2025-12-20, 18:17
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Nu har jag efter en lååång bilfärd lyssnat på hela rättegången. Om jag hör "argenturen" en gång till kommer jag att mörda någon.

Argenturen
Citera
2025-12-20, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Herregud vilken backfire detta blivit.....!

https://www.facebook.com/photo?fbid=1352859250187997&set=a.673676348106294

SVT Skåne har fått stänga kommentarsfältet t o m.... INGEN tycker synd om familjen Lundström.

Det BGB m fl inte fattar är att alla som är så insatta i detta redan från januari -24, tål inte Chrippa o Linnea för hur de betett sig själva på sociala medier. Inte pga vad varken Anjo, Rask, Julia, Jocke osv lagt ut.
Folk kan tänka själva.
Man kan heller inte förminska folks åsikter genom att kalla alla för maniska Jocke-fans, lågbegåvade, fibrokärringar, brokies mm. Gäller det alltså 90 procent av befolkningen typ, bara några flashbackare och Skilleras-krigare som är smarta och begåvade?

Nä, detta landade verkligen inte som de förväntade sig....
Dom har kommit, fokus på det nu hos alla.
Övriga rubriker är glömda redan nästa vecka.
Ofattbart hur korkade Lundströms är.

Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Du verkar sjuk, sjukt besatt, obehaglig?

Killen är kriminell, allt kriminellt patrask som åker fast är bra. Behövs inte skrivas mer, klart, finito, done.
Lika besatt som idioten. Ingen idé att mata.
Citera
2025-12-20, 18:27
Medlem
Citat:
Du verkar sjuk, sjukt besatt, obehaglig?

Killen är kriminell, allt kriminellt patrask som åker fast är bra. Behövs inte skrivas mer, klart, finito, done.
Med din ilska som dina inlägg förklarar verkar det vara du som är besatt av rent hat.

Chrippa betalar ju sitt nu, han har börjat fejsa sin situation och är beredd att ta sitt straff.
Han ska och kommer att betala för sin skit.

Till skillnad från andra som bland annat drev iväg en skribent här efter brutala uthängningar.
Sådana som hotar, och gör slag av det.
Dessa går helt fria.

Jag ligger själv i riskzonen med tanke på att min person är känd.

Jag bara väntar på det och jag gör mig förberedd

Mitt försvar kommer inte krigas på nätet, inte ens på statlig nivå.

Jag (om jag råkar ut för det) tar det irl.

Just say it!

Jag ser fram emot rättvisa.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2025-12-20 kl. 18:29.
Citera
2025-12-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Med din ilska som dina inlägg förklarar verkar det vara du som är besatt av rent hat.

Chrippa betalar ju sitt nu, han har börjat fejsa sin situation och är beredd att ta sitt straff.
Han ska och kommer att betala för sin skit.

Till skillnad från andra som bland annat drev iväg en skribent här efter brutala uthängningar.
Sådana som hotar, och gör slag av det.
Dessa går helt fria.

Jag ligger själv i riskzonen med tanke på att min person är känd.

Jag bara väntar på det och jag gör mig förberedd

Mitt försvar kommer inte krigas på nätet, inte ens på statlig nivå.

Jag (om jag råkar ut för det) tar det irl.

Just say it!

Jag ser fram emot rättvisa.

ok, hur som helst så är det bra att kriminellt pack åker fast. Om du nu är jagad och hotad så hoppas jag dom som gör det också åker fast.

Enkelt så.
Citera
2025-12-20, 18:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vilken nivå ligger du på?

Chrippas brott mot staten bekommer mig inte ett jävla skit.
Han har gjort småpotatis mot vad staten gör mot oss skattebetalare.

Lägg din energi där om du vill göra någon form av nytta i samhället.

Chrippa har gjort en mängd fel bakåt i tiden.
Men han har bett om ursäkt och på det sköter han sitt äktenskap privat.

PRIVAT

Förstår du vad det betyder?

Chrippa har löst sitt med Linnea, de har gift sig och han gör det han kan göra för att städa upp.
Han har t.o.m. bett om ursäkt.

Linnea och Chrippa sköter sitt bakom stängda dörrar.
Precis så det ska vara.

Respektera det.

Hans skattebrott drabbar han själv, knappast dig och mig.

Men att dreva, det drabbar människors liv, hälsa och leverne.

Den saken står inte Chrippa bakom.

Och inte jag heller.

Du måste skämta.....?
De gör väl fan inte nånting utan att lägga ut på sociala medier, nu värre än nånsin.
Och kan inte låta bli att glappa med käften och sprida dynga samtidigt som de plockar upp nån nocco och färdigmat från dagens inköp.

Det Jacke håller på med nu OCH Linnea, Chrippa, Skilleras, herr o fru Medvikt, Gethjärnan, Bevissamlaren, RealTask, Santorini, Islutetavdagen, Marsje, Costabroztito... Räknas inte det som drev?
Jag anser att det de håller på med är det sjukaste och mest hatiska drevet man skådat.
Citera
2025-12-20, 18:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
I så fall är det nån som hela tiden hackar Linneas instagram, gör inlägg och rear ut deras TF content till 70 procents rabatt. Borde hon isf anmäla tycker jag.

Någon i tråden skrev att de själva hade lagt upp det på en betalsida. Vad är sant egentligen?!?
Citera
2025-12-20, 18:46
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Herregud vilken backfire detta blivit.....!

https://www.facebook.com/photo?fbid=1352859250187997&set=a.673676348106294

SVT Skåne har fått stänga kommentarsfältet t o m.... INGEN tycker synd om familjen Lundström.

Det BGB m fl inte fattar är att alla som är så insatta i detta redan från januari -24, tål inte Chrippa o Linnea för hur de betett sig själva på sociala medier. Inte pga vad varken Anjo, Rask, Julia, Jocke osv lagt ut.
Folk kan tänka själva.
Man kan heller inte förminska folks åsikter genom att kalla alla för maniska Jocke-fans, lågbegåvade, fibrokärringar, brokies mm. Gäller det alltså 90 procent av befolkningen typ, bara några flashbackare och Skilleras-krigare som är smarta och begåvade?

Nä, detta landade verkligen inte som de förväntade sig....
Dom har kommit, fokus på det nu hos alla.
Övriga rubriker är glömda redan nästa vecka.

Hon borde snarare skämmas över faktumet att hennes dotter sitter och gapar om att hon ska slå in huvudet på en småbarnsmamma med en batong eller hugga en småbarnspappa i halsen med en kniv sex gånger..
Citera
2025-12-20, 18:50
Medlem
Citat:
Absolut är det så, sen ska vi kanske alla förstå att mycket i denna tråden och säkert dom andra trådarna med när det gäller andra influencers så trollas det mycket, det ges och tas. Men allt utanför det är att ta det alldeles för långt.

Så jag hoppas du slipper sådan skit, det gör jag verkligen.
Alla bakom kulisserna är vanliga människor, med eller utan pengar och makt.
De flesta (efter lite återtanke) hamnar i balans.

Det tar lite tid för vissa.

Jag har under flera år varit orolig att någon en dag tar sitt liv, eller att någon av dessa drivare blir mördade.

Det måste hända något innan nåt vidrigt sker.

När staten inte ens hjälper till när det pågår häxjakter på nätet, när YouTube accepterar videos som krossar andra människors liv.
Det känns totalt hopplöst

Det är illa om det är en annan offentlig som råkar ut för det.

Men det är värre när anonyma personer och dess barn råkar ut för det.

Sedan kan man gilla Anjo Jocke rask, liksom man faktiskt ska kunna ogilla dem.
Man ska kunna ge dem kritik.

Utan att bli hotad av dem.

Som känd får man tåla att inte alla älskar dem.
Citera
2025-12-20, 18:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Någon i tråden skrev att de själva hade lagt upp det på en betalsida. Vad är sant egentligen?!?

De har ett True Followers konto, där de lägger upp "explicit content". "Follow for behind the scenes material" osv..... 70 procent rabatt ofta för att följa där/bli medlem, ingen aning hur det funkar... Linnea gör reklam på sin Insta. Inte på snapchat, för där har hon väl 12-åringar som följer.
Bilder finns i tråden därifrån, gjorde misstaget en gång att klicka på en länk. Har inte hämtat mig ännu.
Brorsorna måste vara jättejättejättestolta över syrran.
Så ja, det är sant. Skicka DM till Linnea vetja och beställ? Om du tvivlar.....
Citera
2025-12-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Hon borde snarare skämmas över faktumet att hennes dotter sitter och gapar om att hon ska slå in huvudet på en småbarnsmamma med en batong eller hugga en småbarnspappa i halsen med en kniv sex gånger..

Eller hur?! Men familjen verkar vara samma skrot och korn.
Citera
2025-12-20, 18:58
Medlem
Citat:
Du måste skämta.....?
De gör väl fan inte nånting utan att lägga ut på sociala medier, nu värre än nånsin.
Och kan inte låta bli att glappa med käften och sprida dynga samtidigt som de plockar upp nån nocco och färdigmat från dagens inköp.

Det Jacke håller på med nu OCH Linnea, Chrippa, Skilleras, herr o fru Medvikt, Gethjärnan, Bevissamlaren, RealTask, Santorini, Islutetavdagen, Marsje, Costabroztito... Räknas inte det som drev?
Jag anser att det de håller på med är det sjukaste och mest hatiska drevet man skådat.
Jag tycker inte att det är rätt från något håll.

Vad det beträffar Linnea och Chrippa förstår jag att luften har gått ur dem när rättsväsendet lade ned.
Fy sjutton vilken hopplös känsla de befinner sig i.

Men jag antar att just Linnea kommer att samla ihop sig tillsammans med Chrippa när anmälningarna hämtas upp igen.
För det kommer att ske.

Men varför är det rätt att Anjo rask och Jocke ska få tala utan mothugg?

Det är inte helt enkla frågor att förhålla sig till, även då man är emot drev.
Citera
2025-12-20, 19:11
Medlem
picapicans avatar
Citat:
De har ett True Followers konto, där de lägger upp "explicit content". "Follow for behind the scenes material" osv..... 70 procent rabatt ofta för att följa där/bli medlem, ingen aning hur det funkar... Linnea gör reklam på sin Insta. Inte på snapchat, för där har hon väl 12-åringar som följer.
Bilder finns i tråden därifrån, gjorde misstaget en gång att klicka på en länk. Har inte hämtat mig ännu.
Brorsorna måste vara jättejättejättestolta över syrran.
Så ja, det är sant. Skicka DM till Linnea vetja och beställ? Om du tvivlar.....

Kan du länka klippen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in