2025-12-17, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
ja för alla som som råkade sitta framför tv'n och se skiten så ser ju bara folk hur jävla korkad hela familjen är. jag satte en person som visste absolut noll om detta framför tv'n för att se dessa 3 delar. och personen sa bara att det hela ser bara ut som en smuts kampanj. personen vet INGET om jocke utom att den sett honom flasha förbi på en tv skärm någon gång. personen ifråga ifrågasatte bara allt den såg. då sa jag bara se detta och bilda dig en uppfattning om vad du ser.

personen ifråga fattade precis noll av vad det ens handlade om. men uppfattningen om att det handlade om att ifrågasätta någons uppväxt var det som stack ut. och på det att familjen verkade vara väldigt underlig.

Smutskampanj, ja. Och så påstår Christofer och lilla frun att de bara vill att det tar slut. De fäktar ju värre än vanligt. Är väl stressen inför vad som komma skall, som gör det.
Underlig, är en kraftig underdrift.
Citera
2025-12-17, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Normalt liv som en sjukskriven nolla som får ekonomiskt bidrag, lever på sin man som också trycker ner henne? Fas58.

Svårt att förstå hur korkade dessa protozoer är.

Måste vara jobbigt för Christofer att lilla mamsen är en av de, som han ratar över allt annat.
Citera
2025-12-17, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Måste vara jobbigt för Christofer att lilla mamsen är en av de, som han ratar över allt annat.
Tyvärr skiter taxörat i det (precis som han skiter i sin dotter, uppenbarligen) tills det landat i hans lilla ihopkrympta hjärna, om det någonsin gör det.
Vi får se.
Citera
2025-12-17, 01:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tyvärr skiter taxörat i det (precis som han skiter i sin dotter, uppenbarligen) tills det landat i hans lilla ihopkrympta hjärna, om det någonsin gör det.
Vi får se.
Han har aldrig "skitit" i sin dotter.
Han har haft att kämpa mot en galande offerkofta och en mamma som glatt säljer ut sitt barn att göra.
Den vägen har han tassat försiktigt på för sin dotters skull.
Han har två människor som betyder allt för honom, det är hans dotter och det är Linnea.
Julia däremot ...Det är en fitta som säljer sitt barn och utsätter sitt barn för sjuka situationer.. Allt för pengar och uppmärksamhet från Jocke...
Citera
2025-12-17, 02:04
Medlem
Citat:
Normalt liv som en sjukskriven nolla som får ekonomiskt bidrag, lever på sin man som också trycker ner henne? Fas58.

Svårt att förstå hur korkade dessa protozoer är.

Precis som vanligt. Rekordförsäljning av Monster också.

Hur ska dina älsklingar Fnasken och badbollen försörja sig när Chrippa sitter inne? Har de börja leta efter nya offer? Har du inside-information om det?
Citera
2025-12-17, 02:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
ja för alla som som råkade sitta framför tv'n och se skiten så ser ju bara folk hur jävla korkad hela familjen är. jag satte en person som visste absolut noll om detta framför tv'n för att se dessa 3 delar. och personen sa bara att det hela ser bara ut som en smuts kampanj. personen vet INGET om jocke utom att den sett honom flasha förbi på en tv skärm någon gång. personen ifråga ifrågasatte bara allt den såg. då sa jag bara se detta och bilda dig en uppfattning om vad du ser.

personen ifråga fattade precis noll av vad det ens handlade om. men uppfattningen om att det handlade om att ifrågasätta någons uppväxt var det som stack ut. och på det att familjen verkade vara väldigt underlig.
Ok, vilket handikapp hade personen i fråga?
För det är faktiskt lättare för folk som inte är "följare" på sociala medier att se hur sjukt klimatet är än de som sitter fast i det.

Du valde tydligen någon som inte hade kapacitet att få begrepp om något alls .... Vad vill du bevisa med det? Mer än att du fäktar desperat (och osakligt) för Jocke och Anjo?
Citera
2025-12-17, 02:08
Medlem
Citat:
Förstår inte hur Christofer kan se detta som något bra. Vad gav det dem? En dokumentär som klippen är fellagda i, manipulerade texter mm.

Att du är mentalt efterbliven och inte ser poängen med dokumentären är ditt egna problem.

Människor med normala hjärnvågs-frekvenser, ser dokumentären som klockren.

Vi får väl se i framtiden om Joakim kommer lyckas med sina nya hittepå lögner eller inte. Om han lyckas, så har dokumentären misslyckats. Men det tvivlar jag på
Senast redigerad av blaha95 2025-12-17 kl. 02:13.
Citera
2025-12-17, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Han tror verkligen på sig själv.

https://postimg.cc/rRKGRC0G

https://postimg.cc/dhKdJKB5

Felpost.
Citera
2025-12-17, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Att du är mentalt efterbliven och inte ser poängen med dokumentären är ditt egna problem.

Människor med normala hjärnvågs-frekvenser, ser dokumentären som klockren.

Vi får väl se i framtiden om Joakim kommer lyckas med sina nya hittepå lögner eller inte. Om han lyckas, så har dokumentären misslyckats. Men det tvivlar jag på

Lika mogen som din jämlike i tråden.
Har inga större problem med att Christofer återigen varnade för bomber, som vart platt fall. Igen.
Citera
2025-12-17, 02:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Det blir nog ingen guldspade för denna Bo-Göran denna gång. Detta sänkte inte Jocke, tvärtom. Mamman fick upprättelse njah.. fick hon? Dom som inte läst hans bok kommer nog göra det nu. Win-Win för Jocke. Lögn eller inte.
Det är Jocke som kommer sitta i morgonsoffan inte Chrippa. Chrippa lär nog få sitta i någon annanstans. Anjo & Rask är kvar. Dom kommer fortsätta mata videos.
Dessa videos kommer inte handla om Chrippa & Snean. Det blir nog kriget mot SVT. (Tror)
Jocke? .. Vet inte? Kanske kommer han anmäla SVT mäktig som han är.
Jocke borde tatuera in en räv bakom örat 🦊

Landa det bra? Eller föll det platt?
Citera
2025-12-17, 02:19
Medlem
Citat:
Lika mogen som din jämlike i tråden.
Har inga större problem med att Christofer återigen varnade för bomber, som vart platt fall. Igen.

Att du inte kan förstå ''bomben' i dokumentären beror mer på din intelligens, än på något annat.

Jocke kommer Cancelled från stora uppdrag efter detta. Förstår du inte det?
Citera
2025-12-17, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, vilket handikapp hade personen i fråga?
För det är faktiskt lättare för folk som inte är "följare" på sociala medier att se hur sjukt klimatet är än de som sitter fast i det.

Du valde tydligen någon som inte hade kapacitet att få begrepp om något alls .... Vad vill du bevisa med det? Mer än att du fäktar desperat (och osakligt) för Jocke och Anjo?

personen du undrar över har en gedigen utbildning inom det militära. och har där jobbat som major under nästan 30 års tid. innan den gick nyligen i pension. i dennes karriär har ju ingått i att leda folk under hela yrkestiden. och att även bedöma människor utan från deras karaktärer. så vad söker du efter? jag personligen tycker ju att den klena och lilltjejen är patetiska. men här testade jag ju faktiskt att sätta en nyligen pensionerad person för att titta på de 3 avsnitten utan att jag sa ett ända ord innan. och fick bara svaret som jag sa tidigare. att det verkar bara som en ända smuts kampanj av en sida/person.

det första personen sa att det här är bara en jävla röra. och att det sedan verkade som personerna som gjort det verkade väldigt partiska.

därefter berättade jag vad jag läst och sett, och personen i fråga sa att det han/hon sett var väldigt märkligt. bedömde det hela som väldigt opartiskt.

och lägg märke till, denna person kände bara till jocke till ansiktet från tv. INGET mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in