2025-11-10, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Får vi höra din take på Fupen och innehållet i den och det som sägs av huvudpersonerna i den. Jag är genuint nyfiken på din åsikt.
Vad mer specifikt vill du veta min take på?

Jag kommer inte leta up fupen själv och läsa 6000 sidor. Småskaliga ekobrott rör mig inte i ryggen.
Citera
2025-11-10, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja, det har du. Du får väl hålla reda på vilka du skriver till!

Låter mer som något Chrippa, Linnea och Temutöntarna skulle göra.
Det har jag icke.

Vad låter som Chrippa, Linnea och temutöntarna, att hota folk i dm?

Sekten har bevisligen hotat folk, nu är dom snabba med offerkoftan, beordrar flashbacksekten att sprida ordet när dom skademinimerar, snickrar ihop desinformation och fejkade prints om temu till youtube.

Visst är det väl fruktansvärt att det visat vara sant att sekten jobbar som vi beskrivit?
Senast redigerad av Pallal 2025-11-10 kl. 02:52.
Citera
2025-11-10, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det har jag icke.

Sekten har bevisligen hotat folk, nu är dom snabba med offerkoftan, beordrar flashbacksekten att sprida ordet när dom skademinimerar, snickrar ihop desinformation och fejkade prints om temu till youtube.

Visst är det väl fruktansvärt att det visat vara sant att sekten jobbar som vi beskrivit?

Jo, det har du din fjant!

Ja, att hota folk i dm, låter mer som dem.

Var har du bevisen på det? Eftersom de ”bevisligen” har gjort det. Men antar att det är din hundrasjuttiofjärde trådsanning.
Citera
2025-11-10, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Du VET att fupen inte är till C och L fördel så därför hävdar du att du inte läst den. För att du tror att du vet bättre än polis, åklagare etc oavsett vad som står. Ps. Jag tror dig inte när du säger att du inte har läst fupen. Du skulle aldrig kunna låta bli.
Jag har läst Stefan Hallgrens förhör och sökt i den efter vissa ord och när jag ville se ifall Anjo och Simon ljög om att det är bevisat att Åsa sålt bilder till Chrippa, det är det fortfarande inte, men jag letade upp en överföring till en Åsa Åsa för att ge ett exempel.

Lyckas du ge ett enda exempel på när jag på nåt sätt ens insinuerat att jag vet bättre än polis eller åklagare? Självklart gör du inte det.

Du gör däremot det när du står fast vid att det finns massa åtalsunderlåtelser på Chrippa - trots att det inte finns registrerat i hans belastningsregister.

Du behöver inte tro mig.
Citera
2025-11-10, 03:31
Medlem
Citat:
Jo, det har du din fjant!

Ja, att hota folk i dm, låter mer som dem.

Var har du bevisen på det? Eftersom de ”bevisligen” har gjort det. Men antar att det är din hundrasjuttiofjärde trådsanning.
Jag ljuger aldrig, därför finns det inte en enda trådsanning knuten till mig. Det skulle kännas upplyftande att för en gångs skull diskutera med nån som inte ljuger.

Jag har inte skrivit till dig i dm idag, men du har förstås fått i uppgift att ljuga om det. Jag kan släppa det ifall du inte hävdar det igen.

Det kan ha hänt att Temu har hotat folk i dm, det kan vara så att det aldrig hänt - men faktum är att det inte ens florerar skrönor om det. Jag uppmuntrar dessa att också kontakta AH för att få hjälp, för det ska inte få försiggå.

Jag vet det för att två användare som sökts upp utanför forumet skrivit till mig om detta, en tog bort kontot, en blev utpressad och finns kvar. Min väns son blev hotad av Anjo för att hen kritiserade Anjo, det har jag sett med egna ögon och jag har också hotats i pm här av personer i kontakt med Jocke (kan av förklarliga skäl inte skriva vilka).

Det sker är allt jag kan säga och det är rätt sjukt att du sitter på yttrandefrihetens forum och försöker rättfärdiga att folk utpressas, hotas och trakasseras för sin åsikt.
Citera
2025-11-10, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Wolf's Of Youtube. Wolf???
Wolf? Dom är för fan tandlösa. Dom kommer bli slaktade.
Hon kan inte ens ljuga bra. Asså.. Liksom... Typ.. Så!

Hon missade den lilla detaljen att ens för en liten stund fundera på vad de hittade i telefonen. Det ser inte bra ut Linnéa.
Citera
2025-11-10, 03:40
Medlem
Citat:

Jag kommer inte leta up fupen själv och läsa 6000 sidor. Småskaliga ekobrott rör mig inte i ryggen.

Du behöver inte läsa alla sidor.
Det räcker med att leta upp konversationer och läsa Linnéas förhör. Du har ju jättemycket tid att skriva mängder av inlägg på flashback sä tid verkar du ju ha.
Citera
2025-11-10, 03:40
Medlem
Citat:

Du behöver inte läsa alla sidor.
Det räcker med att leta upp konversationer och läsa Linnéas förhör. Du har ju jättemycket tid att skriva mängder av inlägg på flashback sä tid verkar du ju ha.
Fupen behöver du bara söka efter i tråden.
Skygglappar när det blir jobbigt för dig.
Citera
2025-11-10, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Wolf's Of Youtube. Wolf???
Wolf? Dom är för fan tandlösa. Dom kommer bli slaktade.
Hon kan inte ens ljuga bra. Asså.. Liksom... Typ.. Så!

Dom har inte en chans. Den enda som är smart i dessa förhör är Julia. Svarar på frågorna utan att hitta på en massa strunt.
Citera
2025-11-10, 03:43
Medlem
Citat:
Det har jag icke.

Jasså du, bevisligen. Intressant.
Om jag tror på dig? Näää!
Citera
2025-11-10, 03:48
Medlem
Citat:
Ja, det har du. Du får väl hålla reda på vilka du skriver till!

Låter mer som något Chrippa, Linnea och Temutöntarna skulle göra.

Ingen mening. Hon skulle aldrig erkänna att hon har handen i kakburken trots att hela munnen är full med kakor.
Som ett litet barn som har hela ansiktet fullt med choklad men har inte alls ätit choklad.

Vi är många som fått pm och har printat de.

Linnéa är likadan. Stod och ljög kvinnorna rakt i ansiktet när hon lurade hem dom eftersom Chrippa var såååå dum. Ringde Jocke gjorde hon också. Sen bara blånekar.
Otroligt obehaglig.
Citera
2025-11-10, 03:50
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hon missade den lilla detaljen att ens för en liten stund fundera på vad de hittade i telefonen. Det ser inte bra ut Linnéa.

Jag trodde innan jag hörde det här att Julia låg risigare till än Snea men efter att nu hört Sneas förhör så... Det ser och låter inte bra ut alls. Om hon hade varit SMART så hade hon bara svarat - Ingen kommentar. Hon behöver inte vittna mot sin man. Hon är inte skyldig att berätta någonting. Hon kunde bara hållit käften men nej... Hon är lika korkad som Tomas. Ska bli kul att höra Chrippas förhör. Det är nog lika illa det.

Vilka jävla FÅRSKALLAR !!!!!!WOLF!? NEJ DOM ÄR FUCKING FÅRSKALLAR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in