2026-01-05, 18:43
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tog hon över Julias brottslighet?
Anser du alltså att Julia är ansvarig för Linneas brottslighet också?
Lite sjukt resonerat av dig kan jag tycka.

Det Linnea gjorde var att hon blev tillsammans med Chrippa -- hon tog inte och "tog inte över" någonting från Julia .. utan Chrippa valde bort Julia och bytte upp sig till den kvinnan som skulle bli hans fru.
Svårare är det inte.

Vare sig Julia eller Linnea är ansvariga för det Chrippa gör .. det är han själv, precis som de båda är ansvariga för vad de gjort.
MEN ska ni tillskriva en kvinna ansvaret för Chrippas handlingar - då faller det på Julia. Då är det Julia som lockat, lurat eller varit så girig att han var tvungen att begå skattebrott. Inte Linnea - hon kommer in senare i bilden.

Du skyller på Julia fortfarande, du är riktigt besatt av Julia
Om hinken var smart så hade hon inte hjälpt kräftstjärten med hans brottslighet. Men hon är fortfarande svartsjuk på Julia, så hon ville vara lika mycket gangster som Julia riktigt sjukt att man vill vara som Julia konstant!
Citera
2026-01-05, 18:46
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mm det gick ju bra. Jocke får sitta i morgonsoffan och Chrippa inlåst 👏

Haha ja det gick otroligt bra för paret som vi alla är avundsjuka på, familjen hink
Jag tror hinken är farligt svartsjuk utav sig. Man ska passa sig från sånna människor. Riktigt toxic.
Citera
2026-01-05, 18:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Om hinken var smart så hade hon inte hjälpt kräftstjärten med hans brottslighet. Men hon är fortfarande svartsjuk på Julia, så hon ville vara lika mycket gangster som Julia riktigt sjukt att man vill vara som Julia konstant!
Nej, det är du/ni som lägger ansvaret på Julia - eftersom ni anser att det är en kvinna som styrt in honom på skattebrott och att det är upp till en kvinna att styra hans tillvaro.
Den kvinnan som först (i så fall styrde) och under längst tid haft den positionen är Julia ...

Det är ni som anser det.

Jag anser att Chrippa är vuxen och har eget ansvar.
Citera
2026-01-05, 18:53
Medlem
Citat:
Haha ja det gick otroligt bra för paret som vi alla är avundsjuka på, familjen hink
Jag tror hinken är farligt svartsjuk utav sig. Man ska passa sig från sånna människor. Riktigt toxic.

What The Fuck Bro!!! Klart man vill vara gangster!

Skuldrådgivarn
LINNEA - VÅR POLITISKA EXPERT
Citera
2026-01-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ja HÄR i tråden iaf.
Nej, Julia var inte den styrande i deras förhållande. Alla förhållanden är inte lika.
Tror heller inte Julia skrev manus till Chrippas videos.
Julia hade nog inte så mycket att säga till om. Det var bara göra som hon blev tillsagd.

Vi alla vettiga i denna tråd vet vad kräftan går för.
Citera
2026-01-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
hallå det är hobbyverksamhet

Han får inte ens bedriva hobbyverksamhet med näringsförbud.
Citera
2026-01-05, 19:01
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Nej, jag svarade inte på din fråga eftersom det är ett sidospår på vad som diskuterades.

Eftersom du anser att det är kvinnorna som styr så är i så fall sanningen att om Julia var en bra kvinna så hade han aldrig hamnat där. Anser du att Julia är dålig kvinna som är ansvarig för hans handlingar?

Jag påstår att det är Chrippa som är problemet. Julia la ner när hon blev av med kräftan. Linnea kom in i bilden och blev inlurad i brottsligheten. Om hon inte höll på med samma sak innan hon träffade Kräftan såklart och dom på så vis fattade tycke för varandra. Vad tror du, kommer det ens finnas något att utreda om brott under 2025?
Citera
2026-01-05, 19:04
Medlem
Citat:
Då är det ju jäkligt sjukt att hon jobbat så hårt för att få tillbaka honom.
Anser du att Julia är sjuk?

Visa på vilket sätt hon försökt få honom tillbaka. Jag har följt henne länge och även innan cp-kräftan gjorde slut.
Jag vill se bevis. Videos, sms, bilder med text. Vad som helst.
Citera
2026-01-05, 19:05
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Hon är besatt av Julia för på något vis tror jag tanten tror att hon är Linnea. Och precis som Linnea vet hon att Kräftish skulle hoppa till den buren om möjlighet gavs så hon tar ut det på Julia
Senast redigerad av Nejellerva 2026-01-05 kl. 19:07.
Citera
2026-01-05, 19:07
Avstängd
Citat:
Hon vill ha heeela paketet.
Hon vill ha Chrippa, barnet, kläderna, brotten. ALLT!
Frågan jag ställer mig är. VILL hon verkligen ha det?
Tror hon hellre hade tagit Jocke.
Kan hon inte ta han Sampe? Han har ju muskler, pengar å så.
Dom är väl i samma ålder. Han ser bättre ut också.
Fast nej.. Önskar inte Sampe den olyckan.

Sampe är sjukt snygg. Och attraktiv.
Varför gick hon inte efter honom...??
Kanske för att han har hjärnceller?
Citera
2026-01-05, 19:18
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Nej, det är du/ni som lägger ansvaret på Julia - eftersom ni anser att det är en kvinna som styrt in honom på skattebrott och att det är upp till en kvinna att styra hans tillvaro.
Den kvinnan som först (i så fall styrde) och under längst tid haft den positionen är Julia ...

Det är ni som anser det.

Jag anser att Chrippa är vuxen och har eget ansvar.

Du skyller ALLT på Julia.
Kräftstjärten o du är likadana, skyller ifrån er konstant.
Citera
2026-01-05, 19:21
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon är besatt av Julia för på något vis tror jag tanten tror att hon är Linnea. Och precis som Linnea vet hon att Kräftish skulle hoppa till den buren om möjlighet gavs så hon tar ut det på Julia

Ja både orcim o hinken är sjukligt besatt av Julia
Hinken vet nog om innerst inne att kräftis skulle lätt kunna gå tillbaka till Julia, därav är hon så hatisk mot Julia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in