Citat:
Ursprungligen postat av
Urtavlan
Jo, det har du din fjant!
Ja, att hota folk i dm, låter mer som dem.
Var har du bevisen på det? Eftersom de ”bevisligen” har gjort det. Men antar att det är din hundrasjuttiofjärde trådsanning.
Jag ljuger aldrig, därför finns det inte en enda trådsanning knuten till mig. Det skulle kännas upplyftande att för en gångs skull diskutera med nån som inte ljuger.
Jag har inte skrivit till dig i dm idag, men du har förstås fått i uppgift att ljuga om det. Jag kan släppa det ifall du inte hävdar det igen.
Det kan ha hänt att Temu har hotat folk i dm, det kan vara så att det aldrig hänt - men faktum är att det inte ens florerar skrönor om det. Jag uppmuntrar dessa att också kontakta AH för att få hjälp, för det ska inte få försiggå.
Jag vet det för att två användare som sökts upp utanför forumet skrivit till mig om detta, en tog bort kontot, en blev utpressad och finns kvar. Min väns son blev hotad av Anjo för att hen kritiserade Anjo, det har jag sett med egna ögon och jag har också hotats i pm här av personer i kontakt med Jocke (kan av förklarliga skäl inte skriva vilka).
Det sker är allt jag kan säga och det är rätt sjukt att du sitter på yttrandefrihetens forum och försöker rättfärdiga att folk utpressas, hotas och trakasseras för sin åsikt.