Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Precis så. På pricken.
Det var samma sak i förhören. Jocke dit och Jocke hit. Allt är Jockes fel.
Något som förstärkte min känsla att Chrippa begått dessa brott är för att pappa ska bli stolt över att Chrippa har lyckats i livet. Pengar pengar och pengar.
Jag skulle inte bli förvånad om pappa Tomas har sagt något som: hur kan Jocke lyckas men inte du. Han verkar ju ha svårt att filtrera mellan hjärnan och orden.
Jag säger inte att det ÄR så utan det skulle inte förvåna mig.
Allt verkar ju trots allt kokas ner och handla om hur mycket Chrippa vill ha sin pappas bekräftelse.
Vill att pappa ska vara stolt osv.
Ja han har fruktansvärda mindervärdeskomplex, alltid haft! Att han är bakom flötet är också väldigt jobbigt för honom. Han förstår inte sånt som är basic facts för andra människor. Båda två är hur som helst obehagligt besatta utav Joakim! Och verkar vilja riskera allt för att sänka honom, sitt barn, sin frihet, sitt omdöme. Men det är inte iheller märkligt att han har panik. Även om han skulle vilja kapitulera, lämna Linnea, börja om. Så kan fan inte, han har förverkat alla sina chanser i livet, han har ingen eller inget kvar. Så han kommer forts göra bort sig, forts begå brott. Noll impulskontroll och ingenting att förlora längre. Till och med försökte han hänga ut andra streamers som inte åkt fast, både i rättegången och i sin YT video igår. Och DET kommer bita honom i röven!