd om brottslingar och plus ett starkt hat emot kristna och Svenskar.

Kan vara. Men om de skulle visa sig vara etniskt svenska med svensk-klingande namn, så tänkte jag äta min penis plus en hög med hundskit, om det är ok...

Samhället....Ja, tyvärr är det väl så. Uppfostran bör ju inte ligga på samhället, utan på föräldrar och närstående. Men då de fallerar, så återstår det som du nämner. Ingen disciplin på något håll, kombinerat med kaos-gener.

Tidpunkten kan kanske hänga ihop med Ockupationen av Gasa och medföljande konflikt som varit uppblossande. Med tanke på senaste tidens utgång, gissar jag då på Palestina-sympatisörer. Extra griniga, med all rätt, men knappast något som man påverkar sittandes på socialbidrag i Norden. Inte heller blir man populärare i värdlandet. Utvisning är lämpligt straff.
Citera
2021-05-17, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Oavsett är bränderna en konsekvens av mycket svår massinvandring till Eskilstuna.

Det är chockade svenskar som idag vaknar och ser förödelsen på väg till sina arbetsplatser.

Chock?

Nej de är vana vid bilbtänder och skjutningar även om det här var värre.
Citera
2021-05-17, 06:13
Bannlyst
Det luktar kriminella invandrar ungdomar lång väg. Att man gör flera attacker efter varandra.. Man får hoppas att få ur sanningen ur dom 20 åringar som gripits, men svensk polis får inte ens använda skendräkning i sina förhör så dom kommer misslyckas.

Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Kan vara. Men om de skulle visa sig vara etniskt svenska med svensk-klingande namn, så tänkte jag äta min penis plus en hög med hundskit, om det är ok...

Samhället....Ja, tyvärr är det väl så. Uppfostran bör ju inte ligga på samhället, utan på föräldrar och närstående. Men då de fallerar, så återstår det som du nämner. Ingen disciplin på något håll, kombinerat med kaos-gener.

Tidpunkten kan kanske hänga ihop med Ockupationen av Gasa och medföljande konflikt som varit uppblossande. Med tanke på senaste tidens utgång, gissar jag då på Palestina-sympatisörer. Extra griniga, med all rätt, men knappast något som man påverkar sittandes på socialbidrag i Norden. Inte heller blir man populärare i värdlandet. Utvisning är lämpligt straff.
Citera
2021-05-17, 06:15
Medlem
SVT Morgon startar med Melodifestivalen om Tusses chanser och sedan ett reportage om Prins William.

PROPAGANDA-TV.

DE BORDE KÖRT EN TIMME LIVE FRÅN E-TUNA.

De sa i nyhetssändningen kort om 20 bränder och attack mot polisstationen i Etuna.
Senast redigerad av DrMurdoch 2021-05-17 kl. 06:17.
Citera
2021-05-17, 06:16
Avstängd
ziggarillens avatar
Det sjukaste är att jag slutat bry mig. Svensken vill ha det så här och röstar vidare på den röda planhalvan. Har oroat mig klart och gett upp. Utvisning är det enda dom är rädda för men det används inte ens som förslag när det gäller dom här terroristerna. Det kommer bli värre och Röfven har fortfarande inte sett att det kommit. Alla som röstade på S, V, MP och C är medskyldiga till det som händer.
Citera
2021-05-17, 06:17
Medlem
Kehins avatar
100% gangsterrelaterat.
Vi har inte så många palestinier i Sverige och inga hatar araber mer än andra araber och någon solidaritet med någon utanför klanen finns inte. Att ens tro något sådant är skrattretande.

Droger skall säljas av vuxna till vuxna, legalisera och reglera marknaden nu.
Citera
2021-05-17, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det luktar kriminella invandrar ungdomar lång väg. Att man gör flera attacker efter varandra.. Man får hoppas att få ur sanningen ur dom 20 åringar som gripits, men svensk polis får inte ens använda skendräkning i sina förhör så dom kommer misslyckas.

Nej, de får väl passa sig under förhören, så de inte råkar använda ett språk som någonstans av någon skulle kunna upplevas som kränkande. ”Värdegrunden”, inklusivitets-tränade och allt det där....
Citera
2021-05-17, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Vad har egentligen hänt i Estuna under gårdagen? Det ligger ju en synagoga i torshälla.
Judars hämnd är ju eld, men varför i Sverige? Kan det ha med demonstrationerna runt om i Sverige att göra ?

Har någon demonstration varit aktuell i Estuna de senaste dagarna ??

Vart i Sverige bor det mest Judar ??

Obs. Jag tänker på den Jusiska hämden. . .. men det kan lika gärna var något annat absolut..
Funderar på att Judarna varit utsatta såpass länge nu och säkert hotade av samhällets muslimer..

Men varför mot blåljuspersonal ???
Jag tänker bara högt , det är enorma skador som gjorts och dessa verk är inte småglin utan en större grupp alla gånger..

Fan är det för fantasier. Vart har du fått all sån här smörja ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in