2025-12-20, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Hör jag fel eller säger han "argenturen" hela tiden också?
Edit: jag hör inte fel.
Yes argenturen säger han precis hela tiden ! 🤣
Citera
2025-12-20, 15:37
Medlem
Citat:
Lyssnar på rättegången. Varför är han så uppkäftig mot åklagaren? Knappast en fördel för honom...

I övrigt har jag aldrig hört någon över 15 år gammal förstå inkomster och skatter så lite som honom.
Ja nä han har så lågt iQ att han förstår inte att det inte gynnar honom! Samma sak med att han tryckte upp kepsen "taxes are for poor" under tiden rätten satt och överlade domen. Likadant att han kväll efter kväll suttit och hånat skatteverket, han åker slalom med dom! Denna lilla människa har mkt begränsad hjärn verksamhet!
Citera
2025-12-20, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Hon försökte klämma in drevet och Jocke i sitt polisförhör men förhörsledaren var inte intresserad av det. Liksom åklagaren.

Förövrigt lät Linnea helt jävla bränd. Trodde inte hon var så otroligt efterbliven.

Hon formulerade inte en enda mening utan 3st asså... Blev outhärdligt att lyssna på.

Även om Chrippa snacka mest skit så gick det ändå lyssna på. Förhöret med Linnea va lite som att förhöra en potatis.
Jag hade förväntat mig konstigt nog att Linnea va den som hade lite hjärna av dom två. Men ack så fel. Lika barn leka bäst!
Citera
2025-12-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Precis så. På pricken.

Det var samma sak i förhören. Jocke dit och Jocke hit. Allt är Jockes fel.

Något som förstärkte min känsla att Chrippa begått dessa brott är för att pappa ska bli stolt över att Chrippa har lyckats i livet. Pengar pengar och pengar.

Jag skulle inte bli förvånad om pappa Tomas har sagt något som: hur kan Jocke lyckas men inte du. Han verkar ju ha svårt att filtrera mellan hjärnan och orden.

Jag säger inte att det ÄR så utan det skulle inte förvåna mig.

Allt verkar ju trots allt kokas ner och handla om hur mycket Chrippa vill ha sin pappas bekräftelse.

Vill att pappa ska vara stolt osv.
Ja han har fruktansvärda mindervärdeskomplex, alltid haft! Att han är bakom flötet är också väldigt jobbigt för honom. Han förstår inte sånt som är basic facts för andra människor. Båda två är hur som helst obehagligt besatta utav Joakim! Och verkar vilja riskera allt för att sänka honom, sitt barn, sin frihet, sitt omdöme. Men det är inte iheller märkligt att han har panik. Även om han skulle vilja kapitulera, lämna Linnea, börja om. Så kan fan inte, han har förverkat alla sina chanser i livet, han har ingen eller inget kvar. Så han kommer forts göra bort sig, forts begå brott. Noll impulskontroll och ingenting att förlora längre. Till och med försökte han hänga ut andra streamers som inte åkt fast, både i rättegången och i sin YT video igår. Och DET kommer bita honom i röven!
Citera
2025-12-20, 15:54
Medlem
CoachFattys avatar
"Engelska är ett stort modersmål"
Citera
2025-12-20, 16:06
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Yes argenturen säger han precis hela tiden ! 🤣

Ytterligare bevis på att han är helt dum i huvudet. Men för att citera hans intelligenta bror ”visst, jag har också gjort fel, men jag luktar prutt lika mkt som chrippas fisar i en plastpåse”
Citera
2025-12-20, 16:33
Medlem
Abelssuns avatar
Stämmer det att han och Linnéa spelat in porrfilmer och publicerat på nätet medvetet? Har de inte blivit hackade? SVT:s dokumentär ville ju framställa henne som den fina flickan, inget om detta, men de kanske tyckte det saknade betydelse?!?
Citera
2025-12-20, 16:35
Medlem
Härlig dag idag igen, förfallet av Chrippa spermahinken och dom 3 fansen här på Flashan fortsätter, keep it up!
Citera
2025-12-20, 16:48
Avstängd
Citat:
Lyssnar på rättegången. Varför är han så uppkäftig mot åklagaren? Knappast en fördel för honom...

I övrigt har jag aldrig hört någon över 15 år gammal förstå inkomster och skatter så lite som honom.

Han kan inget annat än att vara uppkäftig.
Måste bottna i en stor, stor osäkerhet.
Därför han trivs så bra med den uppkäftiga, ocharmiga tolvåringen han lever med.
Citera
2025-12-20, 16:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Stämmer det att han och Linnéa spelat in porrfilmer och publicerat på nätet medvetet? Har de inte blivit hackade? SVT:s dokumentär ville ju framställa henne som den fina flickan, inget om detta, men de kanske tyckte det saknade betydelse?!?

I så fall är det nån som hela tiden hackar Linneas instagram, gör inlägg och rear ut deras TF content till 70 procents rabatt. Borde hon isf anmäla tycker jag.
Citera
2025-12-20, 16:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Då har du nog inte träffat så många -- för det är mer vanligt än ovanligt att 15-20 åringar inte har ett hum om vare skatter eller hur samhället är uppbyggt.
Citera
2025-12-20, 17:17
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då har du nog inte träffat så många -- för det är mer vanligt än ovanligt att 15-20 åringar inte har ett hum om vare skatter eller hur samhället är uppbyggt.

Och ändå är kräftan dubbelt mot den åldern så det finns ingen anledning för honom att inte ha koll, utöver kanske en nedsättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in